Może tak (kawałek)
Czasami mogę odbierać wiadomości e-mail o szczególnym znaczeniu i oferuje jedno z poniższych dla Ciebie uwagę. Mike mówi, że chętnie z Tobą rozmawiać o ten mod, jeśli masz pytania. On mówi:
To jest najważniejsze, co można przekazać do właścicieli Virago, którzy widzą swoją stronę:
To nie jest rozrusznik; To nie węglowodanów: IT'S ponuro SŁABY CEWKI FREE.
Przez lata Miałem moje '81 Virago 750 , ja pracowałem na każdym systemie i miał on racji. Cewki nie może wytworzyć iskrę z mocy podczas rozruchu ponieważ rozrusznik odporność silnika spada napięcie tak niskie. Oznacza to, że iskra jest słaba i nie będzie ogień bogaty ładunek. Nie widziałem spadek na cyfrowy licznik, ale napięcie spadnie do blisko 10 V i cewki są nie uzyskanie dobrej opłat.
Zrobiłem wspornika do montażu ACCEL Harley pojedynczego kręgu ognia z przodu uchwyt silnika, przewodowy w złącza ze starej cewki, i BAM! Hot iskra, szybki start. Rozrusznik ledwo musi dostać ostatnie TDC i uruchomieniu. Na moim '81, musi przejść przez rewolucję tach na sensie. Ale na moje 83, rozpocznie się w pierwszej rewolucji.
Uważam, iż, mimo że napięcie jest nadal spada na korby, 45.000 V możliwości cewka ta jest najprawdopodobniej wciąż produkuje dobre 30.000 V iskra.
Zaczyna się szybko nawet na zimno , i nie utyka na przyspieszenie od linii od biegu jałowego.
Gdybym przechowywane te informacje dla siebie, mogę podnieść jeszcze stare Viragos które sfrustrowani ich właścicieli i zrobić trochę ciasta. Ale wolałbym zobaczyć więcej 'em na drodze ze mną tutaj w Texas Hill Country.
Put it out front w witrynie. Nieważne, ile razy ktoś musi przejść przez wszystkie możliwości, nie będzie zobaczyć, co się naprawdę dzieje. To nie tylko w sferze rozważań, a piękna, stara Virago skończy się rozstał się na E-Bay. Oczywiście, szukam tych właścicieli, którzy po prostu nie mają większe zainteresowanie nimi. Zrobię kilkaset przerzucanie ich Virago. Jednak, gdy ktoś przychodzi do witryny, dać im REAL FIX. Nie uwierzysz, co robi, lub, jak łatwo było zrobić na rowerze czuć się lepiej niż nowe. Brak rozrusznika poprawki potrzebne; nie podkładki na wale leń lub klipów. Wystarczy pozbyć się anemii zwojów.
A TCI będzie dobrze. Kopalnia ma 8000 mil z nową cewkę, i uderzył redline wiele razy. Nie spalił się w TCI. Pierwotna oporność na cewce ACCEL wynosi 2,4 Ohm. Podobny w '81 ma 3 omy. Mike Miller
mikeknowshow@sbcglobal.net Uwaga: Kliknij tutaj, aby raed o jak zainstalować Accel Super Coil na Virago.