ORINGI

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Awatar użytkownika
jareckimoto
Posty: 33
Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
Motocykl: virago 1100 - 95
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 48
Status: Offline

ORINGI

Post autor: jareckimoto »

Dzień dobry . Potrzebne oringi od dekla filtra oleju xv1100/ 95 rok czy możne ktoś pomoc.Z góry dziękuje , pozdrawiam serdecznie.
Awatar użytkownika
griszasad
Posty: 363
Rejestracja: 01 kwietnia 2009, 21:19
Motocykl: Yamaha Drag Star XVS
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiek: 57
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: griszasad »

ja mam pod nosem sklep ze wszystkimi oringami świata
http://panoramafirm.pl/lubuskie,,zielon ... g.html#tab
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy i nawet to lubię, Ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
Awatar użytkownika
marian07
Posty: 271
Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
Motocykl: VN900
Lokalizacja: Zajezierze
Wiek: 59
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: marian07 »

Idą 3 sztuki:
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)

zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
Awatar użytkownika
jareckimoto
Posty: 33
Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
Motocykl: virago 1100 - 95
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 48
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: jareckimoto »

marian07 pisze:Idą 3 sztuki:
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)

zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
OOOO Dzieki wielkie- właśnie kompletnie nie miałem pojęcia o rozmiarowce :D
Awatar użytkownika
jareckimoto
Posty: 33
Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
Motocykl: virago 1100 - 95
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 48
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: jareckimoto »

marian07 pisze:Idą 3 sztuki:
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)

zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
dzien dobry panu
kupilem 58 x 2 bedzie dobze ? pozdrawiam
Awatar użytkownika
GLIWICKI
Posty: 5643
Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
Motocykl: XV 750 '97
Lokalizacja: Śląsk
Wiek: 54
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: GLIWICKI »

jareckimoto pisze:
marian07 pisze:Idą 3 sztuki:
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)

zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
dzien dobry panu
kupilem 58 x 2 bedzie dobze ? pozdrawiam
Zły. Ma o 3 milimetry większą średnicę i nie dasz rady go założyć we właściwej pozycji...
Zasada podstawowa na Forum : Zanim zapytasz uzyj funkcji Szukaj!!!
A reszta w Regulaminie ...
Awatar użytkownika
jareckimoto
Posty: 33
Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
Motocykl: virago 1100 - 95
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 48
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: jareckimoto »

GLIWICKI pisze:
jareckimoto pisze:
marian07 pisze:Idą 3 sztuki:
7 x 2,5
59 x 2
55 x 3 (na3,5 można też)

zawsze uczulam na ten 55, jego brak nie powoduje że cokolwiek będzie cieknąć, ale filtr oleju nie będzie filtrował.
dzien dobry panu
kupilem 58 x 2 bedzie dobze ? pozdrawiam
Zły. Ma o 3 milimetry większą średnicę i nie dasz rady go założyć we właściwej pozycji...
o cholera dzieki wielkie nie bylo byl 60 x 2 kurcze myslalem ze troche posztukuje za orginalne chca 40 zl ale coz jak trzeba kupie jeszcze raz Panu dziekuje pozdrawiam
Awatar użytkownika
GLIWICKI
Posty: 5643
Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
Motocykl: XV 750 '97
Lokalizacja: Śląsk
Wiek: 54
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: GLIWICKI »

jareckimoto pisze:(...) za orginalne chca 40 zl
Ileeeeeeeeeeeeeeeee??? Przecież można to kupic za grosze :roll:

Aaaa... Myślałem, że chodzi o ten oring 55 :frustrated: W przypadku tego większego powinno przypasować...
Zasada podstawowa na Forum : Zanim zapytasz uzyj funkcji Szukaj!!!
A reszta w Regulaminie ...
Awatar użytkownika
jareckimoto
Posty: 33
Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
Motocykl: virago 1100 - 95
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 48
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: jareckimoto »

no wlasnie kupilem za grosze. Moze przypasuje reszta jest ok - tylko tego 59 nie bylo. Byl 58 lub 60 wiec wzialem mniejszY z mysla ze troszke podciagne To fajnie moze bedzie dobze dziekuje bardzo wszystkiego dobrego
Awatar użytkownika
gpz
Posty: 160
Rejestracja: 20 września 2010, 18:19
Motocykl: virago XV 750 1994
Lokalizacja: okolice łańcuta/kraków
Wiek: 34
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: gpz »

a to ja się podepnę..
za parę dni zamierzam wymienić olej z filtrem.. zdaje się że pod deklem od filtra są uszczelki (tak wywnioskowałem). czy wymieniając filtr pasuje wymienić te uszczelki? w sensie czy to są jednorazówki?
Awatar użytkownika
archie
Posty: 1197
Rejestracja: 15 kwietnia 2010, 15:13
Motocykl: XV 1100 '95
Lokalizacja: Szczecin
Wiek: 51
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: archie »

Ja wymieniam przy każdej wymianie filtra, choć niektórzy dopiero wówczas, jak oring jest uszkodzony.
Twoja maszyna, Twoje pieniądze:)
Awatar użytkownika
gpz
Posty: 160
Rejestracja: 20 września 2010, 18:19
Motocykl: virago XV 750 1994
Lokalizacja: okolice łańcuta/kraków
Wiek: 34
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: gpz »

nie chodzi nawet o pieniądze, bo w porównaniu do chociażby ceny oleju to takie uszczelki pewnie można za grosze dostać. raczej chodzi mi żeby to było zrobione zgodnie ze sztuka.
a skoro tak, to sam sobie odpowiedziałem że trzeba poszukać takich oringów. gliwicki tam wyżej podał ich wymiary?
Awatar użytkownika
Andrews66
Posty: 144
Rejestracja: 28 sierpnia 2011, 23:36
Motocykl: stuki puki 1200
Wiek: 37
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: Andrews66 »

Oringi generalnie się wymienia jak są uszkodzone, nie uszczelniają albo mają już kilka lat i stwardnieją.
A jak ktoś lubi tracić czas to może szukać takich gratów po sklepach przy każdym demontażu.
Kto bogatemu zabroni?
Awatar użytkownika
jareckimoto
Posty: 33
Rejestracja: 01 kwietnia 2013, 14:37
Motocykl: virago 1100 - 95
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 48
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: jareckimoto »

Czesc wszystkim Ja wymieniam za kazdym razem nie oszczedzam na takich rzeczach -- mowie o oringach .Planuje odpalic motocykl w poniedzialek , stal od polowy pazdziernika Napiszcie prosze czym nasmarowac klamki i linki ,chodzi mi o to co mozna wposcic coby podsmarowc linke nie demontujac jej.Nie ruszane od pazdziernika i tak dziwnie jakos chodza Boje sie jakiejs usterki Moze mozna im troche pomoc Dzieki wielkie
Awatar użytkownika
GLIWICKI
Posty: 5643
Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
Motocykl: XV 750 '97
Lokalizacja: Śląsk
Wiek: 54
Status: Offline

Re: ORINGI

Post autor: GLIWICKI »

Linki najlepiej nasmarować mieszaniną oleju silnikowego z naftą (proporcja 1:1). Po odkręceniu mocowania linki przy klamce sprzęgła oraz linek od manetki wtłaczasz małymi porcjami pod pancerz (tutaj przyda się strzykawka z igłą), aż zacznie wyciekać dołem.
Zasada podstawowa na Forum : Zanim zapytasz uzyj funkcji Szukaj!!!
A reszta w Regulaminie ...
ODPOWIEDZ