Strona 1 z 1

XV 920 - 48 vs 65 KM

: 07 października 2016, 09:13
autor: Wheel&Steel
Cześć

Jak to jest z mocą w tym modelu: moja z 1983 (Midnight Virago) ma katalogowo 48 KM, ale roczniki wcześniej (chyba amerykański) miały 65 KM. Czy to jest kwestia gaźników? Czy da się z mojego modelu wycisnąć te 65 KM?
dzięki

Re: XV 920 - 48 vs 65 KM

: 07 października 2016, 09:49
autor: tylust
Nie wiem jak gaźniki, ale na pewno sa inne wałki rozrządu. W Twojej masz wałki o nr odpowiednio 10L1217101 i 10L1218101, w wersji z 1982 920r masz wałki 4x71217101 i 4x71218101. Z ciekawostek takie same wałki mam u siebie z XV 750 SE z 1983. Twoja najwyraźniej jest wykastrowana wałkami na potrzeby rynku USA i może jeszcze czymś innym. Nie przeglądałem części głębiej. jak chcesz sie pobawić w śledztwo to jest kilka stronek na którym można części przejrzeć do ostatniej śrubki, np. http://www.cmsnl.com/yamaha-xv920_model16858/

Re: XV 920 - 48 vs 65 KM

: 07 października 2016, 17:36
autor: Wheel&Steel
tylust pisze:Nie wiem jak gaźniki, ale na pewno sa inne wałki rozrządu. W Twojej masz wałki o nr odpowiednio 10L1217101 i 10L1218101, w wersji z 1982 920r masz wałki 4x71217101 i 4x71218101. Z ciekawostek takie same wałki mam u siebie z XV 750 SE z 1983. Twoja najwyraźniej jest wykastrowana wałkami na potrzeby rynku USA i może jeszcze czymś innym. Nie przeglądałem części głębiej. jak chcesz sie pobawić w śledztwo to jest kilka stronek na którym można części przejrzeć do ostatniej śrubki, np. http://www.cmsnl.com/yamaha-xv920_model16858/
Dzięki, poszperam i zobaczę czy warto / da się wymienić

Re: XV 920 - 48 vs 65 KM

: 10 marca 2017, 12:27
autor: borgi
Wykonałem to śledztwo i wyniki wałków sa takie:

1981 XV920R(H) - 4X71217101
1982 XV920R(J) - 4X71217101

1982 XV920J USA - 10L1217101 zastąpione przez 42H1217100
1983 XV920K USA - 10L1217101 zastąpione przez 42H1217100
1983 XV920MK - 10L1217101 zastąpione przez 42H1217100

1981 XV750 USA - 4X71217101
1982 XV750 USA - 4X71217101
1983 XV750M USA - 4X71217101
1983 XV750MK USA - 4X71217101