Witam kolegów,
Wykonałem vacuometr chcąc sprawdzić i ewentualnie wyregulować gaźniki
Zlokalizowaniu 1 króciec sących, lecz drugiego nie mogę zlokalizować i tu moja prośba gdzie on się schował
druga sprawa śruba do synchronizacji to ta pomiędzy gaźnikami z góry ( czy muszę ściągać zbiornik paliwa ) czy ta pod "cięgnem gazu"
Przeczytałem instrukcję z CLYMER st. 51 i trochę jej nie rozumiem.
nie wiem czy regulować śruba z rys 104 czy z rys 105
Ta śruba z rys 105 bardziej wygląda na wolne obroty, problem z tym że mam inne gaźniki niż w instrukcji obsługi
Synchronizacja gazników
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Synchronizacja gazników
Nie podam Ci szczegółów synchronizacji wersji 1100 bo to nie moja bajka. Pamiętaj tylko że przed synchro trzeba wykonać wszelkie możliwe regulacje z zaworami włącznie. A samo synchro to taka końcowa kosmetyka jak wisienka na torcie.
BTW bawiłem się w synchronizację i zauważyłem ze można spróbować zrobić ja na słuch. Jak silnik chodzi miarowo i jednostajnie to IMHO jest dobrze zsynchronizowany.
Pozdrawiam
BTW bawiłem się w synchronizację i zauważyłem ze można spróbować zrobić ja na słuch. Jak silnik chodzi miarowo i jednostajnie to IMHO jest dobrze zsynchronizowany.
Pozdrawiam
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!