brak mocy i gaśnięcie silnika - pomocy :(

Tematy związane z gażnikami
sko535
Status: Offline

brak mocy i gaśnięcie silnika - pomocy :(

Post autor: sko535 »

Witajcie,

Wczoraj wieczorem śmigałam jeszcze moją Virażką i było wszystko ok, a dzisiaj odpaliłam i po chwili zgasła... Silnik wydaje jakiś dziwny dźwięk (może pali na jeden cylinder?), a jak próbowałam się nią kawałek przejechać to bardzo się męczyła przy rozpędzaniu dojechała do 40km/h, ale przy tym silnik jakoś dziwnie klekotał... Nie chciałam jej mocniej cisnąć. Próbowałam podkręcić ssanie, żeby weszła na wyższe obroty i może się troszkę ogrzała, ale coś wtedy przeskakiwało i gasła lub w ogóle nie podwyższała obrotów. Była niedawno u mechanika i regulował gaźniki itp. Wszystko było ok. Nie mam pojęcia co się mogło stać, a nie znam się za bardzo na mechanice :( Czy ktoś może mi pomóc ??
Awatar użytkownika
HaCaT
Posty: 686
Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 10:46
Motocykl: GS, DS, XR, XS itd.
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 40
Status: Offline

Re: brak mocy i gaśnięcie silnika - pomocy :(

Post autor: HaCaT »

sko535 pisze:Była niedawno u mechanika i regulował gaźniki itp. Wszystko było ok. Nie mam pojęcia co się mogło stać, a nie znam się za bardzo na mechanice :( Czy ktoś może mi pomóc ??
Jak niedawno, to odstaw mechanikowi w ramach reklamacji, tym bardziej że jak napisałeś nie znasz się na mechanice.
sko535
Status: Offline

Re: brak mocy i gaśnięcie silnika - pomocy :(

Post autor: sko535 »

Troszkę przy nim pogrzebałam i okazało się, że świece są mokre. Wyczyściłam, wysuszyłam i już nie gaśnie, ale pali tylko na tylni cylinder (wnioskuje po tym, że przedni po krótkiej przejażdżce jest lekko ciepły, a tylny jest gorący). Co można z tym zrobić ?? Czy jeśli wymienię świece na nowe to to coś da ??
Awatar użytkownika
leszekk
Posty: 4147
Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
Lokalizacja: mazowieckie
Status: Offline

Re: brak mocy i gaśnięcie silnika - pomocy :(

Post autor: leszekk »