zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Dodatki i przeróbki do Virago
viragomen
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: viragomen »

Nikt ci raczej tego nie powie, bo to wymaga jakichś badań, albo doświadczenia typu: "też tak miałem zamontowany i mi odfrunął".

Waldi ma rację że w takiej pozycji mocowanie jest słabsze,
ale czy na tyle słabe że nie wytrzyma któregoś ostrego hamowania? (to be or not to be?... :D)
Awatar użytkownika
Kargul
Posty: 686
Rejestracja: 23 listopada 2011, 11:44
Motocykl: BMW R1200GS
Lokalizacja: Luboń
Wiek: 43
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: Kargul »

zamiana lag stronami może się wiązać z jeszcze jednym problemem. Prędkościomierz może nie działać i licznik kilometrów się cofać (ślimak będzie się obracał w przeciwnym kierunku).
Awatar użytkownika
timojaret
Posty: 158
Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
Motocykl: virago 535 custom
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 47
Kontakt:
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: timojaret »

to chyba dobrze :mrgreen:
Awatar użytkownika
Flower
Posty: 1401
Rejestracja: 09 marca 2009, 21:59
Motocykl: Jędza - XV535 (2YL)
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Wiek: 33
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: Flower »

po co komu licznik :P :twisted:

"Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich."

Thomas Jefferson
Blunio pisze: wypada świat widzieć takim jaki jest, a nie taki jakby niektórzy chceli żebyś go widział.
Awatar użytkownika
MorePain
Posty: 1166
Rejestracja: 15 marca 2012, 18:08
Motocykl: Suzuki LS 650
Lokalizacja: Mazowieckie, Modlin
Wiek: 30
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: MorePain »

ten cofający się licznik to świetna sprawa tylko mogą sie później przebiegi dzienne motać.
Awatar użytkownika
krzycho1978
Posty: 1238
Rejestracja: 19 lutego 2010, 16:07
Motocykl: BMW1200 LT
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Wiek: 45
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: krzycho1978 »

ja bym zrezygnował moj stary jest konstruktorem z wieloletnim doswiadczeniem w projektowaniu urzadzen maszyn i czesci i mowi ze strzeli napewno...co z tego ze masz beben z tylu tym tokiem rozumowania dojdziemy do tego ze masz buty tez i mozesz hamowac jak flinston a pozniej golymi stopami i koscmi na pietach....
a do tego zdaje mi sie ze w tej pozycji nie odpowietrzysz ukladu bo chyba kalamitka nie znajduje sie w najwyzszym mozliwym polozeniu
Obrazek
motory nurkowanie narty
667-402-281
Awatar użytkownika
MrScythe
Posty: 1212
Rejestracja: 13 stycznia 2012, 22:16
Motocykl: Virago 535
Lokalizacja: Poznań/Krzywiń
Wiek: 33
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: MrScythe »

Według mnie to jest w ogóle gra niewarta świeczki. Przełożenie zacisku nie zrobi ze zwykłego widelca springera. Poza tym otwory od mocowania błotnika na zewnętrznej stronie też nie wyglądają za ciekawie. Ogólnie trochę bez sensu.
Obrazek
Awatar użytkownika
MorePain
Posty: 1166
Rejestracja: 15 marca 2012, 18:08
Motocykl: Suzuki LS 650
Lokalizacja: Mazowieckie, Modlin
Wiek: 30
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: MorePain »

to jest custom, to nie musi być logiczne - ma ładnie wyglądać
Awatar użytkownika
maciekdiy
Posty: 134
Rejestracja: 04 czerwca 2011, 20:38
Motocykl: xv 750 se bober
Lokalizacja: Kalisz
Wiek: 35
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: maciekdiy »

Obojętne czy custom czy nie czy będzie ładny czy nie najważniejsze, aby był bezpieczny i nie rozleciał się za pierwszym zakrętem.
Awatar użytkownika
MrScythe
Posty: 1212
Rejestracja: 13 stycznia 2012, 22:16
Motocykl: Virago 535
Lokalizacja: Poznań/Krzywiń
Wiek: 33
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: MrScythe »

MorePain pisze:to jest custom, to nie musi być logiczne - ma ładnie wyglądać
Wiem co to jest custom i wiem jak ma wyglądać, ale kosztem tego zacisku motocykl wygląda gorzej, patrz otwory w goleniach. Tak mocowane zaciski widziałem tylko w Springerach, są one tam tak mocowane, bo nie ma innego rozwiązania. Poza tym jak już ktoś napisał tamte zawieszenia są stalowe. A jak to ma tylko wyglądać, to najlepiej wypierdzielić całe przednie hamulce, razem z tarczą. Kiedyś tak jeździli, ciekawe ilu pokończyło na drzewach. :) Nie jestem fanatykiem bezpieczeństwa ale to rozwiązanie jest trochę przekombinowane. Live fast, die young! :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
mytek1
Posty: 1107
Rejestracja: 21 września 2009, 18:10
Motocykl: xv535,vt1100,vs1400
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Wiek: 34
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: mytek1 »

