Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
-
- Status: Offline
Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... =41652&hl=
czy ktos z kolegow przerabial to na swojej maszynie?
pozdro,
artekr
czy ktos z kolegow przerabial to na swojej maszynie?
pozdro,
artekr
- ayo007
- Posty: 1207
- Rejestracja: 12 września 2007, 21:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Księstwo Cieszyńskie
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
Interesowałem sie tym tematem, ale wole zastosować filtr powietrza K&N niz pchac się w hypercharger, nie mówiąc juz o Dynojet, gdzie trzeba grzebać w gazniku i zmieniać jego parametry, no i kasa przede wszystkim to jest porażka..pozdrawiam!
Virago 1100,na razie starczy..
-
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
mowisz o zwyklym czy stozkowym?? opinie sa podzielone, niektorzy twierdza z stozkowy daje porownywalny efekt do hch?
- ayo007
- Posty: 1207
- Rejestracja: 12 września 2007, 21:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Księstwo Cieszyńskie
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
..zdania jak zwykle są podzielone, czytałem o zwykłym i opinie były pozytywne, czytałem tez o stożku i były opinie, ze kasa wyrzucona w błoto i nie ma sensu, ale wszystko polega na próbie, ja nie sprawdzałem, ale jesli cos to wypróbowałbym zwykły..pozdrawiam
Virago 1100,na razie starczy..
- ayo007
- Posty: 1207
- Rejestracja: 12 września 2007, 21:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Księstwo Cieszyńskie
- Wiek: 56
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
..póki co to 1100 daje i tak niezłego kopa bez Hypercharger'a i K&N...
Virago 1100,na razie starczy..
-
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
bezdyskusyjna zaleta K&N jest to ze mozna go wyplukac woda, wysuszyc i uzywac dalej
pozdr
pozdr
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
Cześć.
Odgrzeję trochę kotleta ;p.
Tak się ostatnio zacząłem zastanawiać nad wymianą filtra powietrza na K&N YA-1186. I tak muszę już wymieni filtr w tym sezonie i się zastanawiam czy warto by zakupić właśnie taki.
Nie widzę abym sprzedał swoją XV w najbliższych latach tak więc jeden plus był by takiego filtra (wystarczy go od czasu do czasu umyć.
Teraz pytanie do was:
- czy ktoś używał bądź używa obecnie taki filtr?
- czy ktoś może się wypowiedzieć czy taki filtr daje jakiekolwiek odczuwalne zmiany w pracy silnika? Ciągnie lepiej od dołu, czy lepiej z góry się zbiera?
Poproszę o jakiekolwiek obiektywne i subiektywne opinie .
Odgrzeję trochę kotleta ;p.
Tak się ostatnio zacząłem zastanawiać nad wymianą filtra powietrza na K&N YA-1186. I tak muszę już wymieni filtr w tym sezonie i się zastanawiam czy warto by zakupić właśnie taki.
Nie widzę abym sprzedał swoją XV w najbliższych latach tak więc jeden plus był by takiego filtra (wystarczy go od czasu do czasu umyć.
Teraz pytanie do was:
- czy ktoś używał bądź używa obecnie taki filtr?
- czy ktoś może się wypowiedzieć czy taki filtr daje jakiekolwiek odczuwalne zmiany w pracy silnika? Ciągnie lepiej od dołu, czy lepiej z góry się zbiera?
Poproszę o jakiekolwiek obiektywne i subiektywne opinie .
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
jaki masz wydech?
po zastosowaniu tego filtra możliwe, że trzeba będzie przedyszować gaźnik a na pewno wyregulować skład mieszanki
po zastosowaniu tego filtra możliwe, że trzeba będzie przedyszować gaźnik a na pewno wyregulować skład mieszanki
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
Wydech obecnie mam fabryczny. Co do "przedyszowania" gaźników to zdaję sobie z tego sprawę i tak coraz bardziej się zastanawiam nad zakupem zestawu dynojet.
