Sprawdziłem iglice, stożki faktycznie mają różna długość. Teraz pytanie, który cylinder określamy jako pierwszy a który jako drugi. Iglice z dłuższym stożkiem mam od przodu, czyli blizej przedniego koła
Aaaa i jeszcze, gumy łączące gażniki z cylindrami, te w kształcie kolanek, jedno ma oznaczenie A a drugie B. To ma jakies znaczenie? Zauważyłem, że króćce do podłączania vakuometru sa na roznych wysokościach.
Nagła strata mocy 535
- Seik
- Posty: 426
- Rejestracja: 23 czerwca 2012, 17:57
- Motocykl: Varadero XL1000
- Lokalizacja: Kępno
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Nagła strata mocy 535
Każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, wie jak operować sprzęgłem...
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Nagła strata mocy 535
Sorki moj blad chcialem napisac przedni , a napisalem pierwszy .Membrany air cut reguluja sklad mieszanki przy dodawaniu i odejmowaniu gazu ,to tez moze by przyczyna Twoich problemow , sprawdz .
sorki za angielska klawiatura
sorki za angielska klawiatura
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- Seik
- Posty: 426
- Rejestracja: 23 czerwca 2012, 17:57
- Motocykl: Varadero XL1000
- Lokalizacja: Kępno
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Nagła strata mocy 535
Czyli w temacie iglic wszystko u mnie OK?
Zdjąłem jeszcze raz gaźniki i polozyłem na stole. Otwarłem pokrywke jednej membrany air-cut...byla troche brudna ale nie zablokowana, samam membrana w dobrym stanie. Zeby dostać się do drugiej musze rozdzielić gaźniki...i jesli cos faktycznie jest nie tak, to wlasnie w tym drugim gaźniku. Jakie niespodzianki mogą mnie spotkac przy tej operacji? Warto?
Zdjąłem jeszcze raz gaźniki i polozyłem na stole. Otwarłem pokrywke jednej membrany air-cut...byla troche brudna ale nie zablokowana, samam membrana w dobrym stanie. Zeby dostać się do drugiej musze rozdzielić gaźniki...i jesli cos faktycznie jest nie tak, to wlasnie w tym drugim gaźniku. Jakie niespodzianki mogą mnie spotkac przy tej operacji? Warto?
Każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, wie jak operować sprzęgłem...
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Nagła strata mocy 535
Warto gaznik wyczyścić kompleksowo , cały nie pomijajaąc żadnych sekcji . Żadnych niespodzianek przy separowaniu gaźników nie będzie . Nie tylko membrany , ale i kanaliki w korpusie wyczyść carburator cleanerem i przedmuchaj sprężonym powietrzem . Jak już zrobiłeś tyle , to sprawdz i tą drugą membrane .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
- Seik
- Posty: 426
- Rejestracja: 23 czerwca 2012, 17:57
- Motocykl: Varadero XL1000
- Lokalizacja: Kępno
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Nagła strata mocy 535
Chyba bede musiał wyjść z poszukiwaniami przyczyny poza gaźniki. Rozebrałem je ponownie, tym razem bardzo szczegółowo zostały wymyte, wyczyszczone i przedmuchane, poskładane i zamontowane. Niestety, nadal tylny cylinder ma tendencje do gubienia zapłonów na niskich obrotach i postrzeliwania w tłumik. Zauważylem, że zdjęcie zatyczki z króćca do vakuometru na przednim cylindrze daje wyrazny spadek obrotów silnika, natomiast na tylnym...jest ale takie...homeopatyczne rzekłbym. Musze gdzieś dorwać jakiś przyrzad i zmierzyc cisnienie w cylindrach.
Każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, wie jak operować sprzęgłem...
- vinny
- Posty: 1107
- Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
- Motocykl: xv 750 92 4FY
- Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
- Status: Offline
Re: Nagła strata mocy 535
Kompresje można zmierzyć , ale raczej to nie przyczyna .Zawory masz ustawione prawidłowo ? Zmierz oporność pierwotną i wtórną cewki zapłonowej od tylnego cylindra ( jak pamiętam pierwotna pomiędzy 4 a 5 omów wtórna 12-15 omów opór fajki 5 omów ), wykręć fajkę , obetnij pół centymetra przewodu wysokiego napięcia , rozkręć fajkę wyczyść opornik z nalotu , skręć do kupy , zapodaj sprawdzoną ( używaną ) świecę . Masz łatwy dostęp do " śruby składu mieszanki " wykręć o 1 obrót zobacz co się dzieje .Sprawdz układ wydechowy od tylnego cylindra , czy nie ma przedmuchów .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office