objawy padniętej cewki
- Kargul
- Posty: 686
- Rejestracja: 23 listopada 2011, 11:44
- Motocykl: BMW R1200GS
- Lokalizacja: Luboń
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: objawy padniętej cewki
masz 1 czy 2 impulsatory? Bo jeśli 1 to leży mi nówka w garażu
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: objawy padniętej cewki
ma 2 impulsatory sądząc po module zapłonowym.....
-
- Posty: 1437
- Rejestracja: 10 maja 2009, 11:40
- Motocykl: Virago XV 535 DX
- Lokalizacja: Polska
- Status: Offline
Re: objawy padniętej cewki
Poszukaj w okolicy kogoś co ma i się zna na oscyloskopie i będziesz wszystko wiedział bez zaglądania do silnika
Teraz każdy elektryk samochodowy co w miarę poważnie podchodzi do tematu ma oscyloskop, to nie jakiś diabeł z przyszłości tylko bardzo przydatny przyrząd.
Tym bardziej ze masz 2 czujniki to jeśli któryś padł to będzie można porównać sygnały. U mnie jest ok 7v Vpp na wolnych a im szybsze obroty to napięcie wzrasta. W 750 1100 może ale biorąc pod uwagę że nie projektuje się do każdego modelu innych obwodów wejściowych w modułach, to napięcia będą takie jak np w 535.
I nie będziesz tracił czasu na czekanie na czujniki żeby je podmienić i zajmiesz się np gaźnikami
P.s. świece W22TT sprawują się na razie dobrze.
Teraz każdy elektryk samochodowy co w miarę poważnie podchodzi do tematu ma oscyloskop, to nie jakiś diabeł z przyszłości tylko bardzo przydatny przyrząd.
Tym bardziej ze masz 2 czujniki to jeśli któryś padł to będzie można porównać sygnały. U mnie jest ok 7v Vpp na wolnych a im szybsze obroty to napięcie wzrasta. W 750 1100 może ale biorąc pod uwagę że nie projektuje się do każdego modelu innych obwodów wejściowych w modułach, to napięcia będą takie jak np w 535.
I nie będziesz tracił czasu na czekanie na czujniki żeby je podmienić i zajmiesz się np gaźnikami
P.s. świece W22TT sprawują się na razie dobrze.
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 08 listopada 2009, 22:19
- Motocykl: virago xv 1000
- Lokalizacja: międzyrzecz
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: objawy padniętej cewki
naprawa modułu przez kolegę waldiego nie wiele pomogła ale coś dziś zauważyłem poprawia się po odpięciu regulatora a ładowanie dochodzi na wyższych obrotach prawie do 18 chyba za dużo
http://youtu.be/VCzUsMcsSqw
http://youtu.be/VCzUsMcsSqw
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: objawy padniętej cewki
ogromne ładowanie przez uszkodzony regulator i moduł się dławi - zrób porządek z ładowaniem to i zapłon będzie OK
A filmowi ustaw status publiczny lub na link, bo dałeś jako prywatny i nie da się oglądnąć
A filmowi ustaw status publiczny lub na link, bo dałeś jako prywatny i nie da się oglądnąć
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 08 listopada 2009, 22:19
- Motocykl: virago xv 1000
- Lokalizacja: międzyrzecz
- Wiek: 39
- Status: Offline
Re: objawy padniętej cewki
Witam Więc tak problem rozwiązany regulator wymieniony i laka śmiga aż miło więc temat zamknięty dziękuje wszystkim za pomoc w problemie i pozdrawiam