Sterowanie gaźnika 750
- marian07
- Posty: 271
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Sterowanie gaźnika 750
Pytanie, manetka gazu po odkręceniu powinna sama wrócić gdy ją puszczam? Tak miałem w poprzednim moto - wracała sama. Tutaj nieco inaczej, wraca tylko gdy jest odkręcona tak na 20%, potem już nie, trzeba ją cofnąć. Tak ma być? Myślę że chyba tak bo w sumie są dwie linki. zapodałem troszkę oleju w linki, ale nic nie dało. Tzn chodzi jakby lżej, ale nie wraca.
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
- Wiesiek222
- Posty: 45
- Rejestracja: 07 września 2009, 20:52
- Motocykl: XV750,XL600RM,K-750
- Status: Offline
Re: Sterowanie gaźnika 750
Ta "druga" linka jest właśnie po to żeby po puszczeniu manetki wróciła ona do pierwotnej pozycji. Także coś tam musi jej dolegać
- Arktos
- Posty: 782
- Rejestracja: 12 września 2007, 17:12
- Motocykl: Virago 750 z 96r
- Lokalizacja: Włocławek
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Sterowanie gaźnika 750
No to Marian masz tempomat ale tak być nie powinno dla swojego bezpieczeństwa napraw by manetka odbijała do końca. Przy gażniku jest sprężyna może jak nie linki to ona jest za słaba. Jednak bardziej prawdopodobne jest przycinanie się linki.(zamykającej lub otwierającej)marian07 pisze:Tak ma być? Myślę że chyba tak bo w sumie są dwie linki.
Gang dzikich wieprzy.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
Motórzyści Włocławek.
Grupa Kujawska.
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Sterowanie gaźnika 750
1. Zatarta (postrzępiona linka)Wiesiek222 pisze:Także coś tam musi jej dolegać
2. Pęknieta sprężyna powrotna.
3. Przytarta manetka.
Linki najlepiej zdemontować, sprawdzić łatwość przesuwania się, sprawdzić czy (zwłaszcza w miejscu gdzie kończy się pancerz linki lub przy zalutowanej końcówce) nie sterczą oderwane druty. Nalać oleju do linek przez zamocowaną na końcu linki tutkę z torby plastykowej. Dla lepszego wnikania oleju przesuwać linką w górę i w dół.
Po demontażu linek sprawdzić jak otwierają się przepustnice, stan spręzyn i czy ośki nie są przytarte.
Manetkę zdjąć i przesmarować.
ps. a może masz tyle oleju w linkach, że teraz na mrozie olej stężał i blokuje linki !!!
Pozdro
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- marian07
- Posty: 271
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 08:48
- Motocykl: VN900
- Lokalizacja: Zajezierze
- Wiek: 59
- Status: Offline
Re: Sterowanie gaźnika 750
No to metodycznie i na spoko po kolei realizować będziemy powyższy plan. Dzięki za "grafik" prac. Od jutra do boju.
[ Dodano: Sro Lut 17, 2010 1:58 pm ]
Jest OK. Obudowa wyłączników nieco "za ciasno" obejmowała wchodzący w nią rolgaz, lekko podszlifowałem, przesmarowałem - chodzi normalnie jak zegareczek.
[ Dodano: Sro Lut 17, 2010 1:58 pm ]
Jest OK. Obudowa wyłączników nieco "za ciasno" obejmowała wchodzący w nią rolgaz, lekko podszlifowałem, przesmarowałem - chodzi normalnie jak zegareczek.
Najdroższa jest pierwsza butelka
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50
LS650, XV750, C90, VTX1300, VTX1800, ST1100, VS1400, VL800, VT1100C3Aero, VF750, MGNevada750, C50