problem
- strazak
- Posty: 1412
- Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
- Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
- Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: problem
a jakie masz ciśnienie sprężania na zimno i jakie na gorąco , luz zaworowy ?(może za ciasno) i jak silnik pracuje to czasami nie masz przedmuchów korkiem wlewowym od oleju ?
ADAM
-
- Status: Offline
Re: problem
Hunter świeczki powinny być.
BPR6ES (NGK) lub W20EPR-U (NIPPONDENSO)
Inne mogą być nieodpowiednie.
BPR6ES (NGK) lub W20EPR-U (NIPPONDENSO)
Inne mogą być nieodpowiednie.
-
- Status: Offline
Re: problem
Korek moge sprawdzić, co do ciśnienia to jako laik nie bardzo wiem jak to sprawdzić.strazak pisze:a jakie masz ciśnienie sprężania na zimno i jakie na gorąco , luz zaworowy ?(może za ciasno) i jak silnik pracuje to czasami nie masz przedmuchów korkiem wlewowym od oleju ?
W takim razie kupie te świece BPR6ES, które radzisz Diablik.ez i dam znać jak sie na nich zachowuje, ale to w poniedziałek dopiero.
- ZWIERZAK
- Posty: 1030
- Rejestracja: 04 listopada 2007, 13:57
- Motocykl: VIRAGO 750 83'
- Lokalizacja: Lachowice
- Wiek: 35
- Status: Offline
Re: problem
jak juz myślisz kupić nowe świeczki to ja bym radził odżałować 100zł i kupić irydowe albo platynowe, wtedy przynajmniej będziesz mieć jedno pewnehunter pisze:W takim razie kupie te świece BPR6ES, które radzisz Diablik.ez i dam znać jak sie na nich zachowuje, ale to w poniedziałek dopiero.
"Ludzie nie latają, bo nie wierzą, że potrafią. Gdyby nie pokazano im kiedyś, że mogą pływać, do dziś wszyscy by się topili po wrzuceniu do wody"-William Wharton "Ptasiek"
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: problem
kurwa to czego nei pamietasxz to jest akurat najwazniejszehunter pisze:Druga ze świec była w porządku, aha świece to ngk R (dokładnie tu juz nie pamietam dalej nazwy)... 7 evx, made by japan
teraz uwazaj te swiece co masz to pewnie juz wykonczyłeś jak ci z rur wali czarny dym zanczy ze mieszanka za bogata [tak ogolnie mowiac]
do testów kup sobie dwie iskry na stronie www iskry jest tabela z zamiennikami - kup najtańsze
wkrecisz i sprawdzisz czy objawy mineły
IMHO to nie były świece na poczatku teraz juz tez moga byc bo jak sa zawalnoe nagarem to swoje dokładaja
-
- Status: Offline
Re: problem
Witam.
Dziś założyłem nowe świece NGK BPR 6 ES i co i super moto chodziło jak nigdy. Zrobiłem bez problemu 26km i w czasie jazdy super zero szarpania. Potem zrobiłem se przerwę 30 minut i znowu test. Jade i dupa po około 8 km gaśnie w jeździe jak wcześniej. Kurcze wiec szybko do domu i dupa, świece to były ale to jeszcze coś.
Mam pytanie, a mnianowicie jak jest u Was.
To znaczy jak rano zapalam maszyne na ssaniu to słysze odgłos pompy takie strzykniecie ale raz. Natomiast jak za drugim razem przyjechałem do domu (oczywiscie juz zgasnał zanim zjechalem z mostku) i odczekalem z 5 minut to po przekreceniu kluczyka slyszek jak ta pompa strzyknie z 5-6 razy czy to jest ok, czy to oznacza że pompa może nie podaje paliwa po odpaleniu i z tad ten probelm. Czy to ze tyle razy strzyknie to ok?
Bede wdzieczny za odpowiedzi.
Dziś założyłem nowe świece NGK BPR 6 ES i co i super moto chodziło jak nigdy. Zrobiłem bez problemu 26km i w czasie jazdy super zero szarpania. Potem zrobiłem se przerwę 30 minut i znowu test. Jade i dupa po około 8 km gaśnie w jeździe jak wcześniej. Kurcze wiec szybko do domu i dupa, świece to były ale to jeszcze coś.
Mam pytanie, a mnianowicie jak jest u Was.
To znaczy jak rano zapalam maszyne na ssaniu to słysze odgłos pompy takie strzykniecie ale raz. Natomiast jak za drugim razem przyjechałem do domu (oczywiscie juz zgasnał zanim zjechalem z mostku) i odczekalem z 5 minut to po przekreceniu kluczyka slyszek jak ta pompa strzyknie z 5-6 razy czy to jest ok, czy to oznacza że pompa może nie podaje paliwa po odpaleniu i z tad ten probelm. Czy to ze tyle razy strzyknie to ok?
Bede wdzieczny za odpowiedzi.
- ayo007
- Posty: 1207
- Rejestracja: 12 września 2007, 21:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Księstwo Cieszyńskie
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: problem
..objaw normalny, pompa tłoczy paliwo dopóki nie zamkną sie zaworki iglicowe, czasem dłuzej, czasem krócej..tylko te świece masz do d... zainwestuj w paltynowe..
Virago 1100,na razie starczy..
-
- Status: Offline
Re: problem
Przynajmniej znów cos mozna wykluczyc:)
Wiem, że już wiele osób o tym pisało, ale to czemu te normalne świece są (moga) być takie słabe?