MrScythe pisze:
MorePain pisze:to jest custom, to nie musi być logiczne - ma ładnie wyglądać
Wiem co to jest custom i wiem jak ma wyglądać, ale kosztem tego zacisku motocykl wygląda gorzej, patrz otwory w goleniach.
Skąd możesz wiedzieć jaka wizja motocykla siedzi w głowie twórcy? Customa przede wszystkim cechuje indywidualizm, on ma się w szczególności podobać właścicielowi, twórcy, to właśnie w Jego głowie rodzi się cała wizja motocykla. Każdy nie może mieć takiego samego gustu, bo brzydkie dziewczyny miałyby prze...ane :rock:
Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla ciebie znaczenia, nudzisz się... Wtedy wsiądź na motocykl i jedź... tylko ty, maszyna, droga i szeroki horyzont...
Awatar użytkownika
MorePain
Posty: 1166
Rejestracja: 15 marca 2012, 18:08
Motocykl: Suzuki LS 650
Lokalizacja: Mazowieckie, Modlin
Wiek: 30
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: MorePain »

Ostatni post był trochę ironiczny. Lubię jak ktoś samemu coś robi i działa. Gorzej jak to ma być jeszcze bezpieczne. Nie wiem czy moto po takich przeróbkach(widelec i rama - wiem to jest oryginalna) nie wymagałby nowej homologacji. Osobiście jadąc więcej niż 30km/h bałbym się dalej rozpędzać. Nie od tego ktoś robi badania, crash testy i nie oszczędza na bezpieczeństwie (niszcząc kolejne sprzęty na ścianie) by ktoś ingerował nawet w tak "błahe" sprawy.
Moto to nie zabawka aby spawać bez opamiętania.
Awatar użytkownika
Flower
Posty: 1401
Rejestracja: 09 marca 2009, 21:59
Motocykl: Jędza - XV535 (2YL)
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Wiek: 33
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: Flower »

MrScythe pisze:Poza tym otwory od mocowania błotnika na zewnętrznej stronie też nie wyglądają za ciekawie. Ogólnie trochę bez sensu.
Nie wiem jak w mniejszych, ale w 535 po zdemontowaniu błotnika przedniego otwory widać tak samo z przodu jak i z tyłu. One są od wewnątrz lag (równolegle to ściany opony)

"Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich."

Thomas Jefferson
Blunio pisze: wypada świat widzieć takim jaki jest, a nie taki jakby niektórzy chceli żebyś go widział.
Awatar użytkownika
MrScythe
Posty: 1212
Rejestracja: 13 stycznia 2012, 22:16
Motocykl: Virago 535
Lokalizacja: Poznań/Krzywiń
Wiek: 33
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: MrScythe »

mytek1 pisze:
MrScythe pisze:
MorePain pisze:to jest custom, to nie musi być logiczne - ma ładnie wyglądać
Wiem co to jest custom i wiem jak ma wyglądać, ale kosztem tego zacisku motocykl wygląda gorzej, patrz otwory w goleniach.
Skąd możesz wiedzieć jaka wizja motocykla siedzi w głowie twórcy? Customa przede wszystkim cechuje indywidualizm, on ma się w szczególności podobać właścicielowi, twórcy, to właśnie w Jego głowie rodzi się cała wizja motocykla. Każdy nie może mieć takiego samego gustu, bo brzydkie dziewczyny miałyby prze...ane :rock:
mytek, ja tylko wyraziłem swoje zdanie. :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mani
Posty: 321
Rejestracja: 04 czerwca 2008, 21:01
Motocykl: VT 700 / była: XV250
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 33
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: Mani »

Obrazek

250tka. Fotka ma już parę lat, sprawdźcie czy koleś jeszcze żyje :P

Osobiście jestem za rozwiązaniem fabrycznym, zarówno pod względem wizualnym jak i technicznym. Ale i tak decyzja należy do twórcy ;)
"... ale my to mamy gdzieś. Dokładnie tam..."
Awatar użytkownika
timojaret
Posty: 158
Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
Motocykl: virago 535 custom
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 47
Kontakt:
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: timojaret »

a propo otwory lag nie estetyczne mozna zastosowac


http://allegro.pl/sruby-m8-nakretki-met ... 80609.html

mam prosbe kto da info jakie sruby m...... blotnik przedni bo z partyzanta chce kupic sruby a moto stoi u wujasa w garazu i narazie nie mam dostepu
Awatar użytkownika
Mani
Posty: 321
Rejestracja: 04 czerwca 2008, 21:01
Motocykl: VT 700 / była: XV250
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 33
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: Mani »

