podciśnienie w xv 1000
-
- Status: Offline
podciśnienie w xv 1000
xv 1000 ma nad cewkami sensor od którego odchodzi wężyk. Gdzie go połączyć??? No i najważniejsze - co kryje się pod pokrywą z lewej strony gaźnika ( z prawej jest filtr powietrza a z lewej?? coś z podciśnieniem, na bank, ale co. Coś mi się wydaje, że u mnie nie ma kompletu części. Może jakieś foto?
Za każdą informację będę szalenie wdzięczny, pozdrawiam i do zobaczenia na drodze.
Za każdą informację będę szalenie wdzięczny, pozdrawiam i do zobaczenia na drodze.
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
podłaczyc tam gdzie wskazuje serwisówkaramerez pisze:xv 1000 ma nad cewkami sensor od którego odchodzi wężyk. Gdzie go połączyć??? No i najważniejsze - co kryje się pod pokrywą z lewej strony gaźnika ( z prawej jest filtr powietrza a z lewej?? coś z podciśnieniem, na bank, ale co. Coś mi się wydaje, że u mnie nie ma kompletu części. Może jakieś foto?
Za każdą informację będę szalenie wdzięczny, pozdrawiam i do zobaczenia na drodze.
nawiasem, kompletnie nie rozumiem tej niecheci do czytania manuali
-
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
ok witam
serwisówka tzn. książka serwisowa. NIE MAM TAKIEJ
[ Dodano: Pon Cze 28, 2010 4:14 pm ]
A co to są manuale?
serwisówka tzn. książka serwisowa. NIE MAM TAKIEJ
[ Dodano: Pon Cze 28, 2010 4:14 pm ]
A co to są manuale?
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
Przywitać się należy w dziale POWITALNIA.Natomiast książki serwisowe znajdziesz w Download naszego forum.
Powodzenia i pozdrawiam.
Powodzenia i pozdrawiam.
Wąsaty7
-
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
ok dzięki serdecznie, jak coś wykombinuję to będzie super.
Co do przywitania to dziki jestem bo pierwszy raz na forum.
Dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam
Co do przywitania to dziki jestem bo pierwszy raz na forum.
Dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
pod jedna atrapa masz filtr pod druga jest zawór air cut
czujnik podcisnienia podłacz tak jak jest w manualu na rysunku on jest podłaczony do trójnika podcisniena przedniego cylindra
uwag amoze byc nei podłaczony bo w pozniejszych wersjach był inny moduł który nei wymagała podłaczenia lini sygnałowej czujnika podcinienia
sprawdz najpier czy sensor jest podłaczony do modułu zaplonowego
czujnik podcisnienia podłacz tak jak jest w manualu na rysunku on jest podłaczony do trójnika podcisniena przedniego cylindra
uwag amoze byc nei podłaczony bo w pozniejszych wersjach był inny moduł który nei wymagała podłaczenia lini sygnałowej czujnika podcinienia
sprawdz najpier czy sensor jest podłaczony do modułu zaplonowego
-
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
zobaczyłem rysunki z serwisu i coś mi się wydaje, że nie mam połowy części!!!
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
wypiepszyłem czujnik podcisnienia i całe to ustrojstwo i hula
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
hulać hula
tylko pytanie czy nie stracils momentu na obrotach do 1500
tylko pytanie czy nie stracils momentu na obrotach do 1500
-
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
Cześć wszystkim. Wczoraj też wpadłem na pomysł aby odłączyć sensor podciśnienia. Może trochę lepiej jedzie, ale to nie to. Silnik 1000, a ja nie mogę pogonić maszyny. Najgorzej z wyprzedzaniem, no żeby bać się malucha !!! Jak wspomniałem nie mam kompletu wężyków podciśnieniowych. No i co teraz? Czy macie jakiś pomysł? Mogę szukać części używanych, może ktoś ma? Zastanawiam się czy nie zastąpić te wszystkie wężyki jakimś nowszym rozwiązaniem? Tylko jakim???
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
to chyba nie tylko wężyki masz popitolone...ramerez pisze:Silnik 1000, a ja nie mogę pogonić maszyny. Najgorzej z wyprzedzaniem, no żeby bać się malucha !!!
jak całkowicie zaślepisz przyłącza w króćcach to maszyna powinna dość ładnie iść
-
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
piję kawę i zabieram się za króciec. Jak na razie odłączyłem tylko sensor. Zobaczę bez wężyków. Pozdrawiam
[ Dodano: Czw Lip 01, 2010 12:54 pm ]
kawę wypiłem, zaślepiłem drugi króciec i DUPA! Tak nie da rady. Chyba nie pozostało mi nic innego jak odtworzyć oryginalny system indukcji powietrza. Zacznę od sprawdzenia sensora, czy działa poprawnie, no a potem nie pozostaje mi nic innego jak szukanie części. Jestem ciekaw jakie mam szanse? A może ma ktoś jakiś inny pomysł?
Pozdrawiam
[ Dodano: Czw Lip 01, 2010 12:54 pm ]
kawę wypiłem, zaślepiłem drugi króciec i DUPA! Tak nie da rady. Chyba nie pozostało mi nic innego jak odtworzyć oryginalny system indukcji powietrza. Zacznę od sprawdzenia sensora, czy działa poprawnie, no a potem nie pozostaje mi nic innego jak szukanie części. Jestem ciekaw jakie mam szanse? A może ma ktoś jakiś inny pomysł?
