Znaleziono 130 wyników

autor: osman1971
15 maja 2018, 09:07
Forum: Hamulce
Temat: Problem z hamulcem przód
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 1434

Re: Problem z hamulcem przód

W 750 byly z tego co widze rozne zaciski,ja mam akurat takie ze sa tloczki z jednej strony i roznej stednicy. Virago z 1995r
autor: osman1971
14 maja 2018, 20:32
Forum: Hamulce
Temat: Problem z hamulcem przód
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 1434

Re: Problem z hamulcem przód

Przeciez w zacisku tloczki sa z jednej strony tarczy i wlasnie o roznej srednicy,tak jak kolega wyzej pisal wiekszy wychodzi szybciej.
autor: osman1971
13 maja 2018, 19:59
Forum: Hamulce
Temat: Problem z hamulcem przód
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 1434

Re: Problem z hamulcem przód

Ja tez mam taki dziwny problem z przednim hamulcem. Zachowuje sie tak jakby tarcze byly krzywe,hamuje pulsacyjnie,najpierw delikatnie a za chwile na szlag,przy czym klamka hamulca jest ok nie czuc pulsowania,a tarcze sprawdzalismy i sa dobre. Wczoraj sciagnalem zaciski i wypchnalem na ile mozna bylo...
autor: osman1971
16 kwietnia 2018, 16:11
Forum: Silnik
Temat: Strzelanie w tłumik, silnik przerywa.
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 1822

Re: Strzelanie w tłumik, silnik przerywa.

A moze to cos ze swiecami skoro przy cieplym jest OK?
autor: osman1971
10 kwietnia 2018, 21:04
Forum: Tuning
Temat: Wydechy 750/1100
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 553

Re: Wydechy 750/1100

A probowales je juz wyciagac? Pytam,bo ja probowalem,a wlasciwie chcialem sprobowac ale nie bylo szans ruszyc wkladow,moze jakis haczyk by trzeba i pobijac tylko zastanawialem sie jak potem to wlozyc tak by trafic dokladnie z otworem na srubke skoro tak ciezko to idzie i zrezygnowalem...
autor: osman1971
27 marca 2018, 11:32
Forum: Tuning
Temat: Wydechy 750/1100
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 553

Re: Wydechy 750/1100

U mnie na razie bez zadnych odbarwien,bardzo fajnie chodza w sam raz,zreszta wyslalem juz koledze filmik mogl posluchac. Zawsze mozna cos lepszego =drozszego,pytanie czy warto??
autor: osman1971
26 marca 2018, 13:02
Forum: Tuning
Temat: Wydechy 750/1100
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 553

Re: Wydechy 750/1100

Z killerami.
autor: osman1971
26 marca 2018, 10:41
Forum: Tuning
Temat: Wydechy 750/1100
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 553

Re: Wydechy 750/1100

Mam takie zalozone,mysle ze calkiem fajnie brzmia. Mialem wczesniej org wybebeszone,te sa wg mnie lepsze ale kazdy ma wiadomo inne zdanie. Mam gdzies krotki filmik jak podasz maila moge wyslac
autor: osman1971
16 marca 2018, 11:36
Forum: Tuning
Temat: Wybebeszenie wydechow w 535
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 376

Re: Wybebeszenie wydechow w 535

Jak mialem 535 to tak zrobilem. Najpierw kilka otworow w denku zrobilem,a potem calosc wybebeszylem,ale szczerze to efekt nie zadowalajacy tzn jest glosno ale nie uzyskasz glebszego basu bo nie ma z czego,za male garnki troche. Do tego zaczelo mi wiecej kichac przy hamowaniu silnikiem,spalanie bez z...
autor: osman1971
25 stycznia 2018, 08:41
Forum: Akcesoria
Temat: Kamerka samochodowa
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 627

Re: Kamerka samochodowa

No wlasnie! Tez tak zrobie,dla mnie Twoje nagranie jest wystarczajace,super!
autor: osman1971
23 stycznia 2018, 20:14
Forum: Akcesoria
Temat: Kamerka samochodowa
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 627

Re: Kamerka samochodowa

pewnie że lepiej mieć kamerkę sportową,tylko ja nie mam zamiaru kupowac drugiej,a raczej wykorzystać dodatkowe mocowanie które było w kamerce samochodowej (na 2 auta),przełożenie to moment. Jakis pomysł mam,a jak będzie zobaczymy na wiosnę.
autor: osman1971
22 stycznia 2018, 16:53
Forum: Akcesoria
Temat: Kamerka samochodowa
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 627

Kamerka samochodowa

Czy ktos probowal albo ma zamontowana kamerke samochodowa w Virazce? Mam w aucie kamerke do ktorej w zestawie byly dwie podstawki do zamontowania na tasme 3M. Zastanawiam sie nad wykorzystaniem drugiego uchwytu w moto,mozna by wtedy latwo przepiac kamerke z auta do moto i cos tam z trasy nagrac. Pyt...
autor: osman1971
02 stycznia 2018, 18:12
Forum: Tuning
Temat: Lightbary z kierunkami
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 520

