po przejechaniu kilkunastu km silnik jest gorący, i wszystko było by 'dobrze' gdybym nie zobaczył że motocykl wujka (też xv250) po 250km był zaledwie ciepły. Czy mam się czym przejmować i jeśli tak to co robić?
druga sprawa, czy świece mogą mieć na to jakiś wpływ? bo i tak chcę wymienić, więc może bym musiał zmienić na inne?
ostatnia sprawa, to wyczytałem, że:
i właśnie mam problem z tym 'ząbkiem'. Pytanie co mam kupic, jakiś komplet czy same łożyska, nowe czy starczą używane, gdzie je kupić i dlaczego tak drogo? nigdy przy tym nie grzebałem więc nawet nie wiem jak to od środka wyglądakiziur pisze:Łożyska główki ramy najlepiej sprawdzić, jak koło wisi w powietrzu. Żadne szarpanie (tak to Ci sprawdzał półki lub lagi), tylko delikatnie ruszasz prawo - lewo. Jeżeli w położeniu centralnym czuć lekki "ząbek", taką tendencję do pozostania w położeniu na wprost, to łożyska są wybite (lub główka ramy jest za mocno skręcona)...
z góry dzięki za odp.