Przedłużenie przodu virago 750
-
- Status: Offline
Przedłużenie przodu virago 750
Zastanawiam się nad przerobieniem motocykla, dokładnie chodzi o przedłużenie przodu + wysoka kierownica chodzi o taki prawdziwy charakter choppera. Ktoś się może orientuje w temacie? Jak do tego się zabrać?
Jakie Koszty?Przykładowe zdjęcie:
http://moto.allegro.pl/item339011673_sp ... zodem.html
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... sumerGross
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=15
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=21
Jakie Koszty?Przykładowe zdjęcie:
http://moto.allegro.pl/item339011673_sp ... zodem.html
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... sumerGross
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=15
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=21
-
- Status: Offline
Re: Przedłużenie przodu virago 750
na pewno pomoze kolega Feldek- ma taki przod...
a jak sie zabrac- najpierw sporo pieniedzy trzeba uzbierac, linki do stron na ktorych mozna kupic cale zestawy juz gdzies na forum byly....
jest w nich: lagi, polki, przewody- hamulcowy i do linki predkosciomierza... czyli wszystko co jest potrzebne
gorzej z kierownica z lekko podgieta to nie ma problemu.... ale z typowym "malpim wieszakiem" to niestety pracy sporo- bo trzeba przedluzac elektryke, a zeby bylo smieszniej moze sie okazac ze przewody dostarczone z zestawem lag bede za kutkie...
koszty zestwu lag
http://www.chopper-kit.co.uk/yamaha-chopper-kit.htm (999GBP)
kierownice to 100-200zl
przy takich przerobkach mozna by sie pokusic o przeniesienei kierunkow pod kierownice- ja mam taki patent i bardzo mi sie podobaja
a jak sie zabrac- najpierw sporo pieniedzy trzeba uzbierac, linki do stron na ktorych mozna kupic cale zestawy juz gdzies na forum byly....
jest w nich: lagi, polki, przewody- hamulcowy i do linki predkosciomierza... czyli wszystko co jest potrzebne
gorzej z kierownica z lekko podgieta to nie ma problemu.... ale z typowym "malpim wieszakiem" to niestety pracy sporo- bo trzeba przedluzac elektryke, a zeby bylo smieszniej moze sie okazac ze przewody dostarczone z zestawem lag bede za kutkie...
koszty zestwu lag
http://www.chopper-kit.co.uk/yamaha-chopper-kit.htm (999GBP)
kierownice to 100-200zl
przy takich przerobkach mozna by sie pokusic o przeniesienei kierunkow pod kierownice- ja mam taki patent i bardzo mi sie podobaja
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Przedłużenie przodu virago 750
hejka
ten podany link http://www.chopper-kit.co.uk/yamaha-chopper-kit.htm
to dealer niemieckeij firmy AME-choppers
w neimczech jakby ciut taniej wychodziło tak mi sie wydaje
motorek który uzytkuje ma własnie przód zrobiony w AME zreszta cąły był przebudowany w AME
jedna uwaga dla ludzi którzy nigdy nei jezdzili z długim przodem
to nie skreca
jezdzi sie trudno bo moto sie wali w zakrety prowadzenia nie ma co porównywac z normalna virofką to jest prawdziwy czopek
ten podany link http://www.chopper-kit.co.uk/yamaha-chopper-kit.htm
to dealer niemieckeij firmy AME-choppers
w neimczech jakby ciut taniej wychodziło tak mi sie wydaje
motorek który uzytkuje ma własnie przód zrobiony w AME zreszta cąły był przebudowany w AME
jedna uwaga dla ludzi którzy nigdy nei jezdzili z długim przodem
to nie skreca
jezdzi sie trudno bo moto sie wali w zakrety prowadzenia nie ma co porównywac z normalna virofką to jest prawdziwy czopek
-
- Posty: 755
- Rejestracja: 04 marca 2008, 22:03
- Motocykl: virago 535
- Lokalizacja: galicja
- Wiek: 56
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Przedłużenie przodu virago 750
dla leniwych http://www.ame-chopper.de/
[ Dodano: Sob Kwi 05, 2008 4:04 pm ]
cena jest ta sama 1 funt = 1.3 euro. 999 funtów to 1300 euro
[ Dodano: Sob Kwi 05, 2008 4:04 pm ]
cena jest ta sama 1 funt = 1.3 euro. 999 funtów to 1300 euro
-
- Status: Offline
Nie skręca ?