Szuje nie napisały wymiaru śruby: http://www.polarispartshouse.com/home.a ... _-_1995%29

Przedni błotnik jest schowany na rysunku na dole, śruba nr 3.
Sądząc po kodzie: 08012, będzie to M8x12. Ale pewny nie jestem.
"... ale my to mamy gdzieś. Dokładnie tam..."
Awatar użytkownika
ELVIS
Posty: 1624
Rejestracja: 15 lipca 2010, 08:54
Motocykl: STRATOLINER XV1900
Lokalizacja: Pruszcz Gd.
Wiek: 41
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: ELVIS »

Jak tam prace Timo?
WILD DOGS GDAŃSK

Przed ELVISEM nie było nic - John Lennon
Awatar użytkownika
timojaret
Posty: 158
Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
Motocykl: virago 535 custom
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 47
Kontakt:
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: timojaret »

kurde juz koncze teraz tylko mechanik wszystko posprawdza zebym na pierwszym zakrecie nie zaliczyl gleby itp

pod koniec maja pierwsza jazda :chopper:
Awatar użytkownika
ELVIS
Posty: 1624
Rejestracja: 15 lipca 2010, 08:54
Motocykl: STRATOLINER XV1900
Lokalizacja: Pruszcz Gd.
Wiek: 41
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: ELVIS »

Jak będzie wszystko OK to wstaw foty :)
Dozo na sumie ;)
WILD DOGS GDAŃSK

Przed ELVISEM nie było nic - John Lennon
Awatar użytkownika
timojaret
Posty: 158
Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
Motocykl: virago 535 custom
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 47
Kontakt:
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol IV ETAP

Post autor: timojaret »

WLASNIE WYCIAGNALEM MOTO Z GARAZU

zostal jeszcze bak do zamontowania od hd , do tego czasu bede smigal na oryginale
plus tasma na wydechy i bedzie koniec

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Redneck
Posty: 1412
Rejestracja: 19 czerwca 2009, 23:09
Motocykl: Yamaha XTZ750 ST
Lokalizacja: UK, Coventry
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: Redneck »

szacun za odwalona robote :bravo: oczywiscie moto ma sie podobac Tobie, nie mi czy komus innemu, ale jak juz mam komentowac to:
-badz konsekwentny-albo ringi na obu kapciach, albo w ogole
-tlumiki troche za wielkie
-garba na kanapie jeszcze przezyje, ale tego tylniego blotnika juz nie-on psuje cala kompozyce; moze jakby z przodu cos dac?

btw nie masz z przodu kierunkow?
We believe in going our own way, no matter which way the rest of the world is going.
We believe in bucking the system that's built to smash individuals as bugs on a windshield.
We don't care what everyone else believes.
Amen.
Awatar użytkownika
Mani
Posty: 321
Rejestracja: 04 czerwca 2008, 21:01
Motocykl: VT 700 / była: XV250
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 33
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: Mani »

Fajowo te kable wiszą z przełączników :mrgreen: i lampa trochę w kosmos wycelowana :P
A tak na serio, to szacun kolego, dałeś czadu. O to w tym chodzi, żeby zrobić moto tak jak się chce :wink:
A tylnego kapcia faktycznie bym malnął na biało.
"... ale my to mamy gdzieś. Dokładnie tam..."
Awatar użytkownika
timojaret
Posty: 158
Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 22:00
Motocykl: virago 535 custom
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 47
Kontakt:
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: timojaret »

chce kapcia walnac na bialo ale najpierw sprawdze jak przednia zda egzamin to pomaluje tyl

albo sprobuje z ringiem na tyl
Awatar użytkownika
ELVIS
Posty: 1624
Rejestracja: 15 lipca 2010, 08:54
Motocykl: STRATOLINER XV1900
Lokalizacja: Pruszcz Gd.
Wiek: 41
Status: Offline

Re: zimowy tuning 1 etap i etap II /i pol

Post autor: ELVIS »

Szacun, tłumiki zą zajebiste :)
Ta lampa nie za wysoko patrzy?
WILD DOGS GDAŃSK

Przed ELVISEM nie było nic - John Lennon
ODPOWIEDZ