Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
-
- Status: Offline
Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Witajcie
Jak może być zblokowany silnik w 750'ce??
W brifie napisane było że zwężka 25mm w gaźniku. Organoleptycznie stwierdziłem brak jakiejkolwiek zwężki przed jak i za gaźnikiem.
Membrany też nie są przyblokowane bo pierwsza przepustnica podciśnieniowa chowa się cała.
-Czy jest możliwe że zablokowana jest na wydechu (choć sam mało w w to wierzę że przy tej pojemności takie blokady się zakłada). Czy kolanko z przodu jest zrobione z 2 rur??
-Czy jest możliwe że razem z zwężką której już nie ma zmieniono też dysze w gaźnikach ??
Co o tym sądzicie
Proszę nie pisać że coś tam słyszałem lub zapytaj w serwisie oczekuje konkretnych odpowiedzi od osób które wiedzą co piszą
pozdrawiam Wesołych Świąt
Jak może być zblokowany silnik w 750'ce??
W brifie napisane było że zwężka 25mm w gaźniku. Organoleptycznie stwierdziłem brak jakiejkolwiek zwężki przed jak i za gaźnikiem.
Membrany też nie są przyblokowane bo pierwsza przepustnica podciśnieniowa chowa się cała.
-Czy jest możliwe że zablokowana jest na wydechu (choć sam mało w w to wierzę że przy tej pojemności takie blokady się zakłada). Czy kolanko z przodu jest zrobione z 2 rur??
-Czy jest możliwe że razem z zwężką której już nie ma zmieniono też dysze w gaźnikach ??
Co o tym sądzicie
Proszę nie pisać że coś tam słyszałem lub zapytaj w serwisie oczekuje konkretnych odpowiedzi od osób które wiedzą co piszą
pozdrawiam Wesołych Świąt
- strazak
- Posty: 1412
- Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
- Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
- Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
zwężka jak będzie to jest wstawiona w króćcu łączącym gaźnik z cylindrem i tam powinieneś szukać
ADAM
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
witam,kolega znalazles juz odpowiedz na temat blokady? mam taki sam problem i nie wiem gdzie szukac,pozdrawiam
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
to jest temat z 2009 roku
w czym masz problem - nie jedzie?
czy tylko z wpisem że zdławiona...
w czym masz problem - nie jedzie?
czy tylko z wpisem że zdławiona...
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
witam,tez mam problem z mocą swojej 750,dochodzi max do 6000obr na każdym biegu,prędkość max ok 120km/h,na wydechach na pewno nie jest ograniczony,gaznik wyczyściłem,membrany całe,dziwne jest tylko to,że mam dwie dysze główne takie same tj. 122,5 i nie wiem czy tu ktoś nie majstrował,dodam że mój silnik to 4FY proszę o pomoc,gdzie szukać przyczyny?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
XV750 models (1988-on)
Carburetors
Mikuni BST40 (two)
Main jet 122.5
Dysze masz odpowiednie dla tego silnika i gaźników.
Jeżeli silnik przy około 2-3 tyś obrotów dostaje dość znacznych wibracji to na bank masz przestawiony rozrząd.
Wykręć świece, wbij 5 bieg ktoś niech pokręci kołem, a Ty sprawdź jak sprężanie w cylindrach kiedy następuje (palce w otwory świec). Jeżeli prawie jednocześnie to trzeba przestawić go o obrót wału.
Cykle sprężania mają wyglądać następująco: TYŁ - OBRÓT - PRZÓD - OBRÓT -TYŁ
Daj znać co wyszło - tak były blokowane niektóre wersje chyba
Carburetors
Mikuni BST40 (two)
Main jet 122.5
Dysze masz odpowiednie dla tego silnika i gaźników.
Jeżeli silnik przy około 2-3 tyś obrotów dostaje dość znacznych wibracji to na bank masz przestawiony rozrząd.
Wykręć świece, wbij 5 bieg ktoś niech pokręci kołem, a Ty sprawdź jak sprężanie w cylindrach kiedy następuje (palce w otwory świec). Jeżeli prawie jednocześnie to trzeba przestawić go o obrót wału.
