zasada jest taka że im mniejszy opór wsteczny tym więcej przedmuchuje się mieszanki przez cylinder. jeśli powietrza może wziąć "ile chce" tak już paliwo trzeba dodać aby skład pozostał optymalny. czy gaźniki czy wtryski zawsze trzeba regulować skład po wymianie filtra powietrza na bardziej przepustowy czy pustych wydechów.Raziel pisze:Czy jeśli w duuużym stopniu zmniejszamy opory w wydechu, np. własnie zastępując fabryczny wydech zupelnie pustymi rurami, BEZ db killerów, to wtedy automatycznie mieszanka zostaje zubożona ? Czy to jest zasada ?
nowy wydech do 750
- 2007XV1700
- Posty: 5106
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: nowy wydech do 750
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 09 września 2013, 23:03
- Motocykl: Yamaha XV Virago 750
- Status: Offline
Re: nowy wydech do 750
aha, dzięki za odpowiedź
Moje db killery wygladają dokładnie tak jak te z filmiku przy 57 sekundzie - moje rury sa tej samej firmy.
https://www.youtube.com/watch?v=IPBw_XORXaw Moim zdaniem są dość restrykcyjne, tam jest tylko 8 dziur które przepuszczają spaliny.
A myślałem żeby kupić np. coś takiego: http://www.ebay.co.uk/itm/CUSTOM-SILENC ... 8507&rt=nc ten wydaje się mniej restrykcyjny.
A tu: https://www.youtube.com/watch?v=KjKUKhHQLHg jest fajny filmik mowiący generalnie o tym że puste rury typu drag pipes to zły pomysł, ale juz jak ktoś się uprze - tak jak ja bo nie miałem wyjścia - to jak temu zaradzić zeby ograniczyć spadki mocy. I jak widać założenie db killerów to jagorsze mozliwe rozwiązanie - choć te db killery z filmiku są zupełnie innego typu niż moje, bo moje nie są owinięte niczym, żadnym włóknem.
Moje db killery wygladają dokładnie tak jak te z filmiku przy 57 sekundzie - moje rury sa tej samej firmy.
https://www.youtube.com/watch?v=IPBw_XORXaw Moim zdaniem są dość restrykcyjne, tam jest tylko 8 dziur które przepuszczają spaliny.
A myślałem żeby kupić np. coś takiego: http://www.ebay.co.uk/itm/CUSTOM-SILENC ... 8507&rt=nc ten wydaje się mniej restrykcyjny.
A tu: https://www.youtube.com/watch?v=KjKUKhHQLHg jest fajny filmik mowiący generalnie o tym że puste rury typu drag pipes to zły pomysł, ale juz jak ktoś się uprze - tak jak ja bo nie miałem wyjścia - to jak temu zaradzić zeby ograniczyć spadki mocy. I jak widać założenie db killerów to jagorsze mozliwe rozwiązanie - choć te db killery z filmiku są zupełnie innego typu niż moje, bo moje nie są owinięte niczym, żadnym włóknem.
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 09 września 2013, 23:03
- Motocykl: Yamaha XV Virago 750
- Status: Offline
Re: nowy wydech do 750
wow, dziś ściągnałem db killery i przejechałem sie bez. Dźwięk powalający: http://youtu.be/gYs_LEQapWE
Wyjechałem na autostradę. BRAK nazwijmy to "TURBODZIURY" !!!!! Motor idzie jak pocisk. To 100 mph rozpędza sie jak burza, z niebywałą łatwością. Poszedłem 110 mph !!!!! I to wciąz łatwo sie rozpędzał a wczesniej musiałem wyciskać z niego te 100 mph. Najlepsze jest to ze czułem że jeszcze mam sporo pod manetką, jeszcze chciał się kręcic skubany, tylko po prostu juz sie bałem i zwolniłem
lalalalalalalala
Wyjechałem na autostradę. BRAK nazwijmy to "TURBODZIURY" !!!!! Motor idzie jak pocisk. To 100 mph rozpędza sie jak burza, z niebywałą łatwością. Poszedłem 110 mph !!!!! I to wciąz łatwo sie rozpędzał a wczesniej musiałem wyciskać z niego te 100 mph. Najlepsze jest to ze czułem że jeszcze mam sporo pod manetką, jeszcze chciał się kręcic skubany, tylko po prostu juz sie bałem i zwolniłem
lalalalalalalala