Rezerwa w 1100

Tematy związane z gażnikami
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: kyller »

to na fotce to jest przerywacz kierunkowskazów
ja wiem ze kable giną w wiązce :-)
jak znajde chwile czasu to popatrze w haynesa i może cus sobie przypomne
Awatar użytkownika
Adam
Posty: 2226
Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
Lokalizacja: Święta Anna
Wiek: 45
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Adam »

Dzięki kyller, ale jak to nie to, to już nie wiem gdzie tego FPC szukać, już nawet do lampy zaglądałem hehe. Może gdzieś za aku schowane, cholera wi.
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: wąsaty7 »

W odpowiedzi na twoją prośbę zamieszczam to co po niżej :rock:
http://img197.imageshack.us/img197/6619/1005467.jpg
Wąsaty7
Awatar użytkownika
Adam
Posty: 2226
Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
Lokalizacja: Święta Anna
Wiek: 45
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Adam »

Żeby mieć jasność tak tip-top, to czy to chodzi o ten element?

Obrazek
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: wąsaty7 »

Właśnie o to chodzi.Pamiętaj to rocznik 96.Wszystkie opisy są na wysokości lub nad elementem.
Wąsaty7
Awatar użytkownika
Adam
Posty: 2226
Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
Lokalizacja: Święta Anna
Wiek: 45
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Adam »

Danke. U mnie w 92. wszystko jest to samo a przynajmniej tak samo wygląda, tylko jedna rzecz mnie teraz jeszcze nęka złośliwie. W haynesie ten przełącznik ma 6 końcówek (i jest schemat do sprawdzenia właśnie dla sześciu), a na żywo z tego co widziałem te kostki mają po 4 tylko :cry:
Motyla noga jak to teraz ugryźć?

[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 11:52 am ]
No i znalazłem dziabąga, niestety nie zgadza się z tym co w Haynesie no i nie wiem jak go sprawdzić.
Pomierzyłem omomierzem i wyszło mi co następuje, parami:

1-2 .... 1
1-3 .... 1
1-4 .... 1
2-3 .... 1
3-4 .... 1
i tylko para 2-4 .... 100

Obrazek

Zmierzyłem też opór na czujniku w baku i wyszło coś jakby 1300.

Mam prośbę czy jakiś posiadacz 1100 mógłby sprawdzić jak jest u niego? Oczywiście jeśli ma wszystko sprawne :mrgreen:
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: wąsaty7 »

Schemacik elektryczny XV1100(od 1992 U.K.) znajdziesz w CLYMER str.276, XV1100(od 1991pozostałe wersje)str.280 To powyżej to przekaźnik(fuel pump control unit a raczej fuel pump relay) 2 i 4 to cewka przekaźnika natomiast 1 i 3 to styki przekaźnika.Podaj napięcie na 2 i 4 to na 1 i 3 będzie przejście.
Ostatnio zmieniony 24 stycznia 2013, 20:39 przez wąsaty7, łącznie zmieniany 1 raz.
Wąsaty7
Awatar użytkownika
Adam
Posty: 2226
Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
Lokalizacja: Święta Anna
Wiek: 45
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Adam »

wąsaty7 pisze:Czujnik poziomu paliwa to prosta konstrukcja;zbiornik pełny styki rozwarte opór max.;zbiornik pusty styki zwarte opór 0.
Czyli wychodzi że u mnie to tutaj leży wampir pogrzebany. Przy pełnym zbiorniku styki i tak zwarte.
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: wąsaty7 »

Przy pełnym i przy pustym świeci się kontrolka rezerwy?
Wąsaty7
Awatar użytkownika
Adam
Posty: 2226
Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
Lokalizacja: Święta Anna
Wiek: 45
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Adam »

Właśnie odwrotnie. W ogóle nie świeci :cry: a przestała równocześnie z awarią rezerwy, więc podejrzewam że to nie wina lampki, tylko powiązane jakoś z czujnikiem.
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: wąsaty7 »

Zlokalizuj kostkę czujnika poziomu paliwa,rozłącz i w części która idzie do wiązki połącz przewody(brązowy i zielony)powinna zapalić się kontrolka rezerwy.
Wąsaty7
Awatar użytkownika
Adam
Posty: 2226
Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
Lokalizacja: Święta Anna
Wiek: 45
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Adam »

Kostkę rozłączyłem, kawałek kabelka wtyknołem w oba dziurska, stacyjka przekręcona i dupa zbita - lampka nie pali.
Widzę przed sobą kupe sprawdzania teraz :mrgreen:

Gdybyś miał jakieś sugestje od czego zacząć to będę wdzięczny :bravo:
Gdzieś cuś tam nie łączy, abo sie zepsuło. Tylko co?
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: wąsaty7 »