Jak do tej pory znalazłem tylko dwie osoby które zamotowała sobie taki zestaw.
Tutaj krótki opis z wrażeń jednej z osób.
"Well, I called dynojet and talked to a jet engineer. He asked me to pull off the filter and try again. Holy s#$t that bike is a ROCKET!!! So I need to install the smaller jets, but dammit I like the way it performs now. I'm worried how much performance I will lose with the smaller jets. I guess we'll see when I call the engineer tomorrow. I redlined it twice and never had so much as a stumble. I was doing a plug chop before, and that's where I got my "lean" condition from. Mike the engineer told me that test is very much a thing of the past. Did not know that. So it turns out I had a rich condition after all. I am pretty sure that the police got about 10 calls from my 10 minute road test. I lit that bike up! I haven't had that much fun in YEARS!!!"
Może wydech zmienię w przyszłym sezonie, bo w tym i tak już sporo inwestycji poczyniłem
Jak do tej pory znalazłem tylko dwie osoby które zamotowała sobie taki zestaw.
Tutaj krótki opis z wrażeń jednej z osób.
"Well, I called dynojet and talked to a jet engineer. He asked me to pull off the filter and try again. Holy s#$t that bike is a ROCKET!!! So I need to install the smaller jets, but dammit I like the way it performs now. I'm worried how much performance I will lose with the smaller jets. I guess we'll see when I call the engineer tomorrow. I redlined it twice and never had so much as a stumble. I was doing a plug chop before, and that's where I got my "lean" condition from. Mike the engineer told me that test is very much a thing of the past. Did not know that. So it turns out I had a rich condition after all. I am pretty sure that the police got about 10 calls from my 10 minute road test. I lit that bike up! I haven't had that much fun in YEARS!!!"
Może wydech zmienię w przyszłym sezonie, bo w tym i tak już sporo inwestycji poczyniłem
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
nie napalaj się pozytywnymi komentarzami ze strony dynojeta bo 15KM nie zyskasz nawet na przelotach ze stożkami mocy i otwartym dolocie.
na układzie zasilania paliwo-powietrze i dobrym układzie wydechowym możesz uzyskać do 20% więcej kucy co przy 62KM wyjściowo, no nie oszukuj się, nie wiele daje.
K&N nie zapewnia tak dobrej filtracji powietrza jak filtr fabryczny, zdarza mi się za filtrem K&N znajdować w kanałach dolotowych pył po stronie przefiltrowanej.
ja do gaźników z wiertarką się nie zbliżam i jak widzę w takich "kitach" wiertło to mi się robi słabo
moim zdaniem szkoda kasy, nerwów i czasu poświęconego na regulację bo to nie są łatwe rzeczy a po rozwierceniu kanału podciśnieniowego nie można już wrócić do ustawień fabrycznych. zabawa ze sprężynami iglicami poziomem paliwa w komorach.... etc etc.
IMHO
chcesz więcej MOCY to zmień motocykl bo z Virago demona nie zrobisz. a i słabo to hamuje i miękkie to w zakrętach.
popracuj nad lepszymi hamulcami w maszynie i zobacz jak można usztywnić chybotliwą ramę bo to da lepsze "czasy" niż "raw power"
.peace
na układzie zasilania paliwo-powietrze i dobrym układzie wydechowym możesz uzyskać do 20% więcej kucy co przy 62KM wyjściowo, no nie oszukuj się, nie wiele daje.
K&N nie zapewnia tak dobrej filtracji powietrza jak filtr fabryczny, zdarza mi się za filtrem K&N znajdować w kanałach dolotowych pył po stronie przefiltrowanej.
ja do gaźników z wiertarką się nie zbliżam i jak widzę w takich "kitach" wiertło to mi się robi słabo
moim zdaniem szkoda kasy, nerwów i czasu poświęconego na regulację bo to nie są łatwe rzeczy a po rozwierceniu kanału podciśnieniowego nie można już wrócić do ustawień fabrycznych. zabawa ze sprężynami iglicami poziomem paliwa w komorach.... etc etc.
