Zebatki virago

Jeżeli masz kłopoty ze swoją Virago lub nie wiesz jak coś naprawić to idealne miejsce by o tym napisać
adiadzio
Posty: 14
Rejestracja: 18 lutego 2018, 18:37
Motocykl: xv125
Lokalizacja: Wodzisław SlĄski
Wiek: 41
Status: Offline

Zebatki virago

Post autor: adiadzio »

Ile zębów powinny mieć zebatki z przodu i z tyłu w virago z silniku 250? Może ktoś podpowie
Awatar użytkownika
MateuH
Posty: 387
Rejestracja: 23 lipca 2017, 19:10
Motocykl: Virago 125
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 47
Kontakt:
Status: Offline

Re: Zebatki virago

Post autor: MateuH »

45 i 16 takie kupiłem
=============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
adiadzio
Posty: 14
Rejestracja: 18 lutego 2018, 18:37
Motocykl: xv125
Lokalizacja: Wodzisław SlĄski
Wiek: 41
Status: Offline

Re: Zebatki virago

Post autor: adiadzio »

Dzięki
Awatar użytkownika
IRE
Posty: 108
Rejestracja: 22 kwietnia 2016, 18:51
Motocykl: V star 1100
Lokalizacja: opolskie
Status: Offline

Re: Zebatki virago

Post autor: IRE »

A nie różnią się czasem modelem np. 250 S Virago, 250 V-Star,250 Virago, rocznikiem jak i kodem silnika?
Najlepsza dieta-dieta roślinna
Chmiel, żyto, tytoń, konopie
Awatar użytkownika
MateuH
Posty: 387
Rejestracja: 23 lipca 2017, 19:10
Motocykl: Virago 125
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 47
Kontakt:
Status: Offline

Re: Zebatki virago

Post autor: MateuH »

A być może nie pomyslalem. Kupowałem pod najmocniejszą wersje. S co sugerujesz dać 14 lub 15 na przód :)
=============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
Awatar użytkownika
IRE
Posty: 108
Rejestracja: 22 kwietnia 2016, 18:51
Motocykl: V star 1100
Lokalizacja: opolskie
Status: Offline

Re: Zebatki virago

Post autor: IRE »

Ja bym zakładał to co w oryginale czyli 45 i 16

Zmiana zębatki miała by sens przy innym kominie.
Moje zdanie ; zmiana zębatki przedniej na mniejszą, lub tylną na większą, ma sens tylko wtedy gdy motocykl szykujesz do jazdy na jednym kole.
To jest też zależne od tego - czego oczekujesz od moto, większej elastyczności, przyspieszenia

Dając 14, 15 będziesz miał większe spalanie, krótsze biegi

Jak latasz delikatnie i długie trasy to nieraz nawet warto dać 1 ząb większą-będzie gorzej przyśpieszać, ale biegi się wydłuża, jak elastyczny silnik to mniej wachlowania, i przy powiedzmy 100 czy 110 spadną ci obroty i spadnie spalanie.

Mniejsza zębatka z przodu - szybcjej zużywa się łańcuch i zębatki, lepiej dać tył większy np +3 niż przód - 1

Choć też nie do końca, zgodnie z gearingcommander zależy to od tego jak często dany ząb spotyka się z danym ogniwem łańcucha. Zależy to od wartości liczby zębów na przodzie, tyle, i długości łańcucha.

Zostawił bym to co w oryginale
Zmiana to zawsze kompromis

Masz programik pod linkiem
http://www.gearingcommander.com/
ale jest to teoria
Najlepsza dieta-dieta roślinna
Chmiel, żyto, tytoń, konopie
Awatar użytkownika
MateuH
Posty: 387
Rejestracja: 23 lipca 2017, 19:10
Motocykl: Virago 125
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 47
Kontakt:
Status: Offline

Re: Zebatki virago

Post autor: MateuH »

Przerabiałem temat w hyo. Zmiany prawie nie odczuwalne. Leżą w garażu i czekają te co fabryka obliczyła.
=============================================================================
Gdańsk Wyspa Sobieszewska
==============================================================================
ODPOWIEDZ