Strona 1 z 1
535 synchro gaznikow
: 11 lipca 2014, 23:49
autor: Mitek_ki
Sruba do synchronizacji przewaza sporo na jedna strone, wtedy wskazniki zegarow do podcisnienia ida rowno, myslalem ze to mnimalnie wystarczy ruszyc i bedzie dobrze, co to za przyczyna? Moze oring jednego krocca nie trzyma i ciagnac lewe powietrze ?
Cisnienie sprezania idealnie rowno na kazdym garze po 11 wiem ze to ma znaczenie bo gdy jeden gar jest mocniej zuzyty to moze tak byc z tym podcisnieniem..
Re: 535 synchro gaznikow
: 12 lipca 2014, 00:38
autor: muniek
Zamień miejscami zegary i węże i powtórz pomiar. Jeśli masz możliwość to zrób pomiar na innym waku.
Skąd jesteś? Możesz podjechać do mnie jakby co.
Re: 535 synchro gaznikow
: 13 marca 2015, 17:39
autor: mariusz_u
Nie wiem czy już ktoś dokopał się do
http://www.motocykle.tbg.net.pl/index.p ... virago-535 Jak dla mnie podane w pigułce w baaaardzo prosty i przystępny sposób. W końcu nie chodzi o robienie doktoratów tylko przeprowadzenie prostych czynności co nie zmienia faktu że trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać.
Re: 535 synchro gaznikow
: 13 marca 2015, 18:44
autor: arecki
mariusz_u pisze:Nie wiem czy już ktoś dokopał się do
http://www.motocykle.tbg.net.pl/index.p ... virago-535 Jak dla mnie podane w pigułce w baaaardzo prosty i przystępny sposób. W końcu nie chodzi o robienie doktoratów tylko przeprowadzenie prostych czynności co nie zmienia faktu że trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać.
koledze wyżej chodzi o SYNCHRONIZACJE GAŹNIKÓW a nie o regulacje poziomu paliwa
(dwie różne czynności)
Re: 535 synchro gaznikow
: 13 marca 2015, 22:43
autor: Blunio
arecki pisze:koledze wyżej chodzi o SYNCHRONIZACJE GAŹNIKÓW a nie o regulacje poziomu paliwa
Złoty szpadel za wykopanie tematu sprzed 8 miesięcy. Panna w tym tempie powiła by Ci kolego progeniturę
A co do synchronizacji - wprzódy trzeba porobić niezbędne regulacje, zaworów nie wyłączając. Synchro nie jest od kompensowania niedoróbek regulacyjnych tylko do drobnych korekt, wynikających na przykład z różnic w ciśnieniu sprężania na cylindrach
Re: 535 synchro gaznikow
: 15 maja 2015, 17:25
autor: Misin1
Witam,
Mam następujący problem: wyregulowałem zawory, wyczyściłem gaźniki, ustawiłem poziom paliwa i chciałem wykonać synchro - bez powodzenia (robiłem już to wcześniej na wakumetrze własnej roboty). Przedni kruciec bardzo mocno ciągnie olej z wakumetru, ledwo co zdążę przyłożyć śrubokręt do śruby synchro. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że zasysa fałszywe powietrze? dziurawa membrana?
Re: 535 synchro gaznikow
: 15 maja 2015, 21:21
autor: -waldi-
skoro przód ciągnie, to coś z tyłem,
albo króciec, lub oring po nim,
albo membrana,
albo za bardzo uchylona przepustnica
Re: 535 synchro gaznikow
: 15 maja 2015, 21:34
autor: Blunio
-waldi- pisze:albo
albo poziom paliwa na przykład. Po prostu trzeba zrobić porządne regulacje a synchro to tylko wisienka na torcie
Re: 535 synchro gaznikow
: 16 maja 2015, 19:04
autor: Misin1
Dzięki za sugestie. Jeszcze raz trzeba zabrać się do roboty.
Re: 535 synchro gaznikow
: 18 maja 2015, 19:27
autor: Misin1
Minimalnie pęknięty króciec pod opaską zaciskową. Posmarowałem delikatnie silikonem, zacisnąłem opaską, odczekałem, rozgrzałem silnik, wykonałem synchro i ok. Teraz czeka mnie zakup króćców.