IMHO
chcesz więcej MOCY to zmień motocykl bo z Virago demona nie zrobisz. a i słabo to hamuje i miękkie to w zakrętach.
popracuj nad lepszymi hamulcami w maszynie i zobacz jak można usztywnić chybotliwą ramę bo to da lepsze "czasy" niż "raw power"
.peace
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
Akurat ten teks nie jest z strony Dyno... Ale i tak mniejsza o to, co do wiertła w zestawie to masz rację i się z tobą zgadzam.
Do tej całej zabawy użył bym jak coś gaźników z którymi mógł bym się "pobawić", A nie z tymi co mam obecnie w maszynie.
Przyrost mocy o 20% to jest bardzo dużo, ale coś mi się wydaje że nie do osiągnięcia bawiąc się tylko dolot wylot paliwo... Tu trzeba by pobawi się zapłonem (dopieści do współczesnego paliwa), i troszkę doprężyć. Ale to inna para kaloszy.
Generalnie zanim w cokolwiek zacznę się bawić, to najpierw wspawam AFR w komin (szukam przekroju tłumika) i zobaczę co tak naprawdę się dzieje podczas jazdy i na ile ewentualnie jest tam miejsca na dolanie, i czy jakikolwiek będzie sens coś robić. Bo zabawa z dyszami na "pałę" to jest bez sensu (coś zrobiłem hmmm ale co, jakoś idzie może lepiej a może gorzej) a z sondą przynajmniej będzie wiadomo.
Może masz diagram z przekrojem wydechu?
Do tej całej zabawy użył bym jak coś gaźników z którymi mógł bym się "pobawić", A nie z tymi co mam obecnie w maszynie.
Przyrost mocy o 20% to jest bardzo dużo, ale coś mi się wydaje że nie do osiągnięcia bawiąc się tylko dolot wylot paliwo... Tu trzeba by pobawi się zapłonem (dopieści do współczesnego paliwa), i troszkę doprężyć. Ale to inna para kaloszy.
Generalnie zanim w cokolwiek zacznę się bawić, to najpierw wspawam AFR w komin (szukam przekroju tłumika) i zobaczę co tak naprawdę się dzieje podczas jazdy i na ile ewentualnie jest tam miejsca na dolanie, i czy jakikolwiek będzie sens coś robić. Bo zabawa z dyszami na "pałę" to jest bez sensu (coś zrobiłem hmmm ale co, jakoś idzie może lepiej a może gorzej) a z sondą przynajmniej będzie wiadomo.
Może masz diagram z przekrojem wydechu?
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
daj sonde afr od dołu mieszacza spalin. widziałem taki patent kiedyś ze śrubą we wspawanej nagwintowanej tuleji
jak śruba była wykręcona było głośno, jak wkręcona cicho. mieszacz nie jest dwuwarstwowy to tylko puszka rozprężna
i nie reguluje się "na pałę" tylko na kawowy kolor świeczek. z wyprzedzeniem zapłonu nie powalczysz bo TCI Ci nie pozwoli, chyba że jakimś cudem dopasujesz moduł zapłonowy od czegoś innego.
good luck with that.
jak śruba była wykręcona było głośno, jak wkręcona cicho. mieszacz nie jest dwuwarstwowy to tylko puszka rozprężna
i nie reguluje się "na pałę" tylko na kawowy kolor świeczek. z wyprzedzeniem zapłonu nie powalczysz bo TCI Ci nie pozwoli, chyba że jakimś cudem dopasujesz moduł zapłonowy od czegoś innego.
good luck with that.
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
Mówisz, że w tej puszce nie ma dodatkowych "płaszczy" itp. Jest to jedna pusta konserwa i tyle? Po "ostukaniu" odgłosy jakie wydaje by o tym świadczyły. Jest to dobra informacja, bo będę mógł zamontować sondę do pomiaru w ten sposób jak na zdjęciu. Od dołu jej bym nie zamontował bo to oznaczało by jej bardzo szybką śmierć (niestety UEGO nie lubi jak woda do niej zapływa).
