BRAK ŚIWATŁA TYLNEGO i ŚWIATEŁ STOP (virago1100) po zmianie regulatora?
: 22 listopada 2017, 09:32
Witam wszystkich serdecznie,
Drodzy koledzy i koleżanki, pojawił mi się problem -nagle i nie oczekiwanie (jak byt ktoś czekał na problemy ) , któy mogę opisać tak:
W mojej Virago 1100 1995 rok miłem problem z regulatorem , podawał 13,6V, po dodaniu gazu napięcie na aku spadało do 12,9V , Pomyślałem sobie ,że najpierw kupię jakiś najtańszy regulator aby upewnić się, że to on jest tu winień.Kupiłem coś za 40zł i faktycznie teraz mam na załączonym silniku 14,4V jak dodam gazu to max 14,7V wskakuje. W zasadzie wymiana była banalna,i nie wiem czy to co się stało stało się od razu czy po paru dniach bo przyznam, że nie zauważyłem ale zniknęło mi światło z tyłu oraz światło hamulca (ręcznego i nożnego). Moja Virago ma światła automatycznie załączające się po przekręceniu stacyjki. Sprawdziłem obie żarówki w tylnym kloszu - są ok. Sprawdziłem bezpieczniki w puszcze nad stacyjką -są ok.
Co robić dalej? czy muszę rozwijać całą plojtę tych kabli pod siedzeniem i badać czy może macie jeszcze jakieś pomysły? Czy to mógł spowodować ten regulator napięcia? proszę o pomoc
adam
Drodzy koledzy i koleżanki, pojawił mi się problem -nagle i nie oczekiwanie (jak byt ktoś czekał na problemy ) , któy mogę opisać tak:
W mojej Virago 1100 1995 rok miłem problem z regulatorem , podawał 13,6V, po dodaniu gazu napięcie na aku spadało do 12,9V , Pomyślałem sobie ,że najpierw kupię jakiś najtańszy regulator aby upewnić się, że to on jest tu winień.Kupiłem coś za 40zł i faktycznie teraz mam na załączonym silniku 14,4V jak dodam gazu to max 14,7V wskakuje. W zasadzie wymiana była banalna,i nie wiem czy to co się stało stało się od razu czy po paru dniach bo przyznam, że nie zauważyłem ale zniknęło mi światło z tyłu oraz światło hamulca (ręcznego i nożnego). Moja Virago ma światła automatycznie załączające się po przekręceniu stacyjki. Sprawdziłem obie żarówki w tylnym kloszu - są ok. Sprawdziłem bezpieczniki w puszcze nad stacyjką -są ok.
Co robić dalej? czy muszę rozwijać całą plojtę tych kabli pod siedzeniem i badać czy może macie jeszcze jakieś pomysły? Czy to mógł spowodować ten regulator napięcia? proszę o pomoc
adam