Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Dopiero teraz po półtorej miesiąca uświadomiłem sobie że kupiłem XV535 w wersji 3BR 20kW
I nie jestem z tego powodu zadowolony. mój numer Vin to 3BR008345 i nie wiem dlaczego w karcie pojazdu pierwszy właściciel w Polsce zarejestrował ją w sierpniu 2000r a wpis w tabeli zmiany parametrów technicznych o brzmieniu MOC SILNIKA 20kW jest z datą wrzesień 2001 z taką samą jak odkupił go drugi właściciel??
Szczerze powiedziawszy to wałków raczej bym nie ruszał żeby zwiększyć moc jednak z tych 20kW chciałbym chociaż mieć te 25kW, czy jest to do zrobienia bez większych komplikacji??
Czytałem na forum że coś tam idzie zrobić ale na 34kW to już wałki czy to prawda??
A i zwężek na kolektorze wydechowym nie mam sprawdzałem, jedynie może coś na gaziorach lub w środku.
Dużo z tym roboty i w co się zaopatrzyć oprócz wolnego wieczoru i 4pack`a
Co mi polecacie??
I nie jestem z tego powodu zadowolony. mój numer Vin to 3BR008345 i nie wiem dlaczego w karcie pojazdu pierwszy właściciel w Polsce zarejestrował ją w sierpniu 2000r a wpis w tabeli zmiany parametrów technicznych o brzmieniu MOC SILNIKA 20kW jest z datą wrzesień 2001 z taką samą jak odkupił go drugi właściciel??
Szczerze powiedziawszy to wałków raczej bym nie ruszał żeby zwiększyć moc jednak z tych 20kW chciałbym chociaż mieć te 25kW, czy jest to do zrobienia bez większych komplikacji??
Czytałem na forum że coś tam idzie zrobić ale na 34kW to już wałki czy to prawda??
A i zwężek na kolektorze wydechowym nie mam sprawdzałem, jedynie może coś na gaziorach lub w środku.
Dużo z tym roboty i w co się zaopatrzyć oprócz wolnego wieczoru i 4pack`a
Co mi polecacie??
- thomek13
- Posty: 773
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 17:49
- Motocykl: BMW C600 Sport
- Lokalizacja: Dreieich - Słubice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
teodor2424, bez zmiany wałków nie podniesiesz mocy do normalnych 46koni, a o parę koni możesz próbować, ale ciężko będzie uzyskać jak 2-3 więcej. Jak kupowałeś to nie patrzyłeś w dowód rejestracyjny?
- sprzedaż samochodów osobowych, dostawczych oraz motocykli
- pomoc w zakupie pojazdu w Niemczech
- załatwienie wszelkich formalności i transport pod dom
- pomoc w zakupie pojazdu w Niemczech
- załatwienie wszelkich formalności i transport pod dom
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Nie cala. Z tego co wiem to i membrany i iglice, dysze i jeszcze troche czegos tam w gaznikuteodor2424 pisze:Czytałem na forum że coś tam idzie zrobić ale na 34kW to już wałki czy to prawda?
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
W dowód patrzyłem i było jak byk napisane XV535 a że nr Vin zaczyna się od 3BR to skąd ja laik mogłem wiedzieć dopiero tutaj się pokapowałem ale już za późno.
A w gaźniku to na 100% trzeba coś wymieniać?? Jakieś części bo jeżeli tak to pewnie trudno je zdobyć i są drogie, ktoś coś wie na ten temat??
A w gaźniku to na 100% trzeba coś wymieniać?? Jakieś części bo jeżeli tak to pewnie trudno je zdobyć i są drogie, ktoś coś wie na ten temat??
- kris2k
- Posty: 3403
- Rejestracja: 15 czerwca 2010, 07:24
- Motocykl: GuStaw
- Lokalizacja: Pabianice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Sprawdź jeszcze czy to na pewno 535, czy nie przypadkiem 400, oznaczenie znajdziesz na dole przedniego cylindra.
Co do oddławienia to sprawdź króćce ssące czy nie mają zwężek, to najprostsze co możesz zrobić. Później tak jak pisał cpt. Nemo czyli gaźniki: dysze, iglice. Nie wiem czy nie prościej i taniej szukać gaźników od pełnej wersji.
