Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Tematy związane z ukladem elektrycznym Virago
Awatar użytkownika
EDDIE
Posty: 759
Rejestracja: 03 kwietnia 2009, 23:21
Motocykl: Suzuki Intruder 1800
Lokalizacja: Radom
Wiek: 60
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: EDDIE »

Szlapa, ładowanie musisz mieć ponad 14V. Zamów od gościa z Opola regulator, tak jak ja i będzie po kłopocie.
Obrazek
SZUKASZ KASKU, OPON LUB CZĘŚCI? NAPISZ MAILA na adres edward@pietron.pl NIE PISZ NA PW!
szlapa4
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: szlapa4 »

Zapodaj link do jego stronki, aukcji lub jakiś namiar daj :)
Awatar użytkownika
EDDIE
Posty: 759
Rejestracja: 03 kwietnia 2009, 23:21
Motocykl: Suzuki Intruder 1800
Lokalizacja: Radom
Wiek: 60
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: EDDIE »

W pracy mam rachunek z kontaktem, więc jutro ci postaram się wrzucić :grin:
Obrazek
SZUKASZ KASKU, OPON LUB CZĘŚCI? NAPISZ MAILA na adres edward@pietron.pl NIE PISZ NA PW!
szlapa4
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: szlapa4 »

THX :wink:
Awatar użytkownika
radar64
Posty: 525
Rejestracja: 15 sierpnia 2008, 18:03
Motocykl: VTX 1300
Lokalizacja: w-wa/N.Iwiczna
Wiek: 59
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: radar64 »

Szlapa,pomierz napięcie jakie masz na wyjściu regulatora czyli na czerwonym kabelku we wtyczce od w/w tam gdzie jeszcze są 3 białe idące z uzwojeń alternatora.będziesz wiedział jakie napięcie wychodzi z niego,jak mało to kicha,a jak dobrze czyli powyżej 14 to szukaj na złączkach konektorowych,ja po umyciu miałem dobrze.Można pokusić się o zmierzenie spadku napięcia na tych wszystkich złączkach i bezpiecznikach.Jeden kabelek miernika wieszasz na tym czerwonym z regulatora a drugi na "+" akumulatora i już wiesz ile napięcia się gubi,A im więcej prądu bierzesz tym gubi się go więcej.Czyścić styki najlepiej elektrosolem bo i czyści i zabezpiecza przed utlenianiem.Ja swoje teraz polutuję tak jak radzi Kyller,+ do tego przerobię zasilanie lampy przedniej,będzie zasilana grubym kablem przez bezpiecznik prosto z akumulatora a przekaźnik będzie sterowany kabelkiem który teraz zasila lampę.Wkurza mnie miganie reflektora razem z migaczami.

[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 2:02 pm ]
A i sprawdź czy regulator ma dobrą masę do podnóżka,a podnóżek do reszty motocykla
Awatar użytkownika
EDDIE
Posty: 759
Rejestracja: 03 kwietnia 2009, 23:21
Motocykl: Suzuki Intruder 1800
Lokalizacja: Radom
Wiek: 60
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: EDDIE »

Telefon do gościa, który ma regulatory napięcia TOURMAX 692336550.
Ja zapłaciłem 150zł+16zł wysyłka, na drugi dzień po telefonie miałem regler u siebie, polecam tego gościa :rock:
Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 08:41 przez EDDIE, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
SZUKASZ KASKU, OPON LUB CZĘŚCI? NAPISZ MAILA na adres edward@pietron.pl NIE PISZ NA PW!
szlapa4
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: szlapa4 »

Jako, że ciemny jestem w sprawch elektryki ( foto by mi pomogło ) to jutro mam zamówionego elektryka- zobaczy co tam jest- poczyściłem wszystkie styki i podniosło się o 0,3V, czyli mało.... zobaczymy co bedzie
EDDIE, dzięki za tel- jakby co będę dzwonił ;)