Jeżeli już miałbym kupić te świece platynowe to które ayo007 byś polecił?
Wiem, że już wiele osób o tym pisało, ale to czemu te normalne świece są (moga) być takie słabe?
Jeżeli już miałbym kupić te świece platynowe to które ayo007 byś polecił?
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: problem
cze tak jak pisałem wczesnie j na poczatku to nei byly swiece a potem nagar swoje dołozył wymieniłes swiece i kilka kilometrów polatałes bezproblemu czyli układ zaplonowy mozna wyeliminowac
wykrec swiece i je obejrzyj jesli sa czarne albo jedna z nich jest czarna "tłusta" a tak pewnie jest znaczy ze jest za bogato na paliwie i osadzajaca sie sadza= wegiel zwiera i powoduje gubienie iskry przyczyn moze byc kilka
zbyt niska temp.powietrza dolotowego -ale na to wpływu nie mamy
za wysoki poziom paliwa w gaznikach/gazniku
zaciete urzadzenei ruzruchowe - silnik jest jakby cały czas na ssaniu
ustawiona za bogata mieszanka , ale nei dla ukłądu jałowego czy przejsciowego tylko dla układu głównego.
jesli swiece nie sa czarne to odezwij sie na PW bo mi ten watek umyka
acha odpusc sobie na razie platynowe swiece dopoki nie wiesz o co chodzi bo je załatwisz i bedziesz 100 zyla w plecy i jescze jedno do 535 manulae podaja dwa rózne typy swiecy
NGK BP6ES = iskra FE65PS lub BP7ES = FE85PS
wykrec swiece i je obejrzyj jesli sa czarne albo jedna z nich jest czarna "tłusta" a tak pewnie jest znaczy ze jest za bogato na paliwie i osadzajaca sie sadza= wegiel zwiera i powoduje gubienie iskry przyczyn moze byc kilka
zbyt niska temp.powietrza dolotowego -ale na to wpływu nie mamy
za wysoki poziom paliwa w gaznikach/gazniku
zaciete urzadzenei ruzruchowe - silnik jest jakby cały czas na ssaniu
ustawiona za bogata mieszanka , ale nei dla ukłądu jałowego czy przejsciowego tylko dla układu głównego.
jesli swiece nie sa czarne to odezwij sie na PW bo mi ten watek umyka
acha odpusc sobie na razie platynowe swiece dopoki nie wiesz o co chodzi bo je załatwisz i bedziesz 100 zyla w plecy i jescze jedno do 535 manulae podaja dwa rózne typy swiecy
NGK BP6ES = iskra FE65PS lub BP7ES = FE85PS
-
- Status: Offline
Re: problem
w jednym z postow pisałes ze masz troche nagaru na swiecy... koniecznie w tym cylindrze gdzie nagar londuje na swiecy zmiejsz mieszanke, załuz nowe swiece, i koniecniz enałądu porzadnie akumulator tak se wody dolej itp ze by sie małym pradem poładowal przez noc, przedmuchaj filterek powietrza w ogole zobacz jak on tam sie miewa, i tak jeszcze zanim te swiece nowe załozysz dobrze było by na starcy swiecach te mieszanki ustawic ale to juz\ nie musowo, mozesz na oko ujac z poł obtoru mieszanki i wkrecic nowe sieczki, odpal moto i dawaj tak z 20 km bez zgaszenia po odpaleniu, gdzies po drodze sprawdz czy cylindry rowno miernie sie rozgrzewaja , jak zrobisz z 20 czy 30 km srob postuj i wykrec sieczki do kontroli, jezeli kolor ok to wkrecaj je i jedzij:p jezeli cos tam zarzucone albo bielutkie to kombinuj ze składami mieszanek. i nie pamietam juz czy mierzyłes czy nie ale zmierza ładowanie:) i tez jak kolega wyzej odradzam na razie platynowki, ale koniecznie koniecznie zmierzył bym kompresje...
pozdros
pozdros
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: problem
eszcze edno
jak masz wkrecone ngk BPR7ES to daj na przedni cylinder BPR6ES ona łatwij wypala nagar
jak masz wkrecone ngk BPR7ES to daj na przedni cylinder BPR6ES ona łatwij wypala nagar
-
- Status: Offline
Re: problem
No i przyszła pora na rozwiązanie problemu.
W piątek spotkałem kumpla i okazało sie że miał taki sam problem w motorze, ale w suzuki.
No i w sobotę za jego radą usunąłem taki mały filterek, który idzie z pompy paliwa do gaźników (nie będę dodawał że był zasyfiony) i połączyłem przewody. Dodatkowo wymieniłem filter paliwa ten zaraz idący od baku.
Wynik: dziś zrobiłem 122km i moto chodzi ok
Dzięki wszystkim za pomoc i porady.
Tak jak wielu z Was wskazywało usterka tkwiła w układzie paliwowym.
W piątek spotkałem kumpla i okazało sie że miał taki sam problem w motorze, ale w suzuki.
No i w sobotę za jego radą usunąłem taki mały filterek, który idzie z pompy paliwa do gaźników (nie będę dodawał że był zasyfiony) i połączyłem przewody. Dodatkowo wymieniłem filter paliwa ten zaraz idący od baku.
Wynik: dziś zrobiłem 122km i moto chodzi ok
Dzięki wszystkim za pomoc i porady.
Tak jak wielu z Was wskazywało usterka tkwiła w układzie paliwowym.