Co do zapłonu to przydał by się wariator. Tyle że nikt nie produkuje takiego co by przesuwał 2 impulsy na obrót wału.
Mam pewien sposób jak to zrobić, tylko sam tego nie ogarnę...
A tak z drugiej strony może orientujesz się na jakie paliwo były zaprojektowane nasze maszyny? sądząc z stopnia kompresji na dość nisko oktanowe. Tylko pytanie się rodzi ile???
Co do zapłonu to przydał by się wariator. Tyle że nikt nie produkuje takiego co by przesuwał 2 impulsy na obrót wału.
Mam pewien sposób jak to zrobić, tylko sam tego nie ogarnę...
A tak z drugiej strony może orientujesz się na jakie paliwo były zaprojektowane nasze maszyny? sądząc z stopnia kompresji na dość nisko oktanowe. Tylko pytanie się rodzi ile???
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
Tylko to nasze E86 czy wersja USA? bo jak usa to przeliczając na nasze to powinno być coś ok E90... Nie chce mi się przelicznika szuka, żeby to dokładnie sprawdzić.
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
virago dedykowane i projektowane było na rynek USA
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
Tuleja wspawana wydech już poskładany.
Tylko jeszcze nie przetestowane bo pi#@zi straszliwie, i to akurat wiatr prosto w bramę garażową mi wieje...
Tylko jeszcze nie przetestowane bo pi#@zi straszliwie, i to akurat wiatr prosto w bramę garażową mi wieje...
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
czekam na efekty projektu z ciekawością.
- R63
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lipca 2016, 15:13
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Kwidzyn GKW
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
Być może i w mojej 535 ktoś próbował takich fikołków, bo samo wykręcenie śruby trochę pogłaśnia wydech, ale na kolana nie powala. Tłumik to pojedyncza blacha, śladów innych przeróbek (na szczęście nie) widać. Podzielam pogląd że lepiej zmienić motór jeśli nam brakuje mocy niż na siłę zmieniać kultowy już, jakby nie było sprzęt. Szanuję jednak ulepszanie samo w sobie, pozdrawiam-Rysiek.2007XV1700 pisze:daj sonde afr od dołu mieszacza spalin. widziałem taki patent kiedyś ze śrubą we wspawanej nagwintowanej tuleji
jak śruba była wykręcona było głośno, jak wkręcona cicho. mieszacz nie jest dwuwarstwowy to tylko puszka rozprężna
i nie reguluje się "na pałę" tylko na kawowy kolor świeczek. z wyprzedzeniem zapłonu nie powalczysz bo TCI Ci nie pozwoli, chyba że jakimś cudem dopasujesz moduł zapłonowy od czegoś innego.
good luck with that.
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
Czasu nie było, ale wczoraj wieczorem w końcu sprawdziłem co się dzieje na postoju.
A więc.
Słabo to widać, ale sonda jest wkręcona od spodu.
Ssanie.
Ciepły silnik.
Dobrze rozgrzany silnik.
A więc doskonale widać co się dzieje z składem spalin podczas pracy. Ssanie standard jest bogato, średnio rozgrzany silnik, jest delikatnie bogato, mocno rozgrzany silnik (tem robocza) jest delikatnie ubogo. Niestety ale jest brak reakcji na wykręcanie śrub od wzbogacania na wolnych ( i tak są już dość dobrze wykręcone).
Przy 3000RPM na postoju robi się bogato ok AFR13 ale takie sprawdzanie na postoju ma tyle samo sensu co sikanie pod wiatr. Bo wydaje mi się że przy obciążeniu też będzie ubogo (potrafi strzelić przy przy-gazówce), ale to dopiero sprawdzę jak na drogę wyjadę :/...