[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 11:47 pm ]
Jednak regulator klękł, zamówiłem nowy od tego gościa co EDDIE, bo nowy powiedzieli mi że będzie kosztował 430zł - nowy oryginalny...myśle, co by go w innym miejscu założyć i do tego dać radiator z procesora i umieścić go w lewej nerce - nerkę naciąć i żeby tam na niego wiało, ale nie wiem czy to dobry pomysł....
sznajder
Status: Offline

problem z ladowaniem akululatora

Post autor: sznajder »

Witam serdecznie wzsystkim , a wiec czytalem ze byl juz podobny temat zeby ktos mnie nie osadzal :P " o tu viewtopic.php?t=3872&highlight=akumulator "
Mam podobny problem jak kolega. Ostanio po przejechaniu 20 km nagle motocykl mi stanal , i juz nie moglem go odpalic okazalo sie ze akumulator rozladowany ...
Po sprawdzeniu czy laduje na biegu neutralnym na normalnuych obrotach wzrasta napiecie aby o 0.3-0.4v ( z 12.7 na 13.0x ) , wiec praktycznie nie laduje.
Chcialbym sie od was dowiedziec co moze byc przyczyna, wczesniej bylo wszystko OK ,
kolega mial problem cos z cewka inni pisali o regulatorze ,
moje pytanei nastepne gdzie znajduja sie cewki ? bo nie moglem znalesc a regulator gdzies na dole calkiem widzialem - jak sprawdzic " cewki i regulator " czy sa sprawne ?
pozdrawiam i dzieki

rocznik 89
Ostatnio zmieniony 02 maja 2009, 22:52 przez sznajder, łącznie zmieniany 1 raz.
szlapa4
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: szlapa4 »

kolega ma 535 z bakiem pod siedzeniem i nie wie gdzie jest regler- ja u takiego motorka też nie wiem gdzie jest wię pomóżcie rocznik przed 90.... i przenieście temat do elektryki....
Awatar użytkownika
EDDIE
Posty: 759
Rejestracja: 03 kwietnia 2009, 23:21
Motocykl: Suzuki Intruder 1800
Lokalizacja: Radom
Wiek: 60
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: EDDIE »

szlapa4 pisze:Jako, że ciemny jestem w sprawch elektryki ( foto by mi pomogło ) to jutro mam zamówionego elektryka- zobaczy co tam jest- poczyściłem wszystkie styki i podniosło się o 0,3V, czyli mało.... zobaczymy co bedzie
EDDIE, dzięki za tel- jakby co będę dzwonił ;)

[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 11:47 pm ]
Jednak regulator klękł, zamówiłem nowy od tego gościa co EDDIE, bo nowy powiedzieli mi że będzie kosztował 430zł - nowy oryginalny...myśle, co by go w innym miejscu założyć i do tego dać radiator z procesora i umieścić go w lewej nerce - nerkę naciąć i żeby tam na niego wiało, ale nie wiem czy to dobry pomysł....
Każdy pomysł z regulatorem dobrze chłodzonym jest dobry :grin:
Ja mam swój pod siedzeniem, powyżej wlewu paliwa, tam też jest lekki przewiew - później wrzucę fotki :grin:
Obrazek
SZUKASZ KASKU, OPON LUB CZĘŚCI? NAPISZ MAILA na adres edward@pietron.pl NIE PISZ NA PW!
Awatar użytkownika
EDDIE
Posty: 759
Rejestracja: 03 kwietnia 2009, 23:21
Motocykl: Suzuki Intruder 1800
Lokalizacja: Radom
Wiek: 60
Kontakt:
Status: Offline