Co do oddławienia to sprawdź króćce ssące czy nie mają zwężek, to najprostsze co możesz zrobić. Później tak jak pisał cpt. Nemo czyli gaźniki: dysze, iglice. Nie wiem czy nie prościej i taniej szukać gaźników od pełnej wersji.
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Jeżeli masz takie pojęcie o sprawie, jak tu reprezentujesz, to może lepiej sobie odpuść. Same części (dysze) jak mogę sobie przypomnieć, nie są drogie, jednak całość układu zasilania wymaga zestrojenia. Do tego potrzebny by był analizator spalin, a o osiągniętych wynikach mógłbyś przekonać się na hamowni. Jak zaczniesz robotę na chybił trafił, najczęściej spowodujesz zwiększone zużycie paliwa i nieadekwatne do zwiększonego zapotrzebowania na paliwo osiągi.teodor2424 pisze:Jakieś części bo jeżeli tak to pewnie trudno je zdobyć i są drogie, ktoś coś wie na ten temat??
Na początek musisz się upewnić, czy nie ma kryz (zwężek) w układzie zasilania i wydechu - jeżeli są, to ich usunięcie będzie wymagało korekty, w tym przypadku dyszami. Jeżeli kwestia rozbija się tylko o wałki, to ich kształtu nie skorygujesz dyszami.
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- krzycho1978
- Posty: 1238
- Rejestracja: 19 lutego 2010, 16:07
- Motocykl: BMW1200 LT
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
kup silnik i po sprawie
motory nurkowanie narty
667-402-281
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
halo halo, pojęcia ja tam może o sprawie nie mam zbyt dużo, ale tez nie mam 2 lewych łapek jeżeli o to chodzi. Jeżeli mam ochotę i się za to wezmę to z Waszą pomocą nie powinno mi to nastręczyć kłopotów
No chyba że zamiast konkretnej pomocy i wpisów będę otrzymywał posty typu:
jeżeli zajdzie taka potrzeba to nawet wałki rozrządu wymienię Co tam jak robić to z zapałem i ambicjami
No chyba że zamiast konkretnej pomocy i wpisów będę otrzymywał posty typu:
w takim wypadku przeróbka potrwa znacznie dłużejBlunio pisze:Jeżeli masz takie pojęcie o sprawie, jak tu reprezentujesz, to może lepiej sobie odpuść.
Pisałem przecież że już sprawdzałem czy nei ma zwężek na wydechu, teraz sprawdzę czy nie ma na ssącym,Blunio pisze:Na początek musisz się upewnić, czy nie ma kryz (zwężek) w układzie zasilania i wydechu
jeżeli zajdzie taka potrzeba to nawet wałki rozrządu wymienię Co tam jak robić to z zapałem i ambicjami
- kris2k
- Posty: 3403
- Rejestracja: 15 czerwca 2010, 07:24
- Motocykl: GuStaw
- Lokalizacja: Pabianice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Na sam początek jeśli chcesz się zabierać za rozbiórkę ściągnij sobie serwisówkę, jest w dziale download, w dodatku po polsku
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Clymera top już mam
teraz to tylko potrzebuję wskazówek od czego zacząć i w co się zaopatrzyć żeby robota nie stała mi z braku części przez 2 tyg
teraz to tylko potrzebuję wskazówek od czego zacząć i w co się zaopatrzyć żeby robota nie stała mi z braku części przez 2 tyg
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Jak to - jesli zajdzie ?teodor2424 pisze:jeżeli zajdzie taka potrzeba to nawet wałki rozrządu wymienię Co tam jak robić to z zapałem i ambicjami
Oczywiscie ze walki rozrzadu tez trzeba wymienic.
Najlepiej to sprawdzic numer w Yamasze i tam jak zechca to Ci powiedza jak fabryka ja tlumila.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
A może by tutaj ktoś z szanownego forum miał takie możliwości sprawdzenia co w trawie piszczy z moim 3BR008345, jak właściwie wyszedł z fabryki i co trzeba by zmienić dla odzyskania zagubionej mocy
- kris2k
- Posty: 3403
- Rejestracja: 15 czerwca 2010, 07:24
- Motocykl: GuStaw
- Lokalizacja: Pabianice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
A czy Ty wogóle jesteś pewien że masz zdławioną do 20KW? Skąd to wziąłeś? Bo w dowodzie rejestracyjnym różne dziwne rzeczy wypisują i nie ma się co tym sugerować.
