Witam,
jak w temacie. Interesuje mnie, czy jest jakaś różnica między dyszami od XV125 a XV250. Jeżeli są inne mógłby ktoś napisać jaka jest różnica między nimi?
Jaka jest różnica gaźników od xv125 a xv250?
- e_gregor
- Posty: 2015
- Rejestracja: 14 lutego 2010, 14:53
- Motocykl: ZR7
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: Jaka jest różnica gaźników od xv125 a xv250?
XV250:
Main Jet: #110 (dysza główna)
Main Air Jet: #60 (główna powietrza)
Jet Needle-Clip Position: 4DM-1 (co to?)
Needle Jet: O-0 (Iglica tłoka)
Pilot Jet: #17,5
Starter Jet 1: #25
Poziom paliwa 16,5-17,5mm poniżej znaku na pokrywie komory pływakowej (poziomu iglicy tłoka)
A tak poza tym zapraszam do powitalni
Main Jet: #110 (dysza główna)
Main Air Jet: #60 (główna powietrza)
Jet Needle-Clip Position: 4DM-1 (co to?)
Needle Jet: O-0 (Iglica tłoka)
Pilot Jet: #17,5
Starter Jet 1: #25
Poziom paliwa 16,5-17,5mm poniżej znaku na pokrywie komory pływakowej (poziomu iglicy tłoka)
A tak poza tym zapraszam do powitalni
Głupota to największa choroba cywilizacyjna
- Masmen
- Posty: 37
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 21:46
- Motocykl: Yamaha Virago XV250
- Lokalizacja: Turek
- Wiek: 31
- Status: Offline
Re: Jaka jest różnica gaźników od xv125 a xv250?
Dzięki wielkie. Co do Powitalni byłem już
A dysponuje ktoś może takimi informacjami tylko do gaźnika od 125??
A dysponuje ktoś może takimi informacjami tylko do gaźnika od 125??
W mych żyłach płynie benzyna, w piersi świszczy turbina.
Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczółki.
Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczółki.