Strona 1 z 1

jeszcze raz membrany i oringi

: 22 maja 2017, 22:33
autor: gr8bike
WItam,
W 535, wymieniam, bo byly przetarte i naprawiane silikonem.

pewnie to juz bylo ale jakos nie znalazłem, kupiłem na alegro duzy zestaw naprawczy bo w mniejszych nie bylo dyszy od wolnych obrotów. wymieniłem wszystko z zestawu, został mi jeden oring dla ktorego nie moge znalesc miejsca. jest wielkości tego który sie znajduje na śrubie składu mieszanki. Czy nie powinien sie znaleść na którejś z dysz?

wymieniłem iglice na tłoczkach i czekam na nowe membrany,

Jak zamontowac nową membrane na starym tłoczku, tzn jak zorientować gumowy "guzek" wzgledem tłoczka.

zakładam ze otwór w tłoczku tudzież lekkie nachylenie iglicy moze tu mieć znaczenie. widac to gdy patrzy sie na wymontowany gaznik z boku (w stosunku do ruchu tłoczka) i obraca delikatnie tłoczkiem, nie trafia on idealnie w oś otworu, lecz bliżej krawędzi.

pozdrawiam,

Re: jeszcze raz membrany i oringi

: 23 maja 2017, 16:09
autor: vinny
Otwór na dnie tłoczka ma być na godzinie 6 a gumowy "guzek" tak na godzinie 2 ( w odlewie gaznika jest specjalne miejsce dla niego ). Uwazaj , tłoczek jest twardy , ale bardzo kruchy ( trzy sztuki połamalem , zanim się nauczyłem ) . Starą membrane rozetnij od brzegu do tłoczka I usuń , potem musisz "wyszarpać " metalowy pierścień ze środka tłoczka . NIE PODWAZAJ SRUBOKRETEM !! bo tłoczek popęka i dupa .

Re: jeszcze raz membrany i oringi

: 23 maja 2017, 20:16
autor: 2007XV1700
gr8bike rób zdjęcia dla potomnych

Re: jeszcze raz membrany i oringi

: 24 maja 2017, 18:39
autor: gr8bike
Membrane miałem zamiar naciągnąć miedzy pierścienie, bez wyciagania metalowego pierscienia, bez rozcinania zewnetrznego pierscienia. Jest na youtubie jakis filmik i to sie tam udało naciagnac. Chyba na płyn do mycia naczyn. Stara membrane zdjąłem bez jej niszczenia na sucho.
postaram sie porobic focie, dzieki