XV 920 - 48 vs 65 KM

Tematy związane z gażnikami
Awatar użytkownika
Wheel&Steel
Posty: 78
Rejestracja: 17 września 2016, 11:27
Motocykl: XV 920
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

XV 920 - 48 vs 65 KM

Postautor: Wheel&Steel » 07 października 2016, 09:13

Cześć

Jak to jest z mocą w tym modelu: moja z 1983 (Midnight Virago) ma katalogowo 48 KM, ale roczniki wcześniej (chyba amerykański) miały 65 KM. Czy to jest kwestia gaźników? Czy da się z mojego modelu wycisnąć te 65 KM?
dzięki

Awatar użytkownika
tylust
Posty: 2607
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 09:26
Motocykl: XV 750 1982r.
Lokalizacja: Kalisz - Wlkp.
Wiek: 45
Status: Offline

Re: XV 920 - 48 vs 65 KM

Postautor: tylust » 07 października 2016, 09:49

Nie wiem jak gaźniki, ale na pewno sa inne wałki rozrządu. W Twojej masz wałki o nr odpowiednio 10L1217101 i 10L1218101, w wersji z 1982 920r masz wałki 4x71217101 i 4x71218101. Z ciekawostek takie same wałki mam u siebie z XV 750 SE z 1983. Twoja najwyraźniej jest wykastrowana wałkami na potrzeby rynku USA i może jeszcze czymś innym. Nie przeglądałem części głębiej. jak chcesz sie pobawić w śledztwo to jest kilka stronek na którym można części przejrzeć do ostatniej śrubki, np. http://www.cmsnl.com/yamaha-xv920_model16858/
Tomek

Awatar użytkownika
Wheel&Steel
Posty: 78
Rejestracja: 17 września 2016, 11:27
Motocykl: XV 920
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: XV 920 - 48 vs 65 KM

Postautor: Wheel&Steel » 07 października 2016, 17:36

tylust pisze:Nie wiem jak gaźniki, ale na pewno sa inne wałki rozrządu. W Twojej masz wałki o nr odpowiednio 10L1217101 i 10L1218101, w wersji z 1982 920r masz wałki 4x71217101 i 4x71218101. Z ciekawostek takie same wałki mam u siebie z XV 750 SE z 1983. Twoja najwyraźniej jest wykastrowana wałkami na potrzeby rynku USA i może jeszcze czymś innym. Nie przeglądałem części głębiej. jak chcesz sie pobawić w śledztwo to jest kilka stronek na którym można części przejrzeć do ostatniej śrubki, np. http://www.cmsnl.com/yamaha-xv920_model16858/


Dzięki, poszperam i zobaczę czy warto / da się wymienić

borgi
Posty: 54
Rejestracja: 22 czerwca 2016, 16:02
Motocykl: XV920J
Lokalizacja: Kraków/Zabrnie
Wiek: 37
Status: Offline

Re: XV 920 - 48 vs 65 KM

Postautor: borgi » 10 marca 2017, 12:27

Wykonałem to śledztwo i wyniki wałków sa takie:

1981 XV920R(H) - 4X71217101
1982 XV920R(J) - 4X71217101

1982 XV920J USA - 10L1217101 zastąpione przez 42H1217100
1983 XV920K USA - 10L1217101 zastąpione przez 42H1217100
1983 XV920MK - 10L1217101 zastąpione przez 42H1217100

1981 XV750 USA - 4X71217101
1982 XV750 USA - 4X71217101
1983 XV750M USA - 4X71217101
1983 XV750MK USA - 4X71217101


Wróć do „Gaźniki”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości