zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
-
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Nikt ci raczej tego nie powie, bo to wymaga jakichś badań, albo doświadczenia typu: "też tak miałem zamontowany i mi odfrunął".
Waldi ma rację że w takiej pozycji mocowanie jest słabsze,
ale czy na tyle słabe że nie wytrzyma któregoś ostrego hamowania? (to be or not to be?... )
Waldi ma rację że w takiej pozycji mocowanie jest słabsze,
ale czy na tyle słabe że nie wytrzyma któregoś ostrego hamowania? (to be or not to be?... )
- Kargul
- Posty: 686
- Rejestracja: 23 listopada 2011, 11:44
- Motocykl: BMW R1200GS
- Lokalizacja: Luboń
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
zamiana lag stronami może się wiązać z jeszcze jednym problemem. Prędkościomierz może nie działać i licznik kilometrów się cofać (ślimak będzie się obracał w przeciwnym kierunku).
- timojaret
- Posty: 158
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
- Motocykl: virago 535 custom
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
to chyba dobrze
- Flower
- Posty: 1401
- Rejestracja: 09 marca 2009, 21:59
- Motocykl: Jędza - XV535 (2YL)
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
po co komu licznik
"Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich."
Thomas Jefferson
Blunio pisze: wypada świat widzieć takim jaki jest, a nie taki jakby niektórzy chceli żebyś go widział.
- MorePain
- Posty: 1166
- Rejestracja: 15 marca 2012, 18:08
- Motocykl: Suzuki LS 650
- Lokalizacja: Mazowieckie, Modlin
- Wiek: 30
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
ten cofający się licznik to świetna sprawa tylko mogą sie później przebiegi dzienne motać.
- krzycho1978
- Posty: 1238
- Rejestracja: 19 lutego 2010, 16:07
- Motocykl: BMW1200 LT
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
ja bym zrezygnował moj stary jest konstruktorem z wieloletnim doswiadczeniem w projektowaniu urzadzen maszyn i czesci i mowi ze strzeli napewno...co z tego ze masz beben z tylu tym tokiem rozumowania dojdziemy do tego ze masz buty tez i mozesz hamowac jak flinston a pozniej golymi stopami i koscmi na pietach....
a do tego zdaje mi sie ze w tej pozycji nie odpowietrzysz ukladu bo chyba kalamitka nie znajduje sie w najwyzszym mozliwym polozeniu
a do tego zdaje mi sie ze w tej pozycji nie odpowietrzysz ukladu bo chyba kalamitka nie znajduje sie w najwyzszym mozliwym polozeniu
motory nurkowanie narty
667-402-281
- MrScythe
- Posty: 1212
- Rejestracja: 13 stycznia 2012, 22:16
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Poznań/Krzywiń
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Według mnie to jest w ogóle gra niewarta świeczki. Przełożenie zacisku nie zrobi ze zwykłego widelca springera. Poza tym otwory od mocowania błotnika na zewnętrznej stronie też nie wyglądają za ciekawie. Ogólnie trochę bez sensu.
- MorePain
- Posty: 1166
- Rejestracja: 15 marca 2012, 18:08
- Motocykl: Suzuki LS 650
- Lokalizacja: Mazowieckie, Modlin
- Wiek: 30
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
to jest custom, to nie musi być logiczne - ma ładnie wyglądać
- maciekdiy
- Posty: 134
- Rejestracja: 04 czerwca 2011, 20:38
- Motocykl: xv 750 se bober
- Lokalizacja: Kalisz
- Wiek: 35
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Obojętne czy custom czy nie czy będzie ładny czy nie najważniejsze, aby był bezpieczny i nie rozleciał się za pierwszym zakrętem.
- MrScythe
- Posty: 1212
- Rejestracja: 13 stycznia 2012, 22:16
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Poznań/Krzywiń
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Wiem co to jest custom i wiem jak ma wyglądać, ale kosztem tego zacisku motocykl wygląda gorzej, patrz otwory w goleniach. Tak mocowane zaciski widziałem tylko w Springerach, są one tam tak mocowane, bo nie ma innego rozwiązania. Poza tym jak już ktoś napisał tamte zawieszenia są stalowe. A jak to ma tylko wyglądać, to najlepiej wypierdzielić całe przednie hamulce, razem z tarczą. Kiedyś tak jeździli, ciekawe ilu pokończyło na drzewach. Nie jestem fanatykiem bezpieczeństwa ale to rozwiązanie jest trochę przekombinowane. Live fast, die young!MorePain pisze:to jest custom, to nie musi być logiczne - ma ładnie wyglądać
- mytek1
- Posty: 1107
- Rejestracja: 21 września 2009, 18:10
- Motocykl: xv535,vt1100,vs1400
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Skąd możesz wiedzieć jaka wizja motocykla siedzi w głowie twórcy? Customa przede wszystkim cechuje indywidualizm, on ma się w szczególności podobać właścicielowi, twórcy, to właśnie w Jego głowie rodzi się cała wizja motocykla. Każdy nie może mieć takiego samego gustu, bo brzydkie dziewczyny miałyby prze...aneMrScythe pisze:Wiem co to jest custom i wiem jak ma wyglądać, ale kosztem tego zacisku motocykl wygląda gorzej, patrz otwory w goleniach.MorePain pisze:to jest custom, to nie musi być logiczne - ma ładnie wyglądać
Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla ciebie znaczenia, nudzisz się... Wtedy wsiądź na motocykl i jedź... tylko ty, maszyna, droga i szeroki horyzont...
- MorePain
- Posty: 1166
- Rejestracja: 15 marca 2012, 18:08
- Motocykl: Suzuki LS 650
- Lokalizacja: Mazowieckie, Modlin
- Wiek: 30
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Ostatni post był trochę ironiczny. Lubię jak ktoś samemu coś robi i działa. Gorzej jak to ma być jeszcze bezpieczne. Nie wiem czy moto po takich przeróbkach(widelec i rama - wiem to jest oryginalna) nie wymagałby nowej homologacji. Osobiście jadąc więcej niż 30km/h bałbym się dalej rozpędzać. Nie od tego ktoś robi badania, crash testy i nie oszczędza na bezpieczeństwie (niszcząc kolejne sprzęty na ścianie) by ktoś ingerował nawet w tak "błahe" sprawy.
Moto to nie zabawka aby spawać bez opamiętania.
Moto to nie zabawka aby spawać bez opamiętania.
- Flower
- Posty: 1401
- Rejestracja: 09 marca 2009, 21:59
- Motocykl: Jędza - XV535 (2YL)
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Nie wiem jak w mniejszych, ale w 535 po zdemontowaniu błotnika przedniego otwory widać tak samo z przodu jak i z tyłu. One są od wewnątrz lag (równolegle to ściany opony)MrScythe pisze:Poza tym otwory od mocowania błotnika na zewnętrznej stronie też nie wyglądają za ciekawie. Ogólnie trochę bez sensu.
"Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich."
Thomas Jefferson
Blunio pisze: wypada świat widzieć takim jaki jest, a nie taki jakby niektórzy chceli żebyś go widział.
- MrScythe
- Posty: 1212
- Rejestracja: 13 stycznia 2012, 22:16
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Poznań/Krzywiń
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
mytek, ja tylko wyraziłem swoje zdanie.mytek1 pisze:Skąd możesz wiedzieć jaka wizja motocykla siedzi w głowie twórcy? Customa przede wszystkim cechuje indywidualizm, on ma się w szczególności podobać właścicielowi, twórcy, to właśnie w Jego głowie rodzi się cała wizja motocykla. Każdy nie może mieć takiego samego gustu, bo brzydkie dziewczyny miałyby prze...aneMrScythe pisze:Wiem co to jest custom i wiem jak ma wyglądać, ale kosztem tego zacisku motocykl wygląda gorzej, patrz otwory w goleniach.MorePain pisze:to jest custom, to nie musi być logiczne - ma ładnie wyglądać
- Mani
- Posty: 321
- Rejestracja: 04 czerwca 2008, 21:01
- Motocykl: VT 700 / była: XV250
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
250tka. Fotka ma już parę lat, sprawdźcie czy koleś jeszcze żyje
Osobiście jestem za rozwiązaniem fabrycznym, zarówno pod względem wizualnym jak i technicznym. Ale i tak decyzja należy do twórcy
"... ale my to mamy gdzieś. Dokładnie tam..."
- timojaret
- Posty: 158
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
- Motocykl: virago 535 custom
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
a propo otwory lag nie estetyczne mozna zastosowac
http://allegro.pl/sruby-m8-nakretki-met ... 80609.html
mam prosbe kto da info jakie sruby m...... blotnik przedni bo z partyzanta chce kupic sruby a moto stoi u wujasa w garazu i narazie nie mam dostepu
http://allegro.pl/sruby-m8-nakretki-met ... 80609.html
mam prosbe kto da info jakie sruby m...... blotnik przedni bo z partyzanta chce kupic sruby a moto stoi u wujasa w garazu i narazie nie mam dostepu
- Mani
- Posty: 321
- Rejestracja: 04 czerwca 2008, 21:01
- Motocykl: VT 700 / była: XV250
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Szuje nie napisały wymiaru śruby: http://www.polarispartshouse.com/home.a ... _-_1995%29
Przedni błotnik jest schowany na rysunku na dole, śruba nr 3.