Z tego co wiem to 3BR były fabrycznie do 34KM dławione i w nich nie ma potrzeby wymiany wałków, zazwyczaj wystarczy w takim wypadku dławiki z dolotu lub wydechy wydłubać.
Sprawdzałeś ile Twój sprzęt poleci?
Z tego co wiem to 3BR były fabrycznie do 34KM dławione i w nich nie ma potrzeby wymiany wałków, zazwyczaj wystarczy w takim wypadku dławiki z dolotu lub wydechy wydłubać.
Sprawdzałeś ile Twój sprzęt poleci?
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Jeszcze nie sprawdzałem bo nawet kwitka nie mam kat.A wiec tylko za bramę wyjeżdżam i kółeczko wokół domu zrobię i to wszystko.
Egzamin teraz w środę więc może się uda
patrzyłem na pewien link do sprawdzania modeli virago i mój numer mieścił się w granicach tych numerów z dławieniem do 20kW i tak też było w dowodzie, a co z nim robili poprzedni właściciele to nie wiem
Muszę się umówić na hamownię to jedyny sposób żeby się przekonać
Egzamin teraz w środę więc może się uda
patrzyłem na pewien link do sprawdzania modeli virago i mój numer mieścił się w granicach tych numerów z dławieniem do 20kW i tak też było w dowodzie, a co z nim robili poprzedni właściciele to nie wiem
Muszę się umówić na hamownię to jedyny sposób żeby się przekonać
- kris2k
- Posty: 3403
- Rejestracja: 15 czerwca 2010, 07:24
- Motocykl: GuStaw
- Lokalizacja: Pabianice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Wystarczy żebyś nawet dał komuś się przejechać, jak ją rozbuja do 140 to masz 34KM
-
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Witam. Tak zagaić do tematu chciałem. Piszecie różne rzeczy i takie tam.
Wersje stłumione itd. itp. Za ogromnej wiedzy w tym temacie to nie ma, ale jak szukałem informacji co do swojej virago i naprawdę dużo się oczytałem i dużo z ludźmi rozmawiałem, to potwierdzającym faktem stłumienia silnika są króćce ssące, co można zobaczyć na zdjęciach np. w allegro i zdjęcia z forum wydechów z podkładkami o zmniejszonej przepustowości. Co do iglic, czy dysz, to sorki, ale to tylko gadanie. Jak coś konkretnie wiecie, to dajcie linka, albo zdjęcia tych stłumionych i tych, które są jako nie stłumiające. A co do wałków, to myślicie, że tak potężnej firmie chciało by się zmieniać całą taśmę produkcyjną dla kilkuset egzemplarzy silników, co by miały zmienione wałki? I tylko po to, bo w jakiś Niemczech są ograniczenia prawa jazdy? Skośnoocy mają to w dupie. To fryce dławią silniki pod przepisy swojego kraju.
Rozrząd to moim zdaniem lipa, nie tędy droga.
Reszta to kwestia regulacji, jak maszyna pójdzie od 155, do 160 km/h to jest już OK.
Wersje stłumione itd. itp. Za ogromnej wiedzy w tym temacie to nie ma, ale jak szukałem informacji co do swojej virago i naprawdę dużo się oczytałem i dużo z ludźmi rozmawiałem, to potwierdzającym faktem stłumienia silnika są króćce ssące, co można zobaczyć na zdjęciach np. w allegro i zdjęcia z forum wydechów z podkładkami o zmniejszonej przepustowości. Co do iglic, czy dysz, to sorki, ale to tylko gadanie. Jak coś konkretnie wiecie, to dajcie linka, albo zdjęcia tych stłumionych i tych, które są jako nie stłumiające. A co do wałków, to myślicie, że tak potężnej firmie chciało by się zmieniać całą taśmę produkcyjną dla kilkuset egzemplarzy silników, co by miały zmienione wałki? I tylko po to, bo w jakiś Niemczech są ograniczenia prawa jazdy? Skośnoocy mają to w dupie. To fryce dławią silniki pod przepisy swojego kraju.
Rozrząd to moim zdaniem lipa, nie tędy droga.
Reszta to kwestia regulacji, jak maszyna pójdzie od 155, do 160 km/h to jest już OK.
