Strona 1 z 1

Całkowity brak prądu

: 11 czerwca 2017, 18:56
autor: Mar00
Witam
mam problem ze swoim motorem
Zaczęło się rano od tego ze po przekreceniu zapłonu nic sie nie zaświeciło. Wyłączyłem więc zapłon i włączyłem ponownie i wszystko ok. wiec odpaliłem i pojechałem jadąc w pewnym momencie motor zgasł i wszystkie kontrolki. zatrzymałem się i zauważyłem ze głowny beziecznik spalony.
Wymieniłem bezpiecznik i znów się przepalił.
Wróciłem pieszo z motorem "pod pachą" do domu i zacząłęm sprawdzać przewody - nic nie znalazłem
Więc włożyłem 3 nowy bezpiecznik motor "zaświecił" i bylo ok po chwili wyłączyłęm zapłon. Po chwili włączyłem zapłon bo chciałem go tym razem odpalić i nic ... żadna kontrolka nie świeci swiatła również zgaszone. sprawdzam bezpieczniki i wsyzsktie ok żaden nie spalony a motor wogóle nie reaguje na przekręcenie kluczyka.

Nie wiem za co się nawet wziąć jakieś propozycje ??

Re: Całkowity brak prądu

: 11 czerwca 2017, 20:02
autor: vinny
Masz zwarcie ,niewdzięczna awaria , sprawdz czy przewód od rozrusznika nie przytulił sie do wydechu , sprawdz instalację dodaną I przeróbki wlasne , tam najcześciej są problem , a jak wszystko jest ok to sprawdż wiązkę przy glówce ramy , tam też lubi sie przetrzeć lub złamac przewód . Do sprawdzenia miernikem alternator , rozrusznik , pompa paliwa . Poczytaj na forum o elektryce i do roboty
powodzenia , łatwo nie będzie , współczuję

Re: Całkowity brak prądu

: 11 czerwca 2017, 20:15
autor: Kargul
Wymień jeszcze raz bezpiecznik główny - czasami potrafi się tak spalić, że nie widać. Ale wpierw odłącz regulator napięcia. Czasami usterka regulatora napięcia powoduje przepalanie głównego bezpiecznika.

Re: Całkowity brak prądu

: 11 czerwca 2017, 20:51
autor: Mar00
Po wymianie na mniejszy (15A niestety juz brakło włąsciwych) bezpiecznika i odłączeniu regulatora udalo mi sie motor odpalić po podłączeniu przewodu plusowego od razu spalilo bezpiecznik. Czyli jednak regulator... choc jakos mam złe przeczucieże to jeszcze nie koniec ;/ i problem bedzie złożony. Ale na razie zamawiam regulator.

Re: Całkowity brak prądu

: 16 czerwca 2017, 09:26
autor: Snake
Miałem problem ten sam. Główny bezpiecznik (30A) palił się co wyjazd, nawet dwa razy. Ale nie od razu jak u Ciebie. U mnie przy gwałtownym odkręceniu manetki. Jazda z garścią 30A bezpieczników była codziennością.
Wymiana regulatora napięcia rozwiązało problem. Gorzej jak koledzy zauwazyli robi się "gdzieś" zwarcie.

Re: Całkowity brak prądu

: 22 czerwca 2018, 01:01
autor: Offroadtrip
Mar00 pisze: 11 czerwca 2017, 20:51 Po wymianie na mniejszy (15A niestety juz brakło włąsciwych) bezpiecznika i odłączeniu regulatora udalo mi sie motor odpalić po podłączeniu przewodu plusowego od razu spalilo bezpiecznik. Czyli jednak regulator... choc jakos mam złe przeczucieże to jeszcze nie koniec ;/ i problem bedzie złożony. Ale na razie zamawiam regulator.
Heej i jak wymieniales regulator.?mam podobny problem i szukam przyczyn.

Re: Całkowity brak prądu

: 25 czerwca 2018, 14:23
autor: rumcajs
gdzie znajdują sie bezpieczniki w virago 125 prosze oodpowiedź

Re: Całkowity brak prądu

: 25 czerwca 2018, 14:53
autor: wąsaty7
Pod siedzeniem kierowcy, takie małe białe pudełeczko z wystającymi przewodami.

Re: Całkowity brak prądu

: 26 czerwca 2018, 11:22
autor: rumcajs
pod siedzeniem jest tylko aku przewody wtyczki i moduł zapłonowy nie ma żadnego białego pudełka
to moto żony virago 125 z 97 r

Re: Całkowity brak prądu

: 26 czerwca 2018, 13:43
autor: wąsaty7
Pudełko to za mocno powiedziane. Pod siedzeniem znajdują się dwa bezpieczniki. Jeden w białym "pudełku" z napisem SIGNAL. Drugi MAIN główny jest na przewodzie koloru czerwonego wychodzącym z zacisku (+) akumulatora. Z zacisku akumulatora wychodzą dwa przewody koloru czerwonego. Jeden grubszy idzie do przekaźnika rozruchu, drugi cieńszy doprowadzi do "pudełka" w którym znajduje się bezpiecznik oraz bezpiecznik zapasowy.

Re: Całkowity brak prądu

: 29 czerwca 2018, 12:40
autor: Offroadtrip
A ma ktoś schemat elektryki do virago 750 94rok