535 synchro gaznikow

Tematy związane z gażnikami
Mitek_ki
Posty: 33
Rejestracja: 14 czerwca 2014, 22:43
Motocykl: Virago 535
Status: Offline

535 synchro gaznikow

Post autor: Mitek_ki »

Sruba do synchronizacji przewaza sporo na jedna strone, wtedy wskazniki zegarow do podcisnienia ida rowno, myslalem ze to mnimalnie wystarczy ruszyc i bedzie dobrze, co to za przyczyna? Moze oring jednego krocca nie trzyma i ciagnac lewe powietrze ?

Cisnienie sprezania idealnie rowno na kazdym garze po 11 wiem ze to ma znaczenie bo gdy jeden gar jest mocniej zuzyty to moze tak byc z tym podcisnieniem..
muniek
Posty: 142
Rejestracja: 29 listopada 2013, 05:31
Motocykl: Virago 535
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: 535 synchro gaznikow

Post autor: muniek »

Zamień miejscami zegary i węże i powtórz pomiar. Jeśli masz możliwość to zrób pomiar na innym waku.
Skąd jesteś? Możesz podjechać do mnie jakby co.
Awatar użytkownika
mariusz_u
Posty: 32
Rejestracja: 12 czerwca 2014, 22:32
Motocykl: Yamaha Virago XV 535
Lokalizacja: Władysławowo
Wiek: 51
Status: Offline

Re: 535 synchro gaznikow

Post autor: mariusz_u »

Nie wiem czy już ktoś dokopał się do http://www.motocykle.tbg.net.pl/index.p ... virago-535 Jak dla mnie podane w pigułce w baaaardzo prosty i przystępny sposób. W końcu nie chodzi o robienie doktoratów tylko przeprowadzenie prostych czynności co nie zmienia faktu że trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać. :kawa:
Awatar użytkownika
arecki
Posty: 484
Rejestracja: 05 października 2013, 18:51
Motocykl: virago 535 93r
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Wiek: 37
Kontakt:
Status: Offline

Re: 535 synchro gaznikow

Post autor: arecki »

mariusz_u pisze:Nie wiem czy już ktoś dokopał się do http://www.motocykle.tbg.net.pl/index.p ... virago-535 Jak dla mnie podane w pigułce w baaaardzo prosty i przystępny sposób. W końcu nie chodzi o robienie doktoratów tylko przeprowadzenie prostych czynności co nie zmienia faktu że trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać. :kawa:
koledze wyżej chodzi o SYNCHRONIZACJE GAŹNIKÓW a nie o regulacje poziomu paliwa :arrow: (dwie różne czynności)
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku , przyszedł pan doktór co jest motoreczku???
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.

To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać . :D
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: 535 synchro gaznikow

Post autor: Blunio »

arecki pisze:koledze wyżej chodzi o SYNCHRONIZACJE GAŹNIKÓW a nie o regulacje poziomu paliwa
Obrazek Złoty szpadel za wykopanie tematu sprzed 8 miesięcy. Panna w tym tempie powiła by Ci kolego progeniturę :bravo:
A co do synchronizacji - wprzódy trzeba porobić niezbędne regulacje, zaworów nie wyłączając. Synchro nie jest od kompensowania niedoróbek regulacyjnych tylko do drobnych korekt, wynikających na przykład z różnic w ciśnieniu sprężania na cylindrach :motorcycle:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Misin1
Posty: 26
Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 15:53
Motocykl: Virago 535 - 96r
Lokalizacja: wielkpolska Czarnków
Wiek: 54
Status: Offline

Re: 535 synchro gaznikow

Post autor: Misin1 »

Witam,
Mam następujący problem: wyregulowałem zawory, wyczyściłem gaźniki, ustawiłem poziom paliwa i chciałem wykonać synchro - bez powodzenia (robiłem już to wcześniej na wakumetrze własnej roboty). Przedni kruciec bardzo mocno ciągnie olej z wakumetru, ledwo co zdążę przyłożyć śrubokręt do śruby synchro. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że zasysa fałszywe powietrze? dziurawa membrana?
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: 535 synchro gaznikow

Post autor: -waldi- »

skoro przód ciągnie, to coś z tyłem,
albo króciec, lub oring po nim,
albo membrana,
albo za bardzo uchylona przepustnica
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: 535 synchro gaznikow

Post autor: Blunio »

-waldi- pisze:albo
albo poziom paliwa na przykład. Po prostu trzeba zrobić porządne regulacje a synchro to tylko wisienka na torcie :kawa:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Misin1
Posty: 26
Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 15:53
Motocykl: Virago 535 - 96r
Lokalizacja: wielkpolska Czarnków
Wiek: 54
Status: Offline

Re: 535 synchro gaznikow

Post autor: Misin1 »

Dzięki za sugestie. Jeszcze raz trzeba zabrać się do roboty.
Misin1
Posty: 26
Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 15:53
Motocykl: Virago 535 - 96r
Lokalizacja: wielkpolska Czarnków
Wiek: 54
Status: Offline

Re: 535 synchro gaznikow

Post autor: Misin1 »

Minimalnie pęknięty króciec pod opaską zaciskową. Posmarowałem delikatnie silikonem, zacisnąłem opaską, odczekałem, rozgrzałem silnik, wykonałem synchro i ok. Teraz czeka mnie zakup króćców.
ODPOWIEDZ