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Ciesze sie ze masz odmienne zdanie na temat ograniczen mocy w Virago od samej fabryki
Oczywiscie ze wszyscy jestesmy slepcami i nie widzimy kryz w dolotach i wydechach
Wez konkretny numer zdlawionego motocykla i idz z tym numerem do Yamahy, tam konkretnie odpowiedza czy i jak motocykl byl dlawiony w fabryce. Takiej informacji zawsze udzielala w Warszawie Yamaha na Polczynskiej podajac dokladne dane. Wiem bo bywalem tam czesto ale za poprzedniej ekipy - jak jest teraz nie mam pojecia. Sadze ze byc moze wystarczy wyslac maila do fabryki.
Niemcy to nie jest rynek na kilkaset sztuk, a najwiekszy rynek motoryzacyjny w Europie Owszem, te dlawienie kryzami to bylo dorazne dlawienie juz w Niemczech zwyklych motocykli na specjalne zyczenie klienta i tak dlawionych jest duzo mniej niz dlawionych fabrycznie, choc to tez jest dosc zalezne od roku produkcji. Tylko cwansi kazali sobie dlawic, normalny Niemiec kupowal juz zdlawiony bo nawet o owym dlawieniu nie wiedzial. Wiedzial ze istnieja motocykle o roznej dostosowanej do TUV mocy W Japonii z kolei nie tyle byla wazna moc co pojemnosc silnika, stad wysyp motocykli czterysetek robionych glownie na japonski rynek.
Oczywiscie ze wszyscy jestesmy slepcami i nie widzimy kryz w dolotach i wydechach
Wez konkretny numer zdlawionego motocykla i idz z tym numerem do Yamahy, tam konkretnie odpowiedza czy i jak motocykl byl dlawiony w fabryce. Takiej informacji zawsze udzielala w Warszawie Yamaha na Polczynskiej podajac dokladne dane. Wiem bo bywalem tam czesto ale za poprzedniej ekipy - jak jest teraz nie mam pojecia. Sadze ze byc moze wystarczy wyslac maila do fabryki.
Niemcy to nie jest rynek na kilkaset sztuk, a najwiekszy rynek motoryzacyjny w Europie Owszem, te dlawienie kryzami to bylo dorazne dlawienie juz w Niemczech zwyklych motocykli na specjalne zyczenie klienta i tak dlawionych jest duzo mniej niz dlawionych fabrycznie, choc to tez jest dosc zalezne od roku produkcji. Tylko cwansi kazali sobie dlawic, normalny Niemiec kupowal juz zdlawiony bo nawet o owym dlawieniu nie wiedzial. Wiedzial ze istnieja motocykle o roznej dostosowanej do TUV mocy W Japonii z kolei nie tyle byla wazna moc co pojemnosc silnika, stad wysyp motocykli czterysetek robionych glownie na japonski rynek.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
szampan widac mało czytałeś
daje ci cos do poczytania
Leistungssteigerung
Typ Hubraum von (kW) auf (kW)
3BR 535 20 25
Ansaugstutzen, links
Ansaugstutzen, rechts
3BR 535 20 34
Nockenwelle
Nockenwelle
Ansaugstutzen, links
Ansaugstutzen, rechts
Hauptdüse
3BR 535 25 34
Ansaugstutzen
Ansaugstutzen
Leistungsreduzierung
Typ Hubraum von (kW) auf (kW)
2YL 535 34 25
Reduzierbuchse
2YL 535 34 25
Ansaugstutzen 1
Ansaugstutzen 2
Nadeldüse
2YL / VJ01 535 32 25
Ansaugstutzen
Ansaugstutzen
2YL / VJ01 535 32 25
Reduzierbuchsen
daje ci cos do poczytania
Leistungssteigerung
Typ Hubraum von (kW) auf (kW)
3BR 535 20 25
Ansaugstutzen, links
Ansaugstutzen, rechts
3BR 535 20 34
Nockenwelle
Nockenwelle
Ansaugstutzen, links
Ansaugstutzen, rechts
Hauptdüse
3BR 535 25 34
Ansaugstutzen
Ansaugstutzen
Leistungsreduzierung
Typ Hubraum von (kW) auf (kW)
2YL 535 34 25
Reduzierbuchse
2YL 535 34 25
Ansaugstutzen 1
Ansaugstutzen 2
Nadeldüse
2YL / VJ01 535 32 25
Ansaugstutzen
Ansaugstutzen
2YL / VJ01 535 32 25
Reduzierbuchsen
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
No to się troszkę zawiodłem.
Czeka mnie wymiana sprzęgła.
