Strona 3 z 3

Re: objawy padniętej cewki

: 17 września 2014, 07:09
autor: Kargul
masz 1 czy 2 impulsatory? Bo jeśli 1 to leży mi nówka w garażu

Re: objawy padniętej cewki

: 17 września 2014, 20:56
autor: -waldi-
ma 2 impulsatory sądząc po module zapłonowym.....

Re: objawy padniętej cewki

: 18 września 2014, 09:32
autor: rysiek535
Poszukaj w okolicy kogoś co ma i się zna na oscyloskopie i będziesz wszystko wiedział bez zaglądania do silnika :D
Teraz każdy elektryk samochodowy co w miarę poważnie podchodzi do tematu ma oscyloskop, to nie jakiś diabeł z przyszłości tylko bardzo przydatny przyrząd.
Tym bardziej ze masz 2 czujniki to jeśli któryś padł to będzie można porównać sygnały. U mnie jest