Sądząc po kodzie: 08012, będzie to M8x12. Ale pewny nie jestem.
Przedni błotnik jest schowany na rysunku na dole, śruba nr 3.
Sądząc po kodzie: 08012, będzie to M8x12. Ale pewny nie jestem.
"... ale my to mamy gdzieś. Dokładnie tam..."
- ELVIS
- Posty: 1624
- Rejestracja: 15 lipca 2010, 08:54
- Motocykl: STRATOLINER XV1900
- Lokalizacja: Pruszcz Gd.
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Jak tam prace Timo?
WILD DOGS GDAŃSK
Przed ELVISEM nie było nic - John Lennon
Przed ELVISEM nie było nic - John Lennon
- timojaret
- Posty: 158
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
- Motocykl: virago 535 custom
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
kurde juz koncze teraz tylko mechanik wszystko posprawdza zebym na pierwszym zakrecie nie zaliczyl gleby itp
pod koniec maja pierwsza jazda
pod koniec maja pierwsza jazda
- ELVIS
- Posty: 1624
- Rejestracja: 15 lipca 2010, 08:54
- Motocykl: STRATOLINER XV1900
- Lokalizacja: Pruszcz Gd.
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Jak będzie wszystko OK to wstaw foty
Dozo na sumie
Dozo na sumie
WILD DOGS GDAŃSK
Przed ELVISEM nie było nic - John Lennon
Przed ELVISEM nie było nic - John Lennon
- timojaret
- Posty: 158
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
- Motocykl: virago 535 custom
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol IV ETAP
WLASNIE WYCIAGNALEM MOTO Z GARAZU
zostal jeszcze bak do zamontowania od hd , do tego czasu bede smigal na oryginale
plus tasma na wydechy i bedzie koniec
zostal jeszcze bak do zamontowania od hd , do tego czasu bede smigal na oryginale
plus tasma na wydechy i bedzie koniec
- Redneck
- Posty: 1412
- Rejestracja: 19 czerwca 2009, 23:09
- Motocykl: Yamaha XTZ750 ST
- Lokalizacja: UK, Coventry
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
szacun za odwalona robote oczywiscie moto ma sie podobac Tobie, nie mi czy komus innemu, ale jak juz mam komentowac to:
-badz konsekwentny-albo ringi na obu kapciach, albo w ogole
-tlumiki troche za wielkie
-garba na kanapie jeszcze przezyje, ale tego tylniego blotnika juz nie-on psuje cala kompozyce; moze jakby z przodu cos dac?
btw nie masz z przodu kierunkow?
-badz konsekwentny-albo ringi na obu kapciach, albo w ogole
-tlumiki troche za wielkie
-garba na kanapie jeszcze przezyje, ale tego tylniego blotnika juz nie-on psuje cala kompozyce; moze jakby z przodu cos dac?
btw nie masz z przodu kierunkow?
We believe in going our own way, no matter which way the rest of the world is going.
We believe in bucking the system that's built to smash individuals as bugs on a windshield.
We don't care what everyone else believes.
Amen.
We believe in bucking the system that's built to smash individuals as bugs on a windshield.
We don't care what everyone else believes.
Amen.
- Mani
- Posty: 321
- Rejestracja: 04 czerwca 2008, 21:01
- Motocykl: VT 700 / była: XV250
- Lokalizacja: Kraków
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Fajowo te kable wiszą z przełączników i lampa trochę w kosmos wycelowana
A tak na serio, to szacun kolego, dałeś czadu. O to w tym chodzi, żeby zrobić moto tak jak się chce
A tylnego kapcia faktycznie bym malnął na biało.
A tak na serio, to szacun kolego, dałeś czadu. O to w tym chodzi, żeby zrobić moto tak jak się chce
A tylnego kapcia faktycznie bym malnął na biało.
"... ale my to mamy gdzieś. Dokładnie tam..."
- timojaret
- Posty: 158
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
- Motocykl: virago 535 custom
- Lokalizacja: Gdańsk
- Wiek: 47
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
chce kapcia walnac na bialo ale najpierw sprawdze jak przednia zda egzamin to pomaluje tyl
albo sprobuje z ringiem na tyl
albo sprobuje z ringiem na tyl
- ELVIS
- Posty: 1624
- Rejestracja: 15 lipca 2010, 08:54
- Motocykl: STRATOLINER XV1900
- Lokalizacja: Pruszcz Gd.
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol
Szacun, tłumiki zą zajebiste
Ta lampa nie za wysoko patrzy?
Ta lampa nie za wysoko patrzy?
WILD DOGS GDAŃSK
Przed ELVISEM nie było nic - John Lennon
Przed ELVISEM nie było nic - John Lennon