Chromowanie w Lubelskim

Jeżeli masz kłopoty ze swoją Virago lub nie wiesz jak coś naprawić to idealne miejsce by o tym napisać
Awatar użytkownika
Emil.D
Posty: 135
Rejestracja: 04 marca 2008, 13:14
Motocykl: XV 750
Lokalizacja: Kazimierz Dolny
Wiek: 40
Status: Offline

Chromowanie w Lubelskim

Post autor: Emil.D »

Szykuję motocykl do sezonu i chciałbym pochromować dekiel silnika.Wiem że było pisane o chromowaniu.Wszystko czytałem.Może ktoś zna jakiś porządny zakład który nie odwali kaszanki w woj.Lubelskim lub gdzieś nie daleko.
pedros85
Status: Offline

Re: Chromowanie w Lubelskim

Post autor: pedros85 »

polecam zlecenia prywatne na WSK PZL Świdnik, jedna z najnowoczeniejszych galwanizerni po tej stronie Wisły, ale jak wszedzie fachowcom sie nie chce wiec powierzchnie najlepiej przygotowac samemu. a i jeszcze wiem ze jest jedno fajne miejsce ale to sie zorjentuje jakos kolo srody dam znac. albo polerka...
pozdros
Awatar użytkownika
Emil.D
Posty: 135
Rejestracja: 04 marca 2008, 13:14
Motocykl: XV 750
Lokalizacja: Kazimierz Dolny
Wiek: 40
Status: Offline

Re: Chromowanie w Lubelskim

Post autor: Emil.D »

pedros85 pisze:polecam zlecenia prywatne na WSK PZL Świdnik, jedna z najnowoczeniejszych galwanizerni po tej stronie Wisły, ale jak wszedzie fachowcom sie nie chce wiec powierzchnie najlepiej przygotowac samemu. a i jeszcze wiem ze jest jedno fajne miejsce ale to sie zorjentuje jakos kolo srody dam znac. albo polerka...
pozdros


Dzięki.A może wyjaśnisz jak przygotować powierzchnie? Jak bym miał chwilę to bym się za to zabrał.
pedros85
Status: Offline

Re: Chromowanie w Lubelskim

Post autor: pedros85 »

nie ma sprawy oto krotka recepta:)
jezeli dekiel byl wczesniej chromowany lub niklowany musisz usunac resztki poprzedniej powłoki, mozesz to zrobic grubym papierem lub jakims hamskim zdzierakiem, nastepnie w zaleznosci od tego jak sparchany i porysowany masz dekiel jedziesz go apierami roznych gradacji, np ja lagi zaczynałem 80 a skonczyłem na 2500:P ale mysle ze jak nie jsest bardzo zjechany to zaczynasz sobie 400 puzniej 600,800,1000,1200,1500 2000, 2500 mozesz zakonczyc 3000 , tak od 800 to juz musowo na mokro, no a puzniej mozesz walanc polerke i juz chromowac nie musisz:P albo wtedy dajesz na chrom i masz pewnosc ze powłoka bedzie idealna, tak sdamo robimy z elemantami stalowymi tylko ze stal idzie nieco bardzie opornie ale idzie:) moim zdaniem warto przed chromem jednak wypolerowac bo wtedy widzisz wyszystkie niedorkobki ktorych niestety na chromie tak latwo juz nie zniwelujesz.
pozdros
Awatar użytkownika
Emil.D
Posty: 135
Rejestracja: 04 marca 2008, 13:14
Motocykl: XV 750
Lokalizacja: Kazimierz Dolny
Wiek: 40
Status: Offline

Re: Chromowanie w Lubelskim

Post autor: Emil.D »

:bravo:
ODPOWIEDZ