Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Snake pisze:Też miałem ostatnio problem z zalaniem Motula 20W40 jak kolega wspomniał nie ma go już.
Dziwne, bo w Intermotors stany są spore i można normalnie kupować Motula 20W50. Ja mam dostępny mineralny full oryginał za 37 PLN litr Motul 3000 20W50
Tak mają jeszcze mnóstwo innych staroci
Zapasy magazynowe? Heheh
Ja z JMC 20W40 jestem wpełni zadowolony.
Poprostu facio w sklepie mi powiedział ze Minerala 20W40 Motula już nie ma i nie bedzie. Tym się kierowałem swoim stwierdzeniem. Nie pamietam w z jakiego sklepu gościo był.
5000 Kilometrów -> 2 Ludzi -> 2 Motocykle -> 1 Cel
20W50 jest cały czas dostępny, kolega pisał o 20W40
JA leję mineralnego motula 20W50, zmieniam co 6000km i wszystko bangla. Rocznie około 18000 kilometrów i nic, kompletnie nic się nie dzieje, nawet w największe upały. Może w upały to jajka się gotują jak się stanie na światłach, ale z silnikiem nic
zalałem mineralnym motul 20W50, ten zlany to czarny jak w dieslu a ponoć w maju był wymieniany.
I jest teraz słyszalne stukanie chyba kosza sprzęgłowego, wcześniej tego nie zauważyłem, po naciśnięciu klamki stukot ustaje.
Czy mógł być zalany innym olejem że nie stukało? Na liczniku 32tyś.
Zalecany gatunek oleju silnikowego (lepkość):
SAE 20W40 przy temperaturach powyżej 5 stopni Celsjusza
SAE 10W30 przy temperaturach poniżej 10 stopni Celsjusza
Zalecane klasy wg API - SE, SF, SG, SH, lub SJ
Wielkości napełnienia:
wymiana bez filtra - 2,6 litra
wymiana z filtrem - 2,8 litra