Cześć
Dużo jest na forum o membranach, a właśnie spotkała mnie ponownie konieczność wymiany membran.
Moje Virago więcej stoi niż jeździ, ostano przez 3 lata zrobiłem z 5 tys. km. A dokładnie 3 lata temu musiałem wymienić membrany, ponieważ miały dziury na brzegach.
Sytuacja teraz powtórzyła się i dokładnie tak samo membrany mają dziurki na obwodzie.
Oddałem motocykl do serwisu bo zaczął dużo palić, miałem kłopoty z odpalaniem (standardowe problemy opisywane przez was na forum przy okazji membran).
W serwisie wykonali mi regulacje gaźników, zaworów, przegląd filtru powietrza. Poprawiali po serwisie wykonanym 2 lata wcześniej (np. wtedy zamienili iglice).
W każdym razie pytanie moje jest takie, jak często wy wymieniacie membrany i czy to jest normalne, żeby łagodnie eksploatowany motocykl miał konieczność wymiany membran co 3 lata.
Czy może ostatnim razem spieprzyli robotę(w innym serwisie), czy to normalne?
Taki stan rzeczy może być moją winą z powodu eksploatacji? Jestem w stanie jakkolwiek jeżdżąc na motocyklu uszkodzić membrany złym użytkowaniem?
Zużywanie membran XV 535 `94
Re: Zużywanie membran XV 535 `94
Ja mam 32letni motocykl z fabrycznymi membranami w gaźniach
Może założyli Ci jakieś gówniane membrany, może zrobili Cię w konia w serwisie, możliwości jest wiele.
Ważne jest, żeby zakładać porządny filtr powietrza.
Ostatnio robiłem lasce sprzęta, którym polatała sobie sezon na jakimś chińskim badziewiu. Oba gaźniki do kompletnej roboty. Zatarte tłoki pod membranami, poprzecierane membrany, tony piasku i syfu w najmniejszych zakamarkach gaźników.
Może założyli Ci jakieś gówniane membrany, może zrobili Cię w konia w serwisie, możliwości jest wiele.
Ważne jest, żeby zakładać porządny filtr powietrza.
Ostatnio robiłem lasce sprzęta, którym polatała sobie sezon na jakimś chińskim badziewiu. Oba gaźniki do kompletnej roboty. Zatarte tłoki pod membranami, poprzecierane membrany, tony piasku i syfu w najmniejszych zakamarkach gaźników.
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Zużywanie membran XV 535 `94
Na pewno to nie jest normalna sytuacja. Albo wstawili Ci jakiś szajs, albo mówili że wstawili. Kup oryginały i ciesz się jazdąForrice pisze:3 lata temu musiałem wymienić membrany, ponieważ miały dziury na brzegach.
Sytuacja teraz powtórzyła się i dokładnie tak samo membrany mają dziurki na obwodzie.
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Re: Zużywanie membran XV 535 `94
Filtr powietrza jest ok.
Pytanie, czy można uszkodzić membrany przy zbyt wysokich obrotach jak się odkręci?
Pytanie, czy można uszkodzić membrany przy zbyt wysokich obrotach jak się odkręci?
Re: Zużywanie membran XV 535 `94
Nie słyszałem o takim przypadku.
Odkręcisz...membrana się unosi do pełnego otwarcia iglicy i wszystko....nie przenosi ona żadnych sił i obciążeń.
Odkręcisz...membrana się unosi do pełnego otwarcia iglicy i wszystko....nie przenosi ona żadnych sił i obciążeń.