Próbowałeś czy mówisz "ze słyszenia" ? bo często się słyszy, ale kogo bym nie spytał to mówi że słyszał, ale nie próbował ...kyller pisze: jedna uwaga dla ludzi którzy nigdy nei jezdzili z długim przodem
to nie skreca
jezdzi sie trudno bo moto sie wali w zakrety prowadzenia nie ma co porównywac z normalna virofką to jest prawdziwy czopek
- Feldek
- Posty: 1405
- Rejestracja: 19 marca 2008, 16:01
- Motocykl: Virago 535 Custom
- Lokalizacja: Poznań/Mosina
- Wiek: 38
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Przedłużenie przodu virago 750
No więc wypowiem się w temacie:
Samemu nie polecam wykonywać takich prac. Wiedziałem kilka nieudolnych prób przedłużania i efekty mizerne naprawde były. Pozatym istotna jest kwestia bezpieczeństwa... oczywiście nie mówie, że też tak zrobisz
Koszty nie wiem jakie są w chwili obecnej wykonania takich przeróbek...moja virażka przerabiana była w AME a całkowity koszt wyniósł bagatela drugą cenę motocykla.
Tak jak kolega wcześniej napisał jeździ się takim chopperem niezwykle specyficznie. Nie ma praktycznie mowy o kładzeniu się w zakrętach, promień skrętu 1,5 - 2 raza większy niż fabryczne virażki. Do tego dochodzi problem z manewrowaniem w mieście i mieszczeniem się w luki między autami. Ale można się przyzwyczaić. (moja pani ma 2,7m długości i 1m szer. więc nie da się ukryć, że troszkę większa jest od fabrycznych maszyn)
Kierownica wysoka (ja mam 30cm) jest naprawdę wygodna w trasie i daje niezły efekt wizualny. Jednak wszystkie linki muszą być wymienione, żeby dało się taką zamówić. Mogę polecić gościa, który mi ją na zamóienie wykonywał- naprawdę dobra robota za nieduża kasę.
Jednak efekt jaki wywołuje widok tych oglądających się za nią głow przechodniów rekompentuje wszystkie niedogodności W końcu taki efekt ma to powodować
Jakbyś miał jakieś konkretne pytania- wal śmiało
pozdro
Samemu nie polecam wykonywać takich prac. Wiedziałem kilka nieudolnych prób przedłużania i efekty mizerne naprawde były. Pozatym istotna jest kwestia bezpieczeństwa... oczywiście nie mówie, że też tak zrobisz
Koszty nie wiem jakie są w chwili obecnej wykonania takich przeróbek...moja virażka przerabiana była w AME a całkowity koszt wyniósł bagatela drugą cenę motocykla.
Tak jak kolega wcześniej napisał jeździ się takim chopperem niezwykle specyficznie. Nie ma praktycznie mowy o kładzeniu się w zakrętach, promień skrętu 1,5 - 2 raza większy niż fabryczne virażki. Do tego dochodzi problem z manewrowaniem w mieście i mieszczeniem się w luki między autami. Ale można się przyzwyczaić. (moja pani ma 2,7m długości i 1m szer. więc nie da się ukryć, że troszkę większa jest od fabrycznych maszyn)
Kierownica wysoka (ja mam 30cm) jest naprawdę wygodna w trasie i daje niezły efekt wizualny. Jednak wszystkie linki muszą być wymienione, żeby dało się taką zamówić. Mogę polecić gościa, który mi ją na zamóienie wykonywał- naprawdę dobra robota za nieduża kasę.
Jednak efekt jaki wywołuje widok tych oglądających się za nią głow przechodniów rekompentuje wszystkie niedogodności W końcu taki efekt ma to powodować
Jakbyś miał jakieś konkretne pytania- wal śmiało
pozdro
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Przedłużenie przodu virago 750
Jak tylko uzbieram ten tysiąc też sobie taki przód zapodam
Feldek pochwalił byś się swoją ślicznotką, chyba jeszcze jej nie ma w galerii?
Feldek pochwalił byś się swoją ślicznotką, chyba jeszcze jej nie ma w galerii?
-
- Status: Offline
Re: Przedłużenie przodu virago 750
Dzięki przyjaciele, nadal tkwię w obliczeniach oraz aspektami za i przeciw a takie stwierdzenia jak pisze kolega Feldek :"efekt jaki wywołuje widok tych oglądających się za nią głów przechodniów rekompensuje wszystkie niedogodności" pada na wyobraźnię strasznie przez co robi się w głowie niezła mieszanka.
- Feldek
- Posty: 1405
- Rejestracja: 19 marca 2008, 16:01
- Motocykl: Virago 535 Custom
- Lokalizacja: Poznań/Mosina
- Wiek: 38
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Przedłużenie przodu virago 750
No nie ma jej w galerii, wybaczcie ale nie chce dawać takich garażowych pierwszych lepszych fot...a czekam na pogodę i jakieś dobre duszki które mi dobre fotomachenaparaten użyczązacier pisze:Feldek pochwalił byś się swoją ślicznotką, chyba jeszcze jej nie ma w galerii?
A tak wracając do tematu wydłużania przodu...uważam jest jeśli już macie pieniądze to szalejcie
pozdro
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Przedłużenie przodu virago 750
Ja na razie wydłużyłem samą kierownicę teraz muszę z kabelkami pokombinować.