Re: problem z ladowaniem akululatora

Post autor: EDDIE »

sznajder pisze:Witam serdecznie wzsystkim , a wiec czytalem ze byl juz podobny temat zeby ktos mnie nie osadzal :P " o tu viewtopic.php?t=3872&highlight=akumulator "
Mam podobny problem jak kolega. Ostanio po przejechaniu 20 km nagle motocykl mi stanal , i juz nie moglem go odpalic okazalo sie ze akumulator rozladowany ...
Po sprawdzeniu czy laduje na biegu neutralnym na normalnuych obrotach wzrasta napiecie aby o 0.3-0.4v ( z 12.7 na 13.0x ) , wiec praktycznie nie laduje.
Chcialbym sie od was dowiedziec co moze byc przyczyna, wczesniej bylo wszystko OK ,
kolega mial problem cos z cewka inni pisali o regulatorze ,
moje pytanei nastepne gdzie znajduja sie cewki ? bo nie moglem znalesc a regulator gdzies na dole calkiem widzialem - jak sprawdzic " cewki i regulator " czy sa sprawne ?
pozdrawiam i dzieki

rocznik 89
Regulator masz na dole obok puszki tłumika. W temacie viewtopic.php?p=98772#98772 masz kontakt do gościa, który ma najtańsze regulatory TOURMAX. Na 90% u ciebie będzie wina regulatora.

Przy montażu reglera zwróć uwagę, żebyś miał dobrą, pewną masę :!: W powyższym temacie pisałem, gdzie mam nowy regler zamontowany :grin:
Obrazek
SZUKASZ KASKU, OPON LUB CZĘŚCI? NAPISZ MAILA na adres edward@pietron.pl NIE PISZ NA PW!
sznajder
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: sznajder »

Witam , a wiec mam problem z demontazem REGULATORA .... w moim modelu znajduje sie on tak jak wyzej pisal EDDIE obok puszki tlumika - nad ta puszka a pod bakiem... w samym srodku nie da sie tam dojsc chyba bez rozkrecania baku ??...

Po wyczyszceniu kilku czesci ladowanie zwiekszyło sie , wczesniej ladowal mi tylko 0.3 V wiecej z 12.4 na 12.7 , a po wyczyszczeniu kilku przewodow klinow itp laduje do 13.7 (czyli o 1.3v) , jednak jest to chyba nadal za malo i chce sie dostac do tego regulatora...

zaznacze jeszcze ze dzisiaj po jezdzie ( bez swiatel) okolo 6 km :p , akumulator sie troche podladowal z 12.4 na 12.8V jednak po godzinie czasu spadlo na 12.4 znowu
Awatar użytkownika
EDDIE
Posty: 759
Rejestracja: 03 kwietnia 2009, 23:21
Motocykl: Suzuki Intruder 1800
Lokalizacja: Radom
Wiek: 60
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: EDDIE »

To w takim razie może u ciebie regler nie jest padnięty, tylko wystarczy przeczyścić wszystkie styki i łączenia w kostkach plus sprawdzić masę, żeby była solidna.
Popróbuj, według mnie ładowanie 13,7-13,8V powinno wystarczyć do naładowania akumulatora.
Obrazek
SZUKASZ KASKU, OPON LUB CZĘŚCI? NAPISZ MAILA na adres edward@pietron.pl NIE PISZ NA PW!
sznajder
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: sznajder »

jeszcze zapomnialem dodac ze wczesniej mialem luzne klimy te co lacza akumulator i cale lataly co moglo powodowac ze byl luz i nie ladowalo czasem akumulatora i wtedy mogl sie uszkodzic ten regulator? , mimo wszystko nie moge dojsc to tego regulatora powiedz mi eddie jak ty zdjeles go bo miales w tym samym meijscu co ja mam
Awatar użytkownika
EDDIE
Posty: 759
Rejestracja: 03 kwietnia 2009, 23:21
Motocykl: Suzuki Intruder 1800
Lokalizacja: Radom
Wiek: 60
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: EDDIE »

