Mała dyskusja o regulatorze

Tematy związane z ukladem elektrycznym Virago
twisted
Status: Offline

Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: twisted »

Witam panów , powitalnie juz zaliczyłem

Gdyby było zainteresowanie jestem w stanie wykonac regulator napięcia dla waszych yamaszek i inych moto , własnie wykonałem regulator do swojej VFR800 i radzi sobie rewelacyjnie , Jezeli byłoby zainteresowanie jestem w stanie wykonac takie regulatory w cenie okolo 100 PLN , to naprawde mało . porównując ceny z allegro ,

Jestem pewien ze regulator nada sie do virażek poniewaz w mojej VFR sobie radzi bardzo dobrze. A VFR posiada 2 halogeny 60/55W , 4 wtryski , i wentylator wiec pobor pradu w niej jest znacznie wiekszy od virazki

Oferuje rowniez diodowe mierniczki ładowania do konrolowania poziomu ładowania.
http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
http://www.youtube.com/watch?v=pwpUUySlscQ
Ostatnio zmieniony 04 listopada 2009, 21:40 przez twisted, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: kyller »

zanim cos zaczniesz sprzedawac to moze przeszukaj forum najpierw co kolego ? :mrgreen:
twisted
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: twisted »

Ale ja nic nie sprzedaje , tylko oferuje , widze ze kolega z branży :mrgreen: ale nie widze zeby ktos regulatory robił, ale moze nie dowidze
kiziur
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: kiziur »

kyller robi właśnie regulatory i kontrolki poziomu ładowania dedykowane do Virago, a nie "do VFR pasuje, to do Virago pewnie też". Miałam taki "na pewno będzie dobry" regulator i skończyło się wymianą akumulatora. Teraz mam kyllerowy komplet i bardzo sobie chwalę.
twisted
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: twisted »

kiziur pisze:kyller robi właśnie regulatory i kontrolki poziomu ładowania dedykowane do Virago, a nie "do VFR pasuje, to do Virago pewnie też".
A czy ja cos takiego napisałem ? ze pewnie tez pasuje ? , nie wiem czy cie zaskocze ale 98% regulatorów motocyklowych to to samo , roznia sie tylko mocą , i sposobem podpięcia
Widze ze włozyłaś mnie od razu do szuflady rzeźników ktorzy nie wiedzą co sprzedają, Zajmuje sie elektroniką od 10 lat i wiem co robie ,
Skoro tak to nie bede robił konkurencji dla kolegi .
Awatar użytkownika
leszekk
Posty: 4147
Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
Lokalizacja: mazowieckie
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: leszekk »

twisted pisze:Skoro tak to nie bede robił konkurencji dla kolegi
Nie chodzi o konkurencję, która bynajmniej nie jest czymś złym, wprost przeciwnie, wpływa na rozwój. Może Twoje doświadczenia w budowie osprzętu dla innych pojazdów z doświadczeniem kyllera w specyficznej działce Virago dało by się połączyć ku Waszej obopólnej korzyści majątkowej i zadowoleniu użyszkodników.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: kyller »

po prostu bardzo ogólnie napisałes co oferujesz
nikt ci nie broni
ale doprecyzuj co i jak
dlatego sugerowałem przejrzenie forum
pozdroo
twisted
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: twisted »

Koleżanka kiziur miała przykre doswiadczenia poprostu , i nie wie pewnie ze regler czy jest od VFR, CBR czy od ducati 996 spasuje do Virago w 100%, trzeba tylko wiedziec jak podłaczyc , to są tylko tyrystory i prostownik, skoro Kizur aku padł to regler był źle podłączony po prostu albo uszkodzony . prosiłbym o nie traktowanie mnie od razu jak intruza. (czyt suzuki :mrgreen: )
Przejrzałem forum ale nie sposob przejrzec całego i nie zauwazyłem postu o tym ze robisz regulatory , po prostu zaoferowałem swoją pomoc w ciemno wiec przepraszam

I nadal uważam ze nie bede robił konkurencji dla Ciebie :mrgreen: ale gdyby ktos z Rzeszowa i oklolic kiedys miał w sezonie problemy elektryczne to chetnie pomoge z zlokalizowaniu problemu za friko. W sezonie praktycznie co niedziela jestem tak dla relaksu na giełdzie z załęzu wiec mozna sie spotkać z rzeszowiakami i pogadać.
kiziur
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: kiziur »

twisted pisze:regler był źle podłączony po prostu
I tu trafiłeś w sedno, bo macher, co dopasowywał do Virażki regler od jakiegoś innego modelu Yamahy nie zorientował się, że ma on zewnętrzne sprzężenie zwrotne, a instalacja Virago jest przystosowana do regulatorów z wewnętrznym. Wtyczki mu pasowały, to stwierdził, że będzie dobry i sprzedał taki kit poprzedniemu właścicielowi.

Btw, jak chcesz być konkurencyjny na rynku regulatorów, to zrób impulsowy za rozsądne pieniądze. Chętnie przetestuję.
Awatar użytkownika
EDDIE
Posty: 759
Rejestracja: 03 kwietnia 2009, 23:21
Motocykl: Suzuki Intruder 1800
Lokalizacja: Radom
Wiek: 60
Kontakt:
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: EDDIE »

twisted, wrzuć tutaj kilka fotek tych mierniczków ładowania. Na filmie słabo widać.
Obrazek
SZUKASZ KASKU, OPON LUB CZĘŚCI? NAPISZ MAILA na adres edward@pietron.pl NIE PISZ NA PW!
Awatar użytkownika
karol123
Posty: 172
Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
Motocykl: BMW K100
Lokalizacja: Poznań
Wiek: 44
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: karol123 »

Witam nietylko diody i tyrystory bo jeszcze najwazniejszy układ sterowania od którego wiele zależy.
Jawka 50 Komar 3 Ogar 200 WSK 125 M06 175 Kobuz Mińsk 125 MZ 250 Jawa 350
Awatar użytkownika
TuKaN
Posty: 737
Rejestracja: 15 września 2009, 17:44
Motocykl: Honda NT 650V Deauvi
Lokalizacja: Będziemyśl
Wiek: 33
Status: Offline

Re: Mała dyskusja o regulatorze

Post autor: TuKaN »

twisted muszę Cie chyba odwiedzić :wink: bo wymieniłem regler i moim zdaniem dalej jest coś nie tak :???: jak cos to będę pisal na PW :wink:
Obrazek
najdłuższa trasa na virci za 1 strzałem: 1260km
ODPOWIEDZ