Witam wszystkich,
moj problem to olej wyrzucany w niewielkich ilosciach z wydechu. Wylatuje takze ta mala dziurka od spodu wydechu. Jaka moze byc tego przyczyna? Niedawno wymienialem olej i filtr oleju. Zastosowalem Motula5100 10W40. Help me pleaseee.....
Pozdr
Olej z wydechu
- strazak
- Posty: 1412
- Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
- Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
- Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Olej z wydechu
może być wiele przyczyn np. zużyte pierścienie , zużyte lub już brak uszczelniaczy zaworowych , prowadnice zaworowe już mają zbyt duży luz , itd....
sprawdź ciśnienie sprężania na zimnym silniku następnie nalej troszkę oleju silnikowego na tłoki porównaj wyniki .
sprawdź ciśnienie sprężania na zimnym silniku następnie nalej troszkę oleju silnikowego na tłoki porównaj wyniki .
ADAM
- elrychu
- Posty: 366
- Rejestracja: 13 września 2007, 21:57
- Motocykl: była 535, jest 750
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Olej z wydechu
A może to nie olej ale woda:)
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 31 marca 2008, 15:13
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Olej z wydechu
Hmm...przed wymiana oleju nie bylo zadnych problemow. A plamy z betonu znikaja po czasie wiec moze faktycznie to woda. Ubytku oleju nie zauwazylem poki co
Moze paliwo jakies lipne...- tankowalem troche wczesniej zanim wymienilem olej i problemu nie zauwazylem. Przeprowadze doglebna obserwacje... i wroce z tematem.
Dziekuje za wsparcie..
Moze paliwo jakies lipne...- tankowalem troche wczesniej zanim wymienilem olej i problemu nie zauwazylem. Przeprowadze doglebna obserwacje... i wroce z tematem.
Dziekuje za wsparcie..
- elrychu
- Posty: 366
- Rejestracja: 13 września 2007, 21:57
- Motocykl: była 535, jest 750
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Olej z wydechu
Jednym z podstawowych produktów spalania jest H2O. Normalnie woda uchodzi ze spalinami jako para wodna, tyle że przy niższych temperaturach układu wydechowego para wodna ulega kondensacji (poniżej tzw. temperatury punktu rosy, która zależy od temperatury i ciśnienia- zwykle od około 45 stopni C do 65 st C). Dlatego bardzo niezdrowe układu wydechowego jest to, gdy odpalamy silnik na krótki czas kiedy para wodna zawarta w spalinach skrapla się w układzie wydechowym z powodu niskiej temperatury spalin i powoduje korozję od środka układu wydechowego. Gdy silnik i cały układ wydechowy jest dobrze rozgrzany to wcześniej skroplona para odparuje i nie zachodzi wykraplananie pary bo spaliny są powyżej wcześniej wspomnianej temperatury punktu rosy.