Strona 1 z 1

grzałki w gażniku

: 14 lutego 2014, 15:45
autor: longjohn
W moim gazniku (gaznikach) mikuni znajduja sie dwie grzałeczki mosiężne.Sa podłączone,natomiast w obu
przewodach brak napięcia.Moj motocykl permanetnie cierpi na brak mocy.
1.rozrząd sprawdzony ok
2. zapłon ok ,swiece w dobrym kolorze
3.cisnienie sprezania rów3no po 10
4.paliwo dociera do gaznikó5.Gazniki ,czyste,wyrególowane
5.Przepony ok .Jak sie da fest gazu to obie unsza sie do góry
Został problem tych dwu grzałek.Brak ich na jakimkolwiek schemacie elektrycznym.
Czy służą do odladzania gazników?
Kiedy te grzałki się włączjają?
Czy razem ze startem silnika?
Czy ktos cos wie?

Re: grzałki w gażniku

: 14 lutego 2014, 18:01
autor: grzegorzbr2
Grzałki do gaziorów były montowane w wersjach do krajów gdzie panuje chłodny klimat, w naszym klimacie są one zbyteczne i nie mają wpływu na jakość pracy silnika.

Re: grzałki w gażniku

: 14 lutego 2014, 18:44
autor: Pandik
Tak.

Re: grzałki w gażniku

: 15 lutego 2014, 14:46
autor: 2007XV1700
Pandik pisze:Tak.
no toś się wysilił...

Re: grzałki w gażniku

: 25 lutego 2014, 10:17
autor: longjohn
Przypadkiem stwierdziłem,że tylny cylinder idealnie na znakach natomiast przedni przesuniety do przodu o jedno ogniwko łańcucha do przodu.czy to mogło powodowac tak znaczny spadek mocy?
Teraz problem? Czy uda sie przestawic nie odkrecając prawej kapy?

Re: grzałki w gażniku

: 25 lutego 2014, 10:37
autor: -waldi-
Nie uda Ci się tego przestawić bez demontażu prawej kapy. Powoduje to spadek mocy przy takim przestawieniu.

Samo ponowne przestawienie łańcucha przedniego cylindra jest dość proste, uszczelka tania :)

Piszesz o spadku mocy, to aż taki słaby jest?
Moze ktoś wcześniej grzebał i ustawił fazy rozrządu jak w HD.

Zerknij, czy masz sekwencję sprężania:
tył--obrót--przód--obrót - tak ma być dla Virago....
dla HD masz tył+przód--2xobrót

I na takim ustawieniu 750 ma w cholere momentu, ale do około 3,5tysiąca. Ppowyżej 4,5 tyś już ciężko coś wydusić. >130km/h jest ciężko uzyskać i spalanie dość duże.

Re: grzałki w gażniku

: 25 lutego 2014, 10:56
autor: wąsaty7
longjohn pisze: Czy uda sie przestawic nie odkrecając prawej kapy?
Da się.Odkręcając koło na wałku rozrządu po uprzednim zluzowaniu napinacza.
Jednak zanim zaczniesz przestawiać sprawdź napinacz i łańcuszek,możliwe że jest wyciągnięty lub napinacz nie dociska do prowadnicy.

Re: grzałki w gażniku

: 04 marca 2014, 12:14
autor: longjohn
Przedni cylinder ustawiony na znaki. Silnik lepiej wyraznie pracuje i chyba moc jest juz własciwa.
Ciekawe że przestał walic w tłumik co mu sie zdarzało poprzednio po nagłym zamknięciu przepustnicy.
Obrazek