Cykle sprężania mają wyglądać następująco: TYŁ - OBRÓT - PRZÓD - OBRÓT -TYŁ
Daj znać co wyszło - tak były blokowane niektóre wersje chyba
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Wlasnie wrocilem z garazu i wyglada na to ze to nie rozrzad,cykle sa na przemian raz tyl raz przod,powiedz mi co mam zrobić bo ręce mi opadaja
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Kurde od 2 tys obr wpada w wibracje,proszę Waldi napisz mi jak mozesz krok po kroku jak mam sprawdzic fazy rozrzadu moze cos zle robie
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
no to skoro są cykle w porządku to gaźniki trzeba rozebrać i posprawdzać + moduł zapłonowy (najlepiej podmienić)
i sprawdź rozrząd czy znaki się pokrywają
i sprawdź rozrząd czy znaki się pokrywają
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Waldi ile obrotow musze wykrecic sruby regulacyjne mieszanki? Caly dzien krece i nie moge ustawic, strzela mi w rury jak schodzi z obrotow a jak dodam momentalnie gazu to parsknie w gaziory
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
nie ma stałej ilości, przeważnie zaczyna się od 2,5 obrotu i reguluje
sprawdź synchro
sprawdź synchro
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Jest lipa:-( jak bym nie ustawił to kicha i strzela,poziom paliwa ustawiony,synchro zrobione,świece nowe,co może być powodem? Strzela jak schodzi z obrotów a kicha w gaziory jak odkrece szybko gaz
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
za uboga mieszanka, króćce i o-ringi pod nimi w jakim stanie ?
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Krocce trochę z zewnątrz popękane a na oringi dałem trochę silikonu
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
tak się nie robibiś33 pisze:na oringi dałem trochę silikonu
zdemontuj, oglądnij króćce i załóż nowe o-ringi
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Witam po kolejnym dniu spędzonym w garażu,sprzęt nadal nie chodzi;( króćce w miarę jeszcze wyglądają,oringi założyłem nowe i nadal wali w rury i czasami w gaznik,świece okopcone a elektroda jasna,co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania?Zyczę Wesołych Świąt
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
zmniejsz przerwę na świecach do około 0,5mm jak nie pomoże pomierz impulsator - możliwe, że się kończy
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Przyczyną strzałów była przerwa między króćcem a głowicą,tzn ktoś kiedyś musiał zerwać gwint w głowicy i wkręcił tulejkę z gwintem,nie zauważyłem tego,przy wykręcaniu gazników musiała się lekko odkręcić i mimo że dokrecalem króciec i tak nie dolegał do głowicy.Teraz chodzi w miarę dobrze ale wciąż brakuje mu mocy,na luzie wkręca sie do 8tys obr ale ciągnie tylko do 6;( świeca jest biała jak śnieg to chyba mówi o tym że dostaje za mało paliwa, iglice podniosłem na przed ostatni rowek,co jeszcze musiałbym zrobić
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Dodam jeszcze że od razu po wyczyszczeniu gazników przejechałem się bez regulacji,wkręcał się na czerwone pole bez problemu,kiedy ustawiłem synchro i mieszankę jest lipa
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Poziom paliwa powinien być równy miejsca gdzie komora pływaka łączy się z gaznikiem czy trochę niżej? u mnie jest na wysokości srubek którymi przykręca się komorę
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Virago to nie sport i nie będzie ciągła więcej... na 5 biegu przy 6 tyś jest po nad 140km/hbiś33 pisze:Teraz chodzi w miarę dobrze ale wciąż brakuje mu mocy,na luzie wkręca sie do 8tys obr ale ciągnie tylko do 6
Powyżej 5,5tyś obrotów moment już niestety spada, a samą mocą nie pojedziesz.
Świeca biała nie koniecznie mówi o za ubogiej mieszance, ciepłota świecy i kręcenie wysoko też to powoduje.
Chcesz kręcić i cisnąć to kup sporta.
biś33 pisze:Dodam jeszcze że od razu po wyczyszczeniu gazników przejechałem się bez regulacji,wkręcał się na czerwone pole bez problemu,kiedy ustawiłem synchro i mieszankę jest lipa
no to spartoliłeś regulację
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Tak to nie sport ale zapomnialem dodać że ciągnie tylko na 3 biegach do 6tys,na 5 idzie max 100,w ogole muł straszny
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Juz nie raz było to omawiane, dławiony silnik ma zazwyczaj inne wałki w głowicach
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
- Motocykl: Virago 750
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Mam problem z tym motocyklem, jest u mnie na warsztacie, wyczyścilem gazniki, wymieniłem świece, zrobiłem synchro, wyciągając gazniki zauważyłem sylikon na łączeniu króćcy z cylindrami, wyczyścilem i założyłem nowe oringi, motocykl na 1,2,3 ciągnie do końca i jest bardzo mocny na 4,5 biegu juz nie chce iść, dławi się po ostrym odkręceniu manetki, jeśli odkręcam powoli to motocykl nie dlawi się ale wolno przyspiesza, v max ledwo 130, czy ktoś miał kiedyś podobny problem?
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
- Motocykl: Virago 750
- Status: Offline
Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć
Witam, dziś znów wymontowałem gaźnik, wyczyścilem i okazało się ze jedna z dysz jest mniejsza, a co za tym idzie jedna świeca ma dobry kolor a druga jest okopcona, mam rozumiem ze na jeden cylinder podaje za dużo paliwa???