niechce palic muli nie wchodzi na obroty ;/
Re: niechce palic muli nie wchodzi na obroty ;/
BO JAK WALI PALIWEM TO ZNACZY ŻE NADMIAR JEST WYWALANY NA ZEWNĄTRZ PRZEZ ZALEWANIE GAŹNIKA ALE TO MOŻE BYĆ TEŻ WINA SWIEC, CEWEK, CZUJNIKA ZAPŁONU ( ZACZNIJ SPRAWDZAĆ OD NAJTAŃSZEJ PRZYCZYNY)
-
- Status: Offline
Re: niechce palic muli nie wchodzi na obroty ;/
swieczki nowe są, a gdzie jest na forum tki wzorzec ???
czytałem troche po forum i różne mówia jedni że 11 od kreski a inni jak w serwisówece 13.5 do 14.5
czytałem troche po forum i różne mówia jedni że 11 od kreski a inni jak w serwisówece 13.5 do 14.5
Re: niechce palic muli nie wchodzi na obroty ;/
W 535 SIĘ NIE ORJĘTUJĘ ALE JAK POSZUKASZ TO POWINIENEŚ COŚ SPÓJNEGO I GODNEGO PRZETESTOWANIA ODNALEŹĆ ( JA U SIEBIE SAM USTALIŁEM NAJLEPSZY POZIOM I ŚMIGAM NA NIM OD 2 LAT ) NA POCZĄTEK RADZĘ PRZETESTOWAĆ SPRAWDZONE POZIOMY Z POSTÓW
-
- Status: Offline
Re: niechce palic muli nie wchodzi na obroty ;/
poziom jest na 1.3 cm od kreski na obu identycznie czyli tez dobrze zrobiłem fotke swieci masakra ;/ strzela w tlumik jak niewiem
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: niechce palic muli nie wchodzi na obroty ;/
Żeby oglądać elektrody świecy i coś po nich wnioskować musi ona wcześniej uzyskać temperaturę samooczyszczania i trochę w takiej temperaturze pracować. Po tym zdjęciu, można powiedzieć, że..... jest to świeca
-
- Status: Offline
Re: niechce palic muli nie wchodzi na obroty ;/
i zaczął chodzić obroty dałem 2 i ciagle zabawa z synchro paliwo przytykało obieg i mnie mylilo teraz juz sie nie dostaje tak , mysle nad iglicą żeby zmniejszyć o 1 ząbek mniej bedzie paliwa dostawał(teraz na srodku jest ) ??? . Teraz wkreci sie na maxa w miare szybko i schodzi i ładnie 4 taktuje
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: niechce palic muli nie wchodzi na obroty ;/
Po wyglądzie tej świecy można powiedzieć, że jest zakopcona. Przyczyn może być kilka:
1. zbyt bogata mieszanka (za dużo paliwa, za mało powietrza)
2. zbyt późny zapłon (w Virago nie przestawisz śrubokrętem)
3. zbyt dobre odprowadzanie ciepła przez świecę (zamiast FE85 można założyć FE65 Iskry)
albo, co jest najbardziej prawdopodobne:
świeca nie miała okazji popracować w stabilnych warunkach (praca zimnego silnika na ssaniu, co jest typowe dla prac warsztatowych bez wyjeżdżania na drogę)
Ku tej ostatniej ewentualności bym się przychylał - świeca zakopcona po długotrwałej jeździe w warunkach opisanych w pkt. 1-3 byłaby zakopcona nie tylko na elektrodach ale także na górnej krawędzi gwintu
1. zbyt bogata mieszanka (za dużo paliwa, za mało powietrza)
2. zbyt późny zapłon (w Virago nie przestawisz śrubokrętem)
3. zbyt dobre odprowadzanie ciepła przez świecę (zamiast FE85 można założyć FE65 Iskry)
albo, co jest najbardziej prawdopodobne:
świeca nie miała okazji popracować w stabilnych warunkach (praca zimnego silnika na ssaniu, co jest typowe dla prac warsztatowych bez wyjeżdżania na drogę)
Ku tej ostatniej ewentualności bym się przychylał - świeca zakopcona po długotrwałej jeździe w warunkach opisanych w pkt. 1-3 byłaby zakopcona nie tylko na elektrodach ale także na górnej krawędzi gwintu
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
-
- Status: Offline
Re: niechce palic muli nie wchodzi na obroty ;/
zostawilęm go żeby pochodził i juz jest inaczej musiały byc przylane przy tych regulacjach i wogole. Nagrałem filmik do posłuchania . http://www.youtube.com/watch?v=-6ligvcP ... e=youtu.be
-
- Status: Offline
Re: niechce palic muli nie wchodzi na obroty ;/
I niechce palic co jest grane juz rozkładam ręce :/