Virago 700 chitahi hsc40
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 05 października 2016, 16:55
- Motocykl: Virago 700 1985
- Status: Offline
Virago 700 chitahi hsc40
Witam, proszę o pomocy w sprawie ustawienia gaźników w tym motocyklu. Gaźniki wyczyszczone, poziomy paliwa w komorach ustawione, luz zaworowy zrobiony, krućce ssące nowe szczelność jest, skład mieszanki ustawiony wg, serwisówki plus 0,5 obrotu -puste wydechy. Problem polega na tym ze strzela w gaźnik przy dodaniu gazu oraz można powiedzieć ze brak wolnych obrotów. Synchronizacji brak, o tego zaczęły się problemy kręcenie śrubą od synchronizacji wprowadziło luz na przepustnicach i złą prace. I moje pytanie jak ustawić początkowe szczeliny na klapkach. Elementy gaźnika są raczej sprawne, bo raz udało się to ustawić i tu kluczowe było ustawienie śruby synchronizacji tak by klapki podnosiły się jednocześnie lecz lepsze jest wrogiem dobrego i chciałem mieć prefekt . Pozdrawiam
-
- Posty: 310
- Rejestracja: 12 lutego 2015, 19:27
- Motocykl: Yamaszka
- Lokalizacja: południowy wschód
- Status: Offline
Re: Virago 700 chitahi hsc40
Doktorze Virago, synchronizacje gaźników przeprowadza się przy pomocy wakuometru a nie na widzimisię.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 05 października 2016, 16:55
- Motocykl: Virago 700 1985
- Status: Offline
Re: Virago 700 chitahi hsc40
Hej, dzięki za odpowiedz ale to wiem tylko przy tym stanie, ustawienie przepustnic na przyrząd dla wolnych obrotów nie gwarantuje ze ustawienie będzie dobre dla obrotów 2tys. Synchronizacjie robiłem u rurką
- twistyddd
- Posty: 116
- Rejestracja: 10 września 2015, 12:56
- Motocykl: XV700 85'/SV650S '99
- Status: Offline
Re: Virago 700 chitahi hsc40
Odkopie temat, a co !
Po pierwsze - swiece. To,ze strzela w gaznik ma duzo przyczyn ale stawialbym na to jako pierwsze, z reszta w naszych staruszkach tak juz jest i przyzwyczaj sie do tego. Polonezowe iskry 65 proponuje i odpiero pozniej ustawiaj mieszanke a najlepiej zaopatrz sie w wiecej swiec (w razie "W').
bo czasem wychodzi tak,ze srednie i gora sa ok a wolne do dupy i odwrotnie.
Z reszta mozna tu wyczytac mnostwo postow o tej tematyce chociazby naszego guru waldiego,XV'a czy tylusta. Kolesie naprawde wiedza co pisza i znaja sie na rzeczy.
Rzecza istotna w tym przypadku jest spedzenie dziesiatek godzin w garazu i nabywania doswiadczenia na wlasniej skorze bo nie zawsze "ksiazkowe" metody dzialaja.
Pozdrawiam.
Po pierwsze - swiece. To,ze strzela w gaznik ma duzo przyczyn ale stawialbym na to jako pierwsze, z reszta w naszych staruszkach tak juz jest i przyzwyczaj sie do tego. Polonezowe iskry 65 proponuje i odpiero pozniej ustawiaj mieszanke a najlepiej zaopatrz sie w wiecej swiec (w razie "W').
Racja. Ale nie zawsze to ustawisz w ten sposob. Zalezy to od mechanizmu synchronizujacego przepustnice itd.kamyk2351 pisze:Doktorze Virago, synchronizacje gaźników przeprowadza się przy pomocy wakuometru a nie na widzimisię.
bo czasem wychodzi tak,ze srednie i gora sa ok a wolne do dupy i odwrotnie.
Z reszta mozna tu wyczytac mnostwo postow o tej tematyce chociazby naszego guru waldiego,XV'a czy tylusta. Kolesie naprawde wiedza co pisza i znaja sie na rzeczy.
Rzecza istotna w tym przypadku jest spedzenie dziesiatek godzin w garazu i nabywania doswiadczenia na wlasniej skorze bo nie zawsze "ksiazkowe" metody dzialaja.
Pozdrawiam.
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 700 chitahi hsc40
ale Ci się nudzi...
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 05 października 2016, 16:55
- Motocykl: Virago 700 1985
- Status: Offline
Re: Virago 700 chitahi hsc40
Dzięki za odpowiedź, sytuacja opanowana. Świece był ok, ale jeden komplet załatwiłem były to ngk, teraz mam denso. Gaźniki ustawiłem tak ze odbojniki lewego na minimum i ustawienie śruby od synchronizacji tak by zniwelować luz tzn. Tak aby klapki przepustnic podnosiły się jednakowo. Klapki są tak ustawion ze prześwit jest bardzo mały. Dodatkowo wykonałem uszczelki z gumy pod krućce zamiast oringow. Motocykl pali od strzała wystarczy chwila na ssaniu i nawet przy tych temperaturach jest ok. Przy schodzeniu z obrotów nie strzela wydech a przed regulacjami i czyszczenie to dawał równo. Trzeba tylko poczekać a osiągnie dobra temperature bo inaczej się dusi i strzela w gaźnik przy dodawaniu gazu ale jak nagrzany to wszystko ok. Na ten rok już nic nie ruszam ale na przyszły sezon pokuszę się o ustawienie mieszanki dla wolnych obrotów przy pomocy colourtune z czystej ciekawości jakie efekty to da, bardzo spodobało mi się grzebanie przy motocyklu. Pozdrawiam
- twistyddd
- Posty: 116
- Rejestracja: 10 września 2015, 12:56
- Motocykl: XV700 85'/SV650S '99
- Status: Offline
Re: Virago 700 chitahi hsc40
Nooo i gitaraDoktor Virago pisze:(...) bardzo spodobało mi się grzebanie przy motocyklu. Pozdrawiam
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 700 chitahi hsc40
nie poprawiaj fabryki.... zemści się to kiedyś
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 05 października 2016, 16:55
- Motocykl: Virago 700 1985
- Status: Offline
Re: Virago 700 chitahi hsc40
Tak, masz racje tylko te oringi się deforomowały od wyciągania gaźników, przy najbliższej okazji zamienię na oring. Pozdrawiam