Witam,
czasami przez to że jestem zbyt ciekawski potrafię sobie przysporzyć roboty
dźwignia pompki przyspieszacza jest obsadzona na śrubie pasowanej, która się zerwała przy próbie odkręcania.
zauważyłem, że była przykręcana na klej, pozostałość w gwincie jakoś rozwiercę i gwintownikiem spróbuję wyłupać resztę jednak co poradzić na tą śrubę ponieważ dostępność śrub pasowanych M4 jest bardzo mała, jest sporo M5 ale mniejsze ciężko dostać
myślicie, że zastosowanie zwykłej jakiekolwiek śruby M4 i jakiejś tulejki może zastąpić taką śrubę pasowaną?
Śruba pasowana od dźwigni przyspieszacza
- Przemszon
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 lipca 2012, 10:57
- Motocykl: WFM '64, XV125N '99
- Lokalizacja: Czaplinek/Poznań
- Wiek: 34
- Status: Offline
Śruba pasowana od dźwigni przyspieszacza
"choćby własnego kolana, ale się poradź"
"od jazdy na motocyklu się chudnie, po prostu nie siedzisz w domu i nie żresz" A.J.
"a jak upadnę? to się podniosę. a jak się nie podniosę? to sobie poleżę"
"od jazdy na motocyklu się chudnie, po prostu nie siedzisz w domu i nie żresz" A.J.
"a jak upadnę? to się podniosę. a jak się nie podniosę? to sobie poleżę"
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Śruba pasowana od dźwigni przyspieszacza
a nie lepiej wytoczyć taka ?
pisz do GregorS
pisz do GregorS
- Przemszon
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 lipca 2012, 10:57
- Motocykl: WFM '64, XV125N '99
- Lokalizacja: Czaplinek/Poznań
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Śruba pasowana od dźwigni przyspieszacza
Skontaktowałem się z GregorS i będzie opcja, żeby taką wytoczyć, najpierw spróbuję rozwiązać to w inny sposób, wkręcając zwykłą M4 z tulejką na fi5, pytanie mam jeszcze jedno odnośnie gaźników, bo jednocześnie męczę się ze śrubą mieszanki, próbuję pogłębić rowek ale przy każdym obróceniu śrubokrętem łeb się kruszy, znalazłem w internecie gaźnik niby sprawny tylko pytanie czy czymś różni się gaźnik model 4RF 00 K7Y2 od 4RF 00 K6X3 czy to tylko zwykłe oznaczenia partii te końcowej numery?
"choćby własnego kolana, ale się poradź"
"od jazdy na motocyklu się chudnie, po prostu nie siedzisz w domu i nie żresz" A.J.
"a jak upadnę? to się podniosę. a jak się nie podniosę? to sobie poleżę"
"od jazdy na motocyklu się chudnie, po prostu nie siedzisz w domu i nie żresz" A.J.
"a jak upadnę? to się podniosę. a jak się nie podniosę? to sobie poleżę"
- Przemszon
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 lipca 2012, 10:57
- Motocykl: WFM '64, XV125N '99
- Lokalizacja: Czaplinek/Poznań
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: Śruba pasowana od dźwigni przyspieszacza
popsuł naprawił
dostępność śrub pasowanych lub inaczej śrub z czopem gwintowanym o rozmiarze M4 jest baaardzo mała, problem rozwiązałem w inny sposób bez toczenia takiej śruby:
zwykła śruba M4 + podkładka + ucięta nakrętka od połączeń stosowanych w drzwiach a jaśniej:
nakrętka z zestawu ma chciane fi5 zewnętrzne i idealnie pasuje do dźwigni oraz wewnętrzny gwint M4
dostępność śrub pasowanych lub inaczej śrub z czopem gwintowanym o rozmiarze M4 jest baaardzo mała, problem rozwiązałem w inny sposób bez toczenia takiej śruby:
zwykła śruba M4 + podkładka + ucięta nakrętka od połączeń stosowanych w drzwiach a jaśniej:
nakrętka z zestawu ma chciane fi5 zewnętrzne i idealnie pasuje do dźwigni oraz wewnętrzny gwint M4
"choćby własnego kolana, ale się poradź"
"od jazdy na motocyklu się chudnie, po prostu nie siedzisz w domu i nie żresz" A.J.
"a jak upadnę? to się podniosę. a jak się nie podniosę? to sobie poleżę"
"od jazdy na motocyklu się chudnie, po prostu nie siedzisz w domu i nie żresz" A.J.
"a jak upadnę? to się podniosę. a jak się nie podniosę? to sobie poleżę"