Przerywa drugi cylinder XV700
Przerywa drugi cylinder XV700
Witam,poszukuje mechanika w okolicach Lublina do mojej virażki 700.problem z pierwszym cylindrem,raz pali raz nie pali,podczas jazdy potrafi zamilknąc pierwszy cylinder by za chwile załapac.Już dwóch mechaników poległo przy niej i mnie już szlag trafia bo moto stoi ponad miesiąc nie jeżdzony i nie wiem co dalej począć.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 07 sierpnia 2013, 12:39
- Motocykl: CBR F3
- Lokalizacja: Sverige
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: pomocy
Dużej tu filozofii chyba nie ma.
- kompresja - skoro czasem pali, to zakładam, że jest OK
- paliwo - może być syf w gaźniku, który sobie pływa i czasami przytyka dyszę
- iskra - i na tym bym się skupił. Świeca, fajka, kable WN, cewka zapłonowa. I jeszcze wszystkie połączenia pomiędzy nimi. Jak nie chcesz wymieniać wszystkiego, to chociaż podmień między cylindrami i sprawdzisz, czy dalej ten sam cylinder szwankuje.
Chociaż, skoro piszesz, że już długo męczysz temat, to pewnie sprawdziłeś te rzeczy, co?
- kompresja - skoro czasem pali, to zakładam, że jest OK
- paliwo - może być syf w gaźniku, który sobie pływa i czasami przytyka dyszę
- iskra - i na tym bym się skupił. Świeca, fajka, kable WN, cewka zapłonowa. I jeszcze wszystkie połączenia pomiędzy nimi. Jak nie chcesz wymieniać wszystkiego, to chociaż podmień między cylindrami i sprawdzisz, czy dalej ten sam cylinder szwankuje.
Chociaż, skoro piszesz, że już długo męczysz temat, to pewnie sprawdziłeś te rzeczy, co?
Re: pomocy
to co piszesz juz było sprawdzane (cewki sprawdzone,moduł ,zamiana kabli,swiece nowe i zamieniane,gaznik wyregulowany,synchro zrobione) a problem nadal istnieje.Pomocy!
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: pomocy
Sprawdź impulsator możliwe, że to jego wina. ten model ma 2 sztuki, po jednym na cylinder.
Wtyczkę znajdziesz pod lewym boczkiem - 4 pinowa wychodząca razem z kablami alternatora.
Wtyczkę znajdziesz pod lewym boczkiem - 4 pinowa wychodząca razem z kablami alternatora.
Re: pomocy
Witam,ponawiam temat ludzie zlitujcie sie moze ktos juz to przerabiał .jeszcze chwila i virazka wyladuje na złomie albo w zielonej wysokiej trawie.
- leszekk
- Posty: 4147
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: pomocy
To przez pół roku nic z tym nie zrobiłeś?!
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
- Adziel
- Posty: 1608
- Rejestracja: 09 grudnia 2010, 21:13
- Motocykl: Yamaha xv 1000 GE
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: pomocy
Mam taki sam problem z tylnym garem, sprawdziłem prawie wszystko, gar przerywa- przestaje pracować po paru kilometrach. Juro zmienie fajki na nowe - jeszcze
potem już chyba na złom
potem już chyba na złom
-
- Posty: 411
- Rejestracja: 06 stycznia 2011, 20:57
- Motocykl: 700 1985 serce 1,1o
- Lokalizacja: Meszna/Irlandia
- Wiek: 45
- Status: Offline
Re: pomocy
Masz pecha lub mechanicy do dupy !! ISKRE masz caly czas na przodzie?? Jak wyglada swieca?? Zamien cewki miejscami jak tylni zacznie przerywac to masz odpowiedz ze to cewka . Kable vn sprawdziłeś?? Nie ustawiles zle zaworow ? Zamien cewki miejscami i wez zraszacz do wody popsikaj po fajkach i kablach vn . Jak zacznie przerywac masz przebicie . Mozesz tak najprościej wyeliminowac pare żeczy .
Re: pomocy
Ponawiam temat,moto stoi nie zrobione .Mam pytanko skoro elektryka git to moze to wina gaźnika,mam hitachi moze zmiana na mikuni cos da a czy w 750 jest taki sam co w 700.Prosze o opinie.
Re: pomocy
Mogę ci to sprawdzić dlaczego nie pali, tez jestem z Lublina i tez mam xv 700
Re: pomocy
Kolego nie odczytałes PW z nr telefonu?
- leopold
- Posty: 579
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:12
- Motocykl: Virago 750
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Status: Offline
Re: pomocy
Jeżeli elektryka jest "git" i gaźnik "git" to jeszcze sprawdź szczelność układu dolotowego, poczynając od obudowy filtra powietrza a na gaźniku kończąc. Mnie gasł cylinder, bo pęknięte było gumowe kolanko doprowadzające powietrze z ramy do gaźnika. Dziwne, ale prawdziweajax2006 pisze:Ponawiam temat,moto stoi nie zrobione .Mam pytanko skoro elektryka git to moze to wina gaźnika,mam hitachi moze zmiana na mikuni cos da a czy w 750 jest taki sam co w 700.Prosze o opinie.
Pozdrawia Leopold