Lightbary z kierunkami

Czy ma ktos zrobione lightbary z dolozonymi od dolu kierunkowskazami? Bylbym wdzieczny za foto i jakis opis przerobki,na jakim stelazu itp.
autor: osman1971
19 grudnia 2017, 05:46
Forum: Tuning
Temat: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 16052

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Ok. Czyli nie mam org tylko juz cos zmienione albo odgieta. Dzieki
autor: osman1971
17 grudnia 2017, 10:54
Forum: Tuning
Temat: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 16052

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Oki. Dzieki
autor: osman1971
15 grudnia 2017, 17:35
Forum: Tuning
Temat: Kiera XV700-1100 i temu podobne.
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 16052

Re: Kiera XV700-1100 i temu podobne.

Ma ktos moze wymiar org kierownicy tzn szerokosc ale z manetkami? Pytam bo sam nie wiem czy kupilem moto ze zmieniona (w co watpie bo jest chromowana) kierownica. Kiedys mierzylem i jest cos ponad 80cm od kinca do konca manetki. Jesli to org to wymienilbym na cos od Kubiego.
autor: osman1971
13 listopada 2017, 12:46
Forum: Akcesoria
Temat: spacerówki xv 750-ktoś,coś?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1752

Re: spacerówki xv 750-ktoś,coś?

A masz jeszcze org gmole? Ja sam sobie zrobilem wlasnie na org gmolach i jest super,a koszt 150zl gdzies chyba jeszcze jest jakies zdjecie,a jak nie to podaj maila wysle ci jakies zdjecia
autor: osman1971
23 lipca 2017, 06:17
Forum: Silnik
Temat: Wymiana linki sprzegla xv 750
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 624

Re: Wymiana linki sprzegla xv 750

Oki. Dzieki
autor: osman1971
22 lipca 2017, 16:45
Forum: Silnik
Temat: Wymiana linki sprzegla xv 750
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 624

Wymiana linki sprzegla xv 750

Dzisiaj pierwszy wyjazd po miesiacu i...dupa poszla linka sprzegla przy samej klamce. Pytanko czy jesli sprzeglo dotychczas dzialalo dobrze to wystarczy wymienic i wyregulowac luz przy klamce czy trzeba grzebac w ustawieniu przy sprzegle?
autor: osman1971
22 maja 2017, 17:46
Forum: Silnik
Temat: Kontrolka cisnienia oleju
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 352

Re: Kontrolka cisnienia oleju

Kontrolka jest od poziomu oleju? Kurde zawsze myslalem ze to tak jak w aucie kontrolka od cisnienia a poziom na oczku,no ale jesli tak faktycznie jest to OK
autor: osman1971
22 maja 2017, 08:59
Forum: Silnik
Temat: Kontrolka cisnienia oleju
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 352

Kontrolka cisnienia oleju

Wymienili mi w warsztacie olej przy okazji robienia gaznikow i teraz jak odpale moto i stoi na bocznej stopce zaswieca sie kontrolka cisnienia oleju,jak postawie do pionu to gasnie. Poziom oleju jest ok. Czy tak ma byc,czy cos nie tak?
autor: osman1971
15 maja 2017, 12:53
Forum: Akcesoria
Temat: Xv750 jakie macie lusterka?
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 892

Xv750 jakie macie lusterka?

Czy ma ktos zalozone inne niz org lusterka,najchetniej z dluzszym ramieniem? Chcialbym wymienic na cos fajnego no ciut dluzsze.
autor: osman1971
14 maja 2017, 16:05
Forum: Akcesoria
Temat: Środki do czyszczenia i konserwacji
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1201

Re: Środki do czyszczenia i konserwacji

Ten preparat nadaje sie wyczyszczenia zeberek cylindrow? Probowalem juz kilku i efekt taki sobie..
autor: osman1971
20 kwietnia 2017, 17:24
Forum: Gaźniki
Temat: Ogien z rury-Hartmann
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1152

Re: Ogien z rury-Hartmann

Temat do zamkniecia,moto juz zrobione.
autor: osman1971
17 kwietnia 2017, 20:55
Forum: Silnik
Temat: Benzyna w oleju xv750
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 362

Re: Benzyna w oleju xv750

no wlasnie Waldi, tez mi to cos nie pasuje.. teraz to mi po głowie chodzi czy to akurat była(jest )przyczyna moich problemów?? Pisałem o tym w dziale gażników,moto waliło tak w tłumik z tylnego cylindra że ogień szedł,no i palił w sumie prawie tylko na jeden,czasami próbował załapac drugi ale wtedy ...

Wyszukiwanie zaawansowane