Witam
Panowie potrzebuje pomocy. Będąc nadgorliwym w swoich poczynaniach wpadłem na pomysł, aby wyczyścić gaźniki. Zabrałem sie do roboty i tutaj mój bład pomieszałem wszystkie dysze i i glice. Zmontowałem to wszystko do kupy razem i odpoaliłem moto. Wszystko było OK do czasu kiedy wyjechałem w trasę. Okazało się, że wyżej 130 km/h nie smiga. wszyśniej nawet 190 dawał radę. Pytanie jest, czy jest i jaki ew. wyglada oznakowanie dysz i iglic, a może przepustnic lub membran? w zalezności od gaźnika przód-tył. Jakie oznakowanie do przodu, a jakie do tyłu. Dla ścisłości Virago 750, a gaźnik Mikumi.
Z góry dziękuje na pomoc.
Gaźnik Mikuni
- madey
- Posty: 304
- Rejestracja: 03 lipca 2009, 16:35
- Motocykl: Virago XV 750 '93
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 38
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Gaźnik Mikuni
W gaźnikach Mikuni do XV 750 w przeciwieństwie do XV 535 nie ma różnic w rozmiarach iglic przepustnic, wszystkie pozostałe dysze i zaworki iglicowe też w obu gaźnikach są te same. Membrany też się niczym nie różnią. Jeżeli moto gorzej chodzi po Twojej operacji to ja bym obstawiał dwie rzeczy...albo niedokładnie wyczyściłeś gaźniki i przytkałeś coś - ale to raczej na wolnych obrotach było wyczuwalne bardziej albo naruszyłeś membrany tzn gdzieś zrobiło się jakieś pęknięcie lub źle je zamontowałeś (obrzeże membrany nie weszło idealnie do rowka w bloku gaźnika) Pozdrawiam i powodzenia życzę w grzebaniu
- 12gkopec2
- Posty: 51
- Rejestracja: 08 czerwca 2008, 10:57
- Motocykl: Virago 750 94'
- Lokalizacja: warszawa
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Gaźnik Mikuni
CZy jest możliwe, że inaczej zamontowałem iglice niż to było przed moją ingerencją?
Mam na myśli głebsze jej wpuszczenie w dyszę. Gdzieś przeczytałem, że jest tam regulacja, ale gdzie??
Mam na myśli głebsze jej wpuszczenie w dyszę. Gdzieś przeczytałem, że jest tam regulacja, ale gdzie??
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Gaźnik Mikuni
chyba ze ma motocykl sprzed 88
- 12gkopec2
- Posty: 51
- Rejestracja: 08 czerwca 2008, 10:57
- Motocykl: Virago 750 94'
- Lokalizacja: warszawa
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: Gaźnik Mikuni
Witam
Sprawa się wyjaśniła. Jest regulacja na iglicach w tym pojeździe. Jest ona czterostopniowa i regulowana jest przy pomocy spinki i nacięć na iglicy w którą tę spinkę się wkłąda. Włożenie spinki niżej powoduje płytsze wchodzenie iglicy do dyszy, a co za tym idzie już przy niewiellkim pójściu membrany w górę dostarczana jest większa ilośc paliwa.
Tak przyt okazji moto jest z 94'
Pozdra.
Sprawa się wyjaśniła. Jest regulacja na iglicach w tym pojeździe. Jest ona czterostopniowa i regulowana jest przy pomocy spinki i nacięć na iglicy w którą tę spinkę się wkłąda. Włożenie spinki niżej powoduje płytsze wchodzenie iglicy do dyszy, a co za tym idzie już przy niewiellkim pójściu membrany w górę dostarczana jest większa ilośc paliwa.
Tak przyt okazji moto jest z 94'
Pozdra.