Mój mechanik mi go wymieniał. Zadzwoń jutro, powołaj się na mnie, to ci wszystko powie - to najlepszy w Radomiu mechanik od motorków, Albert 502237749 (najtańszy to on nie jest :razz: )
Obrazek
SZUKASZ KASKU, OPON LUB CZĘŚCI? NAPISZ MAILA na adres edward@pietron.pl NIE PISZ NA PW!
Awatar użytkownika
inco
Posty: 1021
Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 18:32
Motocykl: Virago 750 94r
Lokalizacja: Łódź
Wiek: 37
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: inco »

Okey, a więc musze niestety napisać, że mam podobny problem :(

Objawy:
Musze niestety motocykl odpalać z po pychu, bo chyba mi nie ładuje akumulatora/akumulator się nie daje naładować. Ten problem wystepuje nawet jak odpalę go na po pych, przejadę się (obojętne czy krótka trasa czy długa) i stanę i wyłączę silnik, wtedy już mi nie odpali z rozrusznika.

Wyjąłem dziś akumulator przyjrzałem się i widzę, że płynu w aku jest +/- połowa, zdziwiło mnie bardzo że z jednej strony tego płynu jest trochę więcej w drugim trochę mniej.

Jak się domyślaliśmy to przyczyny mogą być dwie:
problem z alternatorem.
problem z akumulatorem.

Na moje oko stawiałbym na alternator, ale zagadką jest ta połowa płynu w aku,
Płyn w aku to jest woda destylowana tak?, gdzies się spotkałem z stwierdzeniem elektrolit (czy to to samo?) na najbliższy czas planuje dolać owej wody do środka, żeby wypełnił się aku w całości.
Później naładować i zobaczyć czy motocykl odpali i będzie chodził (zastanawiam sie czy nie naładować aku tak jak teraz jest i tak sprawdzić czy to problem z ładowaniem aku w motocyklu czy z samym akumulatorem.

Jeżeli macie jakieś sugestie, co powinienem zrobić i jak to robić to piszcie :) chętnie wysłucham wszystkie rady.

Pozdrawiam
Piotrek
# Automatyczna blokada tekstu
# Jeżeli to widzisz zgłoś komentarz do Moderatora lub Administracji.
Awatar użytkownika
acze
Posty: 488
Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:42
Motocykl: Virago XV750, 94r.
Lokalizacja: Szczecin
Wiek: 38
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: acze »

inco pisze:Wyjąłem dziś akumulator przyjrzałem się i widzę, że płynu w aku jest +/- połowa, zdziwiło mnie bardzo że z jednej strony tego płynu jest trochę więcej w drugim trochę mniej.
Uła... ale w sensie - poniżej dolnej krechy? Na połowie wysokości? To ja nie wiem czy coś z tego aku jeszcze będzie. Dolej destylowanej (tylko nie przelej górnej krechy), naładuj i powiedz co się dzieje.

Albo Ci się ugotował, albo poprostu woda wyparowała. Po zimie sprawdzałeś? Wyjąłeś aku na zimę?

"Płyn" w akumulatorze to kwas o określonym stężeniu. Należy go uzupełniać wodą destylowaną. Są jeszcze patenty z badaniem stężenia, itd, ale to wyższa szkoła jazdy.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2009, 23:32 przez acze, łącznie zmieniany 1 raz.
szlapa4
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: szlapa4 »

U mnie padł regulator - zamówiłem nowy i czekam, ale akos też wymienie jak środki się znajdą..... akos musi być tak zalany, żeby wszystkie płytki były w elektrolicie
Wodę destylowana dolewasz jak zabraknie w akumulatorze, zaś elektrolit to jak wymieniasz cały płyn w akumulatorze - to nie to samo!!!
Ogólnie to virago miał być motorem nie do zajechania, a ja cały czas coś mam do roboty, pomimo iż jest w bdb stanie technicznym (podobno)!!! Raz gaźniki, potem regler, teraz akos też już nie jest za wesoły..... ciekawe co następne będzie... chciałem nim jechać do chorwacji w przyszłym roku, a boję się, że nie wróce z ryb jak jadę bo znowu coś mu odwali...... :???: :neutral:
Ba nawet na paradzie mnie zawiódł...wszyscy odjechali- ja zostałem.... miałem nawet mysli go sprzedać... tak mnie wkurzył.... :cry:
Awatar użytkownika
inco
Posty: 1021
Rejestracja: 08 kwietnia 2008, 18:32
Motocykl: Virago 750 94r
Lokalizacja: Łódź
Wiek: 37
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: inco »

