Witam, mam problem z przełącznikiem rezerwy w motocyklu Yamaha Virago 535. Otóż jak przełączę na tryb jazdy bez włączonej rezerwy motocykl dusi się i dławi po czym gaśnie, tak jakby nie otrzymywał w ogóle paliwa. Natomiast po przełączeniu na rezerwę wszystko działa i można jechać dalej. Dodam, że paliwa może być pod sam korek i problem nadal występuję. Miał ktoś podobny problem?
Pozdrawiam
Problem z jazda po przełączeniu na rezerwe.
- Winters
- Posty: 729
- Rejestracja: 22 stycznia 2013, 18:39
- Motocykl: XV 750, Vulcan 1600
- Lokalizacja: Mikołów
- Wiek: 49
- Status: Offline
Re: Problem z jazda po przełączeniu na rezerwe.
Fajnie by było najpierw się przywitać...
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Problem z jazda po przełączeniu na rezerwe.
Motocykliści dzielą się na tych co mieli problem lub ... będą mieli. Trzeba wymontować kranik, przeczyścić, udrożnić i będzie śmigać. Poszukaj bo temat był dokładnie opisywany ze zdjęciami. Czeka Ciebie parę godzin sam na sam ze swoim motocyklem. Ale ile potem satysfakcjikamaskun pisze:mam problem z przełącznikiem rezerwy
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Problem z jazda po przełączeniu na rezerwe.
No i może się przydać zestaw naprawczy kranika bo po tylu latach membranka może być w kiepściutkim stanie
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
Re: Problem z jazda po przełączeniu na rezerwe.
Super Dzięki serdeczne za pomoc dam znać jakie będą efekty pracy