Dzisiaj jadąc z prędkością 70km/h na 5 biegu wciskam gaz mocniej niż zwykle i silnik wchodzi na wyższe obroty a motorek słabiutko przyśpiesza, nie ciągnie.
Dziwi mnie tylko to że na 1 i 2 biegu dosyć ładnie przyśpiesza na większym gazie i nie ma tego typowego poślizgu sprzęgła, co to może oznaczać??
Co mnie czeka aby doprowadzić to do porządku.
Czeka mnie wymiana sprzęgła.
Dzisiaj jadąc z prędkością 70km/h na 5 biegu wciskam gaz mocniej niż zwykle i silnik wchodzi na wyższe obroty a motorek słabiutko przyśpiesza, nie ciągnie.
Dziwi mnie tylko to że na 1 i 2 biegu dosyć ładnie przyśpiesza na większym gazie i nie ma tego typowego poślizgu sprzęgła, co to może oznaczać??
Co mnie czeka aby doprowadzić to do porządku.
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
To bardzo typowy objaw dla konczacego sie sprzegla - slizganie zaczyna sie na wysokich biegach.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Mam taką malutką nadzieję że przy zdejmowaniu kap i rozpinaniu linki sprzęgła coś źle wyregulowałem, postaram się zerknąć a jeżeli to nie pomoże to wymiana sprzęgła.
No i bez tej naprawy to raczej sensu nie ma jechać na hamownię i wymiana wałków i innych rzeczy żeby zrobić pełną wersję w najbliższym czasie odpada :/
No i bez tej naprawy to raczej sensu nie ma jechać na hamownię i wymiana wałków i innych rzeczy żeby zrobić pełną wersję w najbliższym czasie odpada :/
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Po pierwsze sprawdz czy masz odpowiedni luz na lince sprzegla ?
I to jak najszybciej, bo nawet jesli sprzeglo jest dobre to jazda ze slizgajacym sie pomoze je szybciorem zalatwic.
I to jak najszybciej, bo nawet jesli sprzeglo jest dobre to jazda ze slizgajacym sie pomoze je szybciorem zalatwic.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
Luz na lince mam ok, wskaźnik na kraterze też się pokrywa, więc zostaje wymiana tarczy i sprężyn.
Już zakupiłem w Klasa obowiązkowy zestaw Vesrah (tarcze nr.VC 279 , sprężynki nr. SK-247 ) do tego uszczelkę pod pokrywę i jutro działam .
Szkoda że wcześniej kiedy miesiąc temu miałem odkręcone kapy nie spojrzałem do sprzęgła. Ale mogę się teraz pocieszyć że wiem co i jak odkręcać żeby tam szybko dojść, no i śrubki nie zdążyły się zapiec
A i chyba nie warto zostawiać starej uszczelki która nawet zeszła by w całości pięknie, skoro nowa kosztuje 16zł
PS. mają tam 10% rabat gdy kupuje się zalogowanym
Już zakupiłem w Klasa obowiązkowy zestaw Vesrah (tarcze nr.VC 279 , sprężynki nr. SK-247 ) do tego uszczelkę pod pokrywę i jutro działam .
Szkoda że wcześniej kiedy miesiąc temu miałem odkręcone kapy nie spojrzałem do sprzęgła. Ale mogę się teraz pocieszyć że wiem co i jak odkręcać żeby tam szybko dojść, no i śrubki nie zdążyły się zapiec
A i chyba nie warto zostawiać starej uszczelki która nawet zeszła by w całości pięknie, skoro nowa kosztuje 16zł
PS. mają tam 10% rabat gdy kupuje się zalogowanym
-
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
kyller,
No to se teraz poczytałem
No to se teraz poczytałem
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Wzmocnienie silnika XV535 w wersji 3BR 20kW - how made?
No to już doszedłeś, gdzie masz dławienieteodor2424 pisze:70km/h na 5 biegu wciskam gaz mocniej niż zwykle i silnik wchodzi na wyższe obroty a motorek słabiutko przyśpiesza, nie ciągnie.
Jak kupiłes nową, to ją zamontuj. Jak ją będziesz przechowywał nie zamontowaną, na pewno się połamie lub zgubi (prawo Murphy'ego).teodor2424 pisze:chyba nie warto zostawiać starej uszczelki
W kwestii pisania, kyller jest klasą sam w sobie.szampan33 pisze:to se teraz poczytałem
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!