Gaźniki 750 czyszczenie regulacja

Tematy związane z gażnikami
góral.tz
Posty: 93
Rejestracja: 05 sierpnia 2012, 12:16
Motocykl: 1100 USA Gold
Lokalizacja: KLI, ELA, PO
Wiek: 40
Status: Offline

Re: Gaźniki 750 czyszczenie regulacja

Post autor: góral.tz »

0k dziękuję bardzo za pomoc ustawię poziom równo łączeniem dekielka, tak będzie ok ???
To nie prędkość zabija, lecz nagła jej utrata. ...
góral.tz
Posty: 93
Rejestracja: 05 sierpnia 2012, 12:16
Motocykl: 1100 USA Gold
Lokalizacja: KLI, ELA, PO
Wiek: 40
Status: Offline

Re: Gaźniki 750 czyszczenie regulacja

Post autor: góral.tz »

i kolejne pytanie pod jedną z tych dysz od regulacji nie ma tej malej podkładki i gumeczki , czy tak ma być czy to ktoś stracił ?? można ewentualnie takie coś dokupić ??
To nie prędkość zabija, lecz nagła jej utrata. ...
Awatar użytkownika
tylust
Posty: 2698
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 09:26
Motocykl: XV 750 1982r.
Lokalizacja: Kalisz - Wlkp.
Wiek: 51
Status: Offline

Re: Gaźniki 750 czyszczenie regulacja

Post autor: tylust »

Powinny być, ale niektórzy je wyjmowali, u siebie tez ich nie mam. Mieszanka będzie wtedy generalnie bogatsza, a świece z większą tendencją do "kopcenia się". Nie wiem czy można je kupić oddzielnie. Jak kupowałem zestawy naprawcze do gaźników to były w zestawach. Patrz zdjęcie poniżej (po lewej). Nawet zestawy potaniały i za to co poniżej chcą dzisiaj 129 za sztukę na jeden gaźnik - (Hitachi XV 750 SE)
Obrazek
Tomek
góral.tz
Posty: 93
Rejestracja: 05 sierpnia 2012, 12:16
Motocykl: 1100 USA Gold
Lokalizacja: KLI, ELA, PO
Wiek: 40
Status: Offline

Re: Gaźniki 750 czyszczenie regulacja

Post autor: góral.tz »

dikładnie o to chodzi ale poskładałem bez i odpaliła, synchronizacja ok, pali od pierwszego ruszenia rozrusznikiem tylko pytanie bo jeśli dodam gazu to strzela?? mace jakieś pomysły na to? coś podpowie ktoś ????
To nie prędkość zabija, lecz nagła jej utrata. ...
góral.tz
Posty: 93
Rejestracja: 05 sierpnia 2012, 12:16
Motocykl: 1100 USA Gold
Lokalizacja: KLI, ELA, PO
Wiek: 40
Status: Offline

Re: Gaźniki 750 czyszczenie regulacja

Post autor: góral.tz »

i polatane dzięki za jakąkolwik pomoc wszystko ogarnąłem motorek już nie kich nie prycha lata super pali super, tak że pełen sukces. Pozdrawiam
To nie prędkość zabija, lecz nagła jej utrata. ...
gazownik
Posty: 422
Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:
Status: Offline

Re: Gaźniki 750 czyszczenie regulacja

Post autor: gazownik »

Cześć.
Tez będę musiał się zabrać za czyszczenie gaznikow. Podczas trasy 180km poczułem jak by silnik nagle stracił z 20% mocy. I stało się to tak nagle. Sprawdziłem ciśnienie w garach i w obu jest po 11,2bara tak więc jest spoko iskra jest świece nowe poziom paliwa mniej więcej ok, zaraz to opiszę. A podczas przyspieszania jest mniej mocy i pracuje jakby jeden cylinder na pół gwizdka.
Poziom paliwa sprawdzałem do takiego nadlewu na łączeniu w gaźnikach, w jednym było idealnie na łączeniu komory a w drugim z 2-3mm poniżej łączenia (tak więc w miarę równo).
Jak powinno być idealnie 1,5 - 2,5mm poniżej łączenia czy powyżej? Czy da się to wyregulować bez demontażu gaznikow? Bo za każdym razem gaźnika demontaż do poprawki To takie było by uciążliwe.
Kolejne pytanie te dysze do wzbogacania mieszanki które to? Nr 5 i 6 na schemacie? Bo jakoś tego nie mogę sobie zobrazować z samego opisu... Na jakiej podstawie je się reguluje?
Może głupie pytanie ale nie czuje tego...
gazownik
Posty: 422
Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:
Status: Offline

Re: Gaźniki 750 czyszczenie regulacja

Post autor: gazownik »

gazownik pisze:Kolejne pytanie te dysze do wzbogacania mieszanki które to? Nr 5 i 6 na schemacie?
Przepraszam nie spojrzałem na schemat zamieszczony na stronie w tym wypadku będzie 21 i 22.
Gaźniki już zdemontowałem, i tak to zostawiłem bo się czuję jak ... Jutro zabiorę się za czyszczenie.
Ktoś podpowie, odpowie na zadane wcześniej pytanie (które to te dysze wkręcane na 2,5 i 1,5 obrotu)?
No i z tym poziomem paliwa...

Wielkie dzięki góral.tz za pomoc w ogarnięciu "systemu".
Jak na razie jeden gaźnik wyczyszczony i poskładany, drugi ogarnę dziś wieczorem. Ten od tylnego cylindra jest znacznie bardziej zanieczyszczony (zapewne w nim tkwi problem).

Gaźniki zamontowane maszyna dział, tylko niestety podginanie blaszki od pływaka nie dało rezultatu... A nie chce mi się znowu wyciąga gaźników żeby to poprawić. Głównym powodem spadku mocy była zabrudzona dysza główna w gaźniku zasilającym tylny gar.
ODPOWIEDZ