Odnośnie modyfikacji, to już kilka pomysłów jest mimo to że w komorze jest dość mało miejsca ok 1,14mm. Ale najpierw zapłon, jak wymyślę jak go przesunąć to będę dłubał dalej. Czesi sprzedają moduł programowalny za 140? w stanach można kupić taki zaawansowany za jakieś 450S, a samemu zbudować za hmmm... da się nawet cześć podzespołów już mam, tylko czas....
A więc.
Słabo to widać, ale sonda jest wkręcona od spodu.
Ssanie.
Ciepły silnik.
Dobrze rozgrzany silnik.
A więc doskonale widać co się dzieje z składem spalin podczas pracy. Ssanie standard jest bogato, średnio rozgrzany silnik, jest delikatnie bogato, mocno rozgrzany silnik (tem robocza) jest delikatnie ubogo. Niestety ale jest brak reakcji na wykręcanie śrub od wzbogacania na wolnych ( i tak są już dość dobrze wykręcone).
Przy 3000RPM na postoju robi się bogato ok AFR13 ale takie sprawdzanie na postoju ma tyle samo sensu co sikanie pod wiatr. Bo wydaje mi się że przy obciążeniu też będzie ubogo (potrafi strzelić przy przy-gazówce), ale to dopiero sprawdzę jak na drogę wyjadę :/...
Zmienić maszynę i co? I mieć taką samą standardową maszynę ja dziesiątki tysięcy maszyn ;p.R63 pisze:Podzielam pogląd że lepiej zmienić motór jeśli nam brakuje mocy niż na siłę zmieniać kultowy już, jakby nie było sprzęt. Szanuję jednak ulepszanie samo w sobie, pozdrawiam-Rysiek.
Odnośnie modyfikacji, to już kilka pomysłów jest mimo to że w komorze jest dość mało miejsca ok 1,14mm. Ale najpierw zapłon, jak wymyślę jak go przesunąć to będę dłubał dalej. Czesi sprzedają moduł programowalny za 140? w stanach można kupić taki zaawansowany za jakieś 450S, a samemu zbudować za hmmm... da się nawet cześć podzespołów już mam, tylko czas....
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
śruba regulacyjna jałowego biegu działa w zakresie 0-4 obrotów. powyżej tego nie ma zmiany w ustawieniu tzn jeśli wykręcisz 4,5 obr albo 5 to będzie tak samo jak przy 4
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
P.S na wolnych obrotach nie ma znaczenia czy silnik pracuje z filtrem powietrza czy bez niego (taki sam skład).
Mam jedno pytanie może kojarzysz (bo nie pamiętam). Czy w mikuni da się podnieść iglicę tak aby więcej zasysał paliwa? Dodam że w gaźnikach w mojej maszynie nie ma progów do podnoszenia i opuszczania iglicy ( brak regulacji). I kurcze nie pamiętam jak jest to tam zrobione...
Ewentualnie od razu drugie pytanie. Gdzie można kupić dysze główną (chodzi mi o sprawdzone źródło)?
Mam jedno pytanie może kojarzysz (bo nie pamiętam). Czy w mikuni da się podnieść iglicę tak aby więcej zasysał paliwa? Dodam że w gaźnikach w mojej maszynie nie ma progów do podnoszenia i opuszczania iglicy ( brak regulacji). I kurcze nie pamiętam jak jest to tam zrobione...
Ewentualnie od razu drugie pytanie. Gdzie można kupić dysze główną (chodzi mi o sprawdzone źródło)?
- 2007XV1700
- Posty: 5107
- Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
- Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
- Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
pod iglice można stosować teflonowe podkładki. dysze gdzie nie kupisz będzie dobrze
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
- Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Hypercharger,filtr K&N i DynoJet
W gaźnikach nie jestem za mocny, dlatego pytam.
Jakie są rozmiary dysz? Czy skok i średnica gwintów w wszystkich jest taka sama?
Jakie są rozmiary dysz? Czy skok i średnica gwintów w wszystkich jest taka sama?