forward control

Dodatki i przeróbki do Virago
Awatar użytkownika
Niedziel
Posty: 271
Rejestracja: 04 września 2007, 00:30
Motocykl: Virago 1100 96
Lokalizacja: Warszawa/kołobrzeg
Wiek: 45
Status: Offline

forward control

Post autor: Niedziel »

Witam mam zamiar zainstalowac sobie to wydluzenie :
http://www.vsocxv.co.uk/workshop/virago ... trols.html
czy ktos ma podobne czy jest duza roznica w konforcie jazdy ?
Obrazek
Awatar użytkownika
wwwolti
Posty: 1672
Rejestracja: 17 października 2007, 15:02
Motocykl: był i będzie
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Status: Offline

Re: forward control

Post autor: wwwolti »

wydaje mi się, że w tym porównaniu to są normalne spacerówki. to znaczy o tyle nienormalne, że są podłączane do hamulca i biegów. na forum już było kilka komentarzy na temat instalacji spacerówek i nie pamiętam ani jednego negatywnego :mrgreen: czyli instalować. zwłaszcza jak masz >170 cm wzrostu - podobno znacznie poprawia komfort jazdy

nie dopatrzyłem się w tym dokumencie jakichś odkrywczych funkcji tych spacerówek. :wink: ja nie mam, ale planuję. może wypowie się ktoś kto ma i coś więcej powie na ten temat.
pozdr
Wojtek
demid
Status: Offline

Re: forward control

Post autor: demid »

no jest pare negatywnych rzeczy jesli chodzi o spacerowki... bo to ze sa wygodne na trasie, ze nogi sie nie mecza to jedno...
w miescie nie spisuja sie tak dobrze, przy ruszaniu i zatrzymywaniu jest troche gorzej niz oryginalnych poza tym widzac jakies wieksze dziury na drodze nie mozna podniesc tylka z siedzenia zeby pomoc amortyzatorom w tlumieniu...
ale i tak mam w planie zakup... bo jednak w miescie jezdze malo
Arek
Status: Offline

Re: forward control

Post autor: Arek »

ja mam i są negatywy
takjak napisal demid plus to że jak jest mokro to masz bagno w kamaszach :razz:
no i jak klade motor na ostrych zakrętach to sie jskry sypią :rock:
Ale i tak sa zajefajne :mrgreen:
Xondz
Status: Offline

Re: forward control

Post autor: Xondz »

Też kiedyś myślałem o spacerówkach z przeniesieniem cięgieł biegów i hamulca, ale kilka testowych jazd Sportsterem po warszawskich ulicach sprowadziło mnie na ziemię, prawie dosłownie i każdemu to będę odradzał.
Ale nie odradzam samych spacerówek, jako dodatkowych podnóżków. Takie zamontowane do gmoli pozwoliły mi w miarę komfortowo strzelić dwa przejazdy dwudniowe po 1700 km. Zmiana ułożenia nóg w trasie kiedy jedzie się 12 - 16 godzin jest jak zbawienie.
Ważne żeby tak zamontować spacerówki, aby dało się na nich oprzeć nogi w okolicach
łydek - tak się trochę wyciągnąć na sprzęcie. Ludzie się co prawda trochę oglądają, ale
jest i wygodnie i efekt "easy rider" murowany.

pzdr
X
Awatar użytkownika
ZWIERZAK
Posty: 1027
Rejestracja: 04 listopada 2007, 13:57
Motocykl: VIRAGO 750 83'
Lokalizacja: Lachowice
Wiek: 35
Status: Offline

Re: forward control

Post autor: ZWIERZAK »

A co jeśli chodzi o kwestie zdrowotne. Tzn. mój tata mi strasznie odradzał bo mówi że przy wysuniętych nogach do przodu wszystkie obciążenia przejmuje tyłek i kręgosłup bo nie ma żadnej amortyzacji nogami. Co wy na to?
"Ludzie nie latają, bo nie wierzą, że potrafią. Gdyby nie pokazano im kiedyś, że mogą pływać, do dziś wszyscy by się topili po wrzuceniu do wody"-William Wharton "Ptasiek"
demid
Status: Offline

Re: forward control

Post autor: demid »

demid pisze:w miescie nie spisuja sie tak dobrze, przy ruszaniu i zatrzymywaniu jest troche gorzej niz oryginalnych poza tym widzac jakies wieksze dziury na drodze nie mozna podniesc tylka z siedzenia zeby pomoc amortyzatorom w tlumieniu...
jest tak ze plecy moga napier... wiecej niz przy standardowych, ale chodzi tez o zawieszenie, ja puki co tez jak Xondz mam spacerowki na gmolach i jest bardzo wygodnie bo nogi sa bardziej wyprostowane niz przy wysunietych podnozkach... poza tym mozna zmieniac pozycje nog w czasie jazdy- troche tu troche na spacerowkach i bezproblemowo robie nawet duze trasy
ODPOWIEDZ