535 synchro gaznikow
535 synchro gaznikow
Sruba do synchronizacji przewaza sporo na jedna strone, wtedy wskazniki zegarow do podcisnienia ida rowno, myslalem ze to mnimalnie wystarczy ruszyc i bedzie dobrze, co to za przyczyna? Moze oring jednego krocca nie trzyma i ciagnac lewe powietrze ?
Cisnienie sprezania idealnie rowno na kazdym garze po 11 wiem ze to ma znaczenie bo gdy jeden gar jest mocniej zuzyty to moze tak byc z tym podcisnieniem..
Cisnienie sprezania idealnie rowno na kazdym garze po 11 wiem ze to ma znaczenie bo gdy jeden gar jest mocniej zuzyty to moze tak byc z tym podcisnieniem..
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 29 listopada 2013, 05:31
- Motocykl: Virago 535
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: 535 synchro gaznikow
Zamień miejscami zegary i węże i powtórz pomiar. Jeśli masz możliwość to zrób pomiar na innym waku.
Skąd jesteś? Możesz podjechać do mnie jakby co.
Skąd jesteś? Możesz podjechać do mnie jakby co.
- mariusz_u
- Posty: 32
- Rejestracja: 12 czerwca 2014, 22:32
- Motocykl: Yamaha Virago XV 535
- Lokalizacja: Władysławowo
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: 535 synchro gaznikow
Nie wiem czy już ktoś dokopał się do http://www.motocykle.tbg.net.pl/index.p ... virago-535 Jak dla mnie podane w pigułce w baaaardzo prosty i przystępny sposób. W końcu nie chodzi o robienie doktoratów tylko przeprowadzenie prostych czynności co nie zmienia faktu że trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać.
- arecki
- Posty: 484
- Rejestracja: 05 października 2013, 18:51
- Motocykl: virago 535 93r
- Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
- Wiek: 37
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: 535 synchro gaznikow
koledze wyżej chodzi o SYNCHRONIZACJE GAŹNIKÓW a nie o regulacje poziomu paliwa (dwie różne czynności)mariusz_u pisze:Nie wiem czy już ktoś dokopał się do http://www.motocykle.tbg.net.pl/index.p ... virago-535 Jak dla mnie podane w pigułce w baaaardzo prosty i przystępny sposób. W końcu nie chodzi o robienie doktoratów tylko przeprowadzenie prostych czynności co nie zmienia faktu że trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać.
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku , przyszedł pan doktór co jest motoreczku???
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.
To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać .
-Ahh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i chronią zawory.
To że mnie nie widać nie oznacza że mnie nie ma. Czasem jestem ale tego nie widać .
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: 535 synchro gaznikow
Złoty szpadel za wykopanie tematu sprzed 8 miesięcy. Panna w tym tempie powiła by Ci kolego progenituręarecki pisze:koledze wyżej chodzi o SYNCHRONIZACJE GAŹNIKÓW a nie o regulacje poziomu paliwa
A co do synchronizacji - wprzódy trzeba porobić niezbędne regulacje, zaworów nie wyłączając. Synchro nie jest od kompensowania niedoróbek regulacyjnych tylko do drobnych korekt, wynikających na przykład z różnic w ciśnieniu sprężania na cylindrach
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 15:53
- Motocykl: Virago 535 - 96r
- Lokalizacja: wielkpolska Czarnków
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: 535 synchro gaznikow
Witam,
Mam następujący problem: wyregulowałem zawory, wyczyściłem gaźniki, ustawiłem poziom paliwa i chciałem wykonać synchro - bez powodzenia (robiłem już to wcześniej na wakumetrze własnej roboty). Przedni kruciec bardzo mocno ciągnie olej z wakumetru, ledwo co zdążę przyłożyć śrubokręt do śruby synchro. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że zasysa fałszywe powietrze? dziurawa membrana?
Mam następujący problem: wyregulowałem zawory, wyczyściłem gaźniki, ustawiłem poziom paliwa i chciałem wykonać synchro - bez powodzenia (robiłem już to wcześniej na wakumetrze własnej roboty). Przedni kruciec bardzo mocno ciągnie olej z wakumetru, ledwo co zdążę przyłożyć śrubokręt do śruby synchro. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że zasysa fałszywe powietrze? dziurawa membrana?
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: 535 synchro gaznikow
skoro przód ciągnie, to coś z tyłem,
albo króciec, lub oring po nim,
albo membrana,
albo za bardzo uchylona przepustnica
albo króciec, lub oring po nim,
albo membrana,
albo za bardzo uchylona przepustnica
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: 535 synchro gaznikow
albo poziom paliwa na przykład. Po prostu trzeba zrobić porządne regulacje a synchro to tylko wisienka na torcie-waldi- pisze:albo
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 15:53
- Motocykl: Virago 535 - 96r
- Lokalizacja: wielkpolska Czarnków
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: 535 synchro gaznikow
Dzięki za sugestie. Jeszcze raz trzeba zabrać się do roboty.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 15:53
- Motocykl: Virago 535 - 96r
- Lokalizacja: wielkpolska Czarnków
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: 535 synchro gaznikow
Minimalnie pęknięty króciec pod opaską zaciskową. Posmarowałem delikatnie silikonem, zacisnąłem opaską, odczekałem, rozgrzałem silnik, wykonałem synchro i ok. Teraz czeka mnie zakup króćców.