Kontrolek dostaje prąd po stacyjce i włączniku ENGINE STOP SWITCH natomiast masę z czujnika poziomu paliwa.Zacznij od żarówki,chyba że przy odpalaniu zapala się wraz z kontrolką poziomu oleju.
Wąsaty7
Awatar użytkownika
Adam
Posty: 2226
Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
Lokalizacja: Święta Anna
Wiek: 45
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Adam »

Jeszcze raz dzięki za pomoc. Może w ten weekend wynajdę trochę czasu to pogmeram w tym. W zasadzie to sama przyjemność przecież :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A dodam tylko że Haynes w tym temacie jest badziewny :razz: Clymer o niebo lepiej wszystko pokazuje.

p.s. I głupie pytanie jeszcze :oops: czym sprawdzić tą diodę czy co tam siedzi, nie chciał bym jej spalić zaraz na starcie :mrgreen:
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: wąsaty7 »

Czy masz na myśli diodę wpiętą między przewód G czujnika paliwa a L/W "DIODE".Szczerze powiem że nie wiem gdzie jej szukać.A sprawdzaj omomierzem.W jedną stronę przewodzi w drugą nie.
PS.mam i jedną i drugą HAYNES i CLYMERA jedna drugą uzupełnia.
Wąsaty7
Awatar użytkownika
Adam
Posty: 2226
Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
Lokalizacja: Święta Anna
Wiek: 45
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Adam »

Objawy były następujące.
1. Nie działały kontrolki od paliwa i oleju.
2. Moto dostawało paliwo tylko po przełączeniu na rezerwe.
Najpierw rozgrzebałem całą lampę, zegary itd.

Obrazek

Następnie dzięki pomocy wąsatego i serwisówek zabrałem się za szukanie usterki.
W końcu okazało się że zerwały się dwa kable.
1. kabel idący od kontrolki oleju do diody.
2. Zasilający pomiędzy wyłącznikiem On/Off na kierze, a kontrolką oleju (przechodzi przez fuel unit).


Obrazek

Po połączeni wszystko gra tip top :mrgreen: A ja mam już dużo lepsze pojęcie o instalacji w mojej laleczce.

Wąsaty jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc :drunksmile:
Awatar użytkownika
gangster
Posty: 642
Rejestracja: 13 lipca 2008, 09:57
Motocykl: Była Virago 1100
Lokalizacja: Kluczbork
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: gangster »

No a ja może w tym tygodniu się wezme za moją . Jakoś wcześniej niespecjalnie mi sie chciało , teraz pogoda do du.. więc coś porobimy.

:rock:
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.



EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
Awatar użytkownika
Feniks
Posty: 1095
Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
Motocykl: Yamaha Virago 1100
Lokalizacja: Rybarzowice
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Feniks »

A tak wtrące jeszcze z pytaniem jeśli juz tyle o rezerwach było. Mi kilka chwil mrugała kontrolka (pewnie do rezerwy się zblizało), noi zaswieciła w końcu na stałe,po chwili na skrzyzowaniu moto zgasło więc zeby nie słuchać śpiewu klaksonów przezuciłem na rez, odpaliłem i pojechałem, dojechałem do domu (jakieś 15km). I zacząłem sie zastanawiać czy po przełączeniu na rez ta kontrolka ma zgasnąć ? Czy dopiero po zatankowaniu zgasnie, Czy w razie wadliwie działającej rezerwy narobię sobie kłopotu jeśli wyjezdze paliwo do zera i np. coś mi się zapowietrzy ?
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
Awatar użytkownika
coolman111
Posty: 1502
Rejestracja: 28 marca 2011, 12:14
Motocykl: Flat Six Custom
Lokalizacja: Kobylnica
Wiek: 37
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: coolman111 »

Trzeba było przełączyć na rezerwę zaraz jak kontrolka zaczęła mrugać jak to napisałeś. Niepotrzebnie czekałeś aż moto zgaśnie. Kontrolka zgaśnie dopiero po zatankowaniu.
Pozdrawiam wszystkich Obrazek Darek Obrazek
Ogar 200 :arrow: SR50 :arrow: M21W2 :arrow: XV1100 :arrow: F6C

Obrazek
Awatar użytkownika
Feniks
Posty: 1095
Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
Motocykl: Yamaha Virago 1100
Lokalizacja: Rybarzowice
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Feniks »

Dzieki za rychłą odpowiedz, moto zatankowałem i jak napisałeś zgasła, weszło 13,5 l (moto na bocznej stopce). Wnioskuje z tego ze działa to prawidłowo, czyli ciągło juz z rezerwy
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: -waldi- »

mrugała Ci kontrolka? :D
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
Feniks
Posty: 1095
Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
Motocykl: Yamaha Virago 1100
Lokalizacja: Rybarzowice
Kontakt:
Status: Offline

Re: Rezerwa w 1100

Post autor: Feniks »

zaświecała i gasła :-)
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
ODPOWIEDZ