Pozdrawiam
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
Tak jak waldi napisał- przyczyna raczej jest gdzie indziej. W trzech viragach to zaslepiłem i wszystko bylo w porządku utrata momentu raczej nie odczuwalna czep sie raczej gazników - synchronizacja albo co
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
albo regulacji gaźników o ile stan samego silnika nie jest tragicznyMiszczu pisze:czep sie raczej gazników - synchronizacja albo co
a w ogóle to palą Ci 2 cylindry ?
-
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
Kompresja ok, chodzą dwa gary, odpala idealnie, na wolnych obrotach jedzie super, jak dodaję gazu to się dławi, szarpie, strzela.
Czy rzeczywiście jet tak, że bez tych wszystkich wężyków motor powinien równo pracować zarówno na niskich, jak i wysokich obrotach?
Czy rzeczywiście jet tak, że bez tych wszystkich wężyków motor powinien równo pracować zarówno na niskich, jak i wysokich obrotach?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
membrany w gaźnikach uszkodzone, za niski poziom paliwa, albo pozapychane same gaźnikiramerez pisze:na wolnych obrotach jedzie super, jak dodaję gazu to się dławi, szarpie, strzela
u mnie w 700 tez są te wężyki brak jest czujnika i na zaślepionych idzie normalnie - różnica niezauważalna przy ciągnięciu, jedynie przy schodzeniu z obrotów strzela
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
o kurfaramerez pisze:Kompresja ok, chodzą dwa gary, odpala idealnie, na wolnych obrotach jedzie super, jak dodaję gazu to się dławi, szarpie, strzela.
Czy rzeczywiście jet tak, że bez tych wszystkich wężyków motor powinien równo pracować zarówno na niskich, jak i wysokich obrotach?
a myslisz ze jak by nie były potrzebne to by je tam ktos zakładał ?
jak mówił mój nauczyciel fizyki "trzeba przysiaść na spodniach"
ksiązki w dłoń i poszerzać wiedzę
-
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
Jeśli Wasze maszyny jeżdżą normalnie, to i moja powinna jeździć na zaślepionych króćcach. Prawda jest taka, że kupiłem trupa i teraz przyszło mi go robić. Mam nadzieję, że mi się odwdzięczy. No ale biadolenie nic teraz nie zmieni!
Z waszego doświadczenie wynika, że te wężyki nie rozwiążą mojego problemu. Jak kupiłem motor to nie chodził jeden cylinder, bo była zatkana dysza pobierająca paliwo z komory pływakowej. Pewnie jakieś pozostałe kanały też są pozatykane i to jest główny problem.
Mam nadzieję, że znajdę kogoś, kto zajmuje się regeneracją gaźników.
A jak na razie pośmigam za maluchami i żukami
Pozdrowienia
Z waszego doświadczenie wynika, że te wężyki nie rozwiążą mojego problemu. Jak kupiłem motor to nie chodził jeden cylinder, bo była zatkana dysza pobierająca paliwo z komory pływakowej. Pewnie jakieś pozostałe kanały też są pozatykane i to jest główny problem.
Mam nadzieję, że znajdę kogoś, kto zajmuje się regeneracją gaźników.
A jak na razie pośmigam za maluchami i żukami
Pozdrowienia
- motobambo
- Posty: 350
- Rejestracja: 26 stycznia 2009, 10:08
- Motocykl: Junak
- Lokalizacja: Pińczów
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
lepiej jedź jak najszybciej do Yamahy mają pojecie co robic ja byłem bo od Miszcza kupiłem 1000 i był bez załego tego ukłądu zostału same węże i leciał 140 km/h a po synchronizacji gaziorków 175 i wystarczy
a powiem ze u mnie tez ostatnio troche strzelałwaldi pisze: u mnie w 700 tez są te wężyki brak jest czujnika i na zaślepionych idzie normalnie - różnica niezauważalna przy ciągnięciu, jedynie przy schodzeniu z obrotów strzela
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
stał pewnie pare latek i glony w gazniorach wyrosły wyjmij je rozbierz na czynniki pierwsze- gazniki umyj jakims odpowiednim specyfikiem a dysze dmuchnij odpowiednią iloscią atmosfer oczywiscie gaznik po umyciu tez przy rozbieraniu pamiętaj, ze nie są takie same- różne dysze(1cylinder: większa) potem synchronizacja i ma ZAPIERDALAC jak nie kopci nie tucze się tu musi chodzic Swiece nowe tez nie zaszkodzą
czujnik podcisnienia tez o dupe rozbic
jak wyżej napisałem...kyller pisze:Czy rzeczywiście jet tak, że bez tych wszystkich wężyków motor powinien równo pracować zarówno na niskich, jak i wysokich obrotach?
europejskie tego nie miały fabrycznie(mowa o tym dziadostwie w lewej puszce)a myslisz ze jak by nie były potrzebne to by je tam ktos zakładał ?
czujnik podcisnienia tez o dupe rozbic
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
miszczu
jak cytujesz to poprawnie bo ja tego nei napisałem (pirwszy cytat)
jak cytujesz to poprawnie bo ja tego nei napisałem (pirwszy cytat)
- Miszczu
- Posty: 1813
- Rejestracja: 01 stycznia 2009, 21:02
- Motocykl: xv 1000 custom
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: podciśnienie w xv 1000
wiem, ze nie napisałes- zaznaczyłem prawidłowo a i tak wkleiło jako twój- sorry
Ludzie jeżdżą jak wariaci, gnają na złamanie karku... czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić!!!!