Na zimę aku wyjąłem, najlepsze że nie widzę na aku żadnego min/max. Co prawda są dwie kreski poziome, ale bardziej mi się wydaje że są one tutaj jako ozdoba napisu na aku, a nie owe min/max
# Automatyczna blokada tekstu
# Jeżeli to widzisz zgłoś komentarz do Moderatora lub Administracji.
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: wąsaty7 »

Poziom elektrolitu tj.10 mm powyżej górnej krawędzi płyt,uzupełniamy wodą destylowaną,do pomiaru najlepiej użyć cienkiej rurki szklanej-pipety.Następnie podłącz do prostownika i ładuj prądem 1/10 pojemności aku.(np.14Ah prąd 1.4 A)przez ok.10 godzin.Po tych zabiegach sprawdź gęstość elektrolitu (areometrem)1.28g/cm3 aku. w pełni naładowany (sprawdzamy wszystkie ogniwa).Powodzenia.
Wąsaty7
Paulus
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: Paulus »

Siemka, też miałem problem z ładowaniem. Najpierw padł regulator, później okazało się, że też padły dwa z trzech uzwojeń generatora. Po wymianie, a przy okazji zamontowaniu regulatora na radiatorze i przeniesieniu go pod kierownicę problem z przegrzaniem zniknęły. Dlaczego fabrycznie regulator był montowany w miejscu, w którym nie ma dostatecznego chłodzenia. generator nie był nowy ale napięcie ładowania jest 13,8 na niskich obrotach a 13,6 na wysokich (normalka).
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: kyller »

szlapa4 pisze:U mnie padł regulator - zamówiłem nowy i czekam, ale akos też wymienie jak środki się znajdą..... akos musi być tak zalany, żeby wszystkie płytki były w elektrolicie
Wodę destylowana dolewasz jak zabraknie w akumulatorze, zaś elektrolit to jak wymieniasz cały płyn w akumulatorze - to nie to samo!!!
Ogólnie to virago miał być motorem nie do zajechania, a ja cały czas coś mam do roboty, pomimo iż jest w bdb stanie technicznym (podobno)!!! Raz gaźniki, potem regler, teraz akos też już nie jest za wesoły..... ciekawe co następne będzie... chciałem nim jechać do chorwacji w przyszłym roku, a boję się, że nie wróce z ryb jak jadę bo znowu coś mu odwali...... :???: :neutral:
Ba nawet na paradzie mnie zawiódł...wszyscy odjechali- ja zostałem.... miałem nawet mysli go sprzedać... tak mnie wkurzył.... :cry:
heheh szlapa nie bierz tego do siebie, pisze to bez złośliwości
nawet zakładajac ze nikt nikogo nie naciaga - jak sprzedajacy napisze ze cos jest nie halo to nie sprzzeda vide post o gold edyszyn nie palacej na jeden gar
tak na serio jesli kupuje ktos kto n mechanice sie nie zna od kogos kto tez na mechanice sie nie zna to jak ma byc ?
jeśli kupuje sie na wyglad (bo ma wiecej chromów), jesli kupuje sie na rocznik, to takie są efekty
kiedys chciałem sprzedac swojego 535 rocznik 88/89 to nie było chetnych bo stary, trudno za darmo nie oddam :mrgreen: i co z tego ze nie mam chromowanych dekli (były ale odkreciłem i sprzedałem ), że kńcówki tłumika sa przytarte - jeżdzi bezproblemowo
recepta jest prosta ja uważam ze w kazde moto które jest starsze niz 5 lat trzeba włożyc prace i pieniadze a jak ktos sie nie zna to musi włozyc wiecej pieniedzy
kupujemy moto i je serwisujemy, odpuszczamy szmery bajery, chromy sakwy i pierdziakwy
ale rozkrecamy wszytskie awaryjne elementy ogladamy i wymieniamy lub nie o ile sa w stanie zadowalajacym. jak nie potrafimy zrobic tego sami bo bo nie jesteśmy mechanikiem to znajdujemy dobrego mechanika i bez złudzeń dobry mechanik nie jest tani
jesli ktos mówi ze nam wyreguluje zawory w 535 za 100 złotych to albo jest świetym mikołajem albo kłamie, bo to kupa roboty porzadne przejrzenie motocykla z silnikiem V2 który ma kilkanascie lat to wydatek przynajmniej 700 zlotych bez czesci, mechanikowi nie płaci sie za czas tylko za wiedze.
szlapa4
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: szlapa4 »

kyller, no właśnie mechanik od gaźników powiedział że motor jest w bdb stanie i że było dbane, że jeszcze polata.... sam tego nie stwierdziłem.... problem z yamahą to to, że to Made in Japan a co z Japoni to cholernie drogie części.... mam opla made in germany i szczerze nie psuje się....chyba że sam coś grzebie ( a lubię ).....
ogólnie chodzi o taką rzecz... 1 marca powiedziałem do żony - jedziemy zobaczyć śnieg w górach... spakowaliśmy się i wsiadłem w kadetta rocznik 91, którym latam na co dzień - przebieg 180tys km. i pojechałem - zero problemów od 2 lat nic oprócz oleju i filtrów nie robię przy nim... Kupiłęm motor oddaliłem się o 25km od domu i już nie odpalił, pojechałem z kumplem na przejażdżkę - znowu na zapych go brałem...ogólnie to przestałem mu ufać i jak jade dalej - wsiadam w starego opla bo nie mam zaufania do motoru a tak być nie powinno....i wzbudza to moją niechęć, a przecież lubię jeździć motorkiem.....
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: kyller »

szlapa problemem jest brak dobrych mechaników serio jeszcze 7-8 lat temu ludzie z warszawy jezdzili regulowac gazniki przecinaków do krakowa , serio
mechaników jest mało bo jescze pare lat temu ciezko sie było z tego utrzymac niestety, miedzy innymi dlatego ja pracuje gdzie indziej bo tam moge zarobic wiecej
wiekszosc mechaników jest cienka jak podpaska always bo po angilesku znaja tylko słowo fuck a cała literatura do japonii jest po angielsku, to jak on moze cos sie dowiedziec ?
słabymi punktami 535

1.sprzegło rozrusznika
2.regler i alternator
3.pompa paliwa
i dwie pierwsze rzeczy nalezy rozkrecic przy kupnie łączac to z wymiana oleju i czyszczeniem smoka oleju, poprawiajac konektory itd
o ile moto ładnie przyspiesza to nawet do membran nie warto zagladać
jak nie masz na miejscu dobrego mechanika to niestety nei masz wyjscia musisz sie sam naumiec .
szlapa4
Status: Offline

Re: Problemy z ładowaniem, lub słaby akumulator?

Post autor: szlapa4 »

kyller, regler wymieniony, alternator jest dobry - sprawdzone przez elektryka. rozrusznik też dobrze kręci ( od kiedy ładuje akosa dobrze regler ), pompa paliwa hmm działa jak na razie, wymiane oleju zrobiłem, świec też i filtrów, chce wymienić akumulator na przyszły sezon oraz jak mówisz smoka to też tam zajrze... przy okazji polerowania dekli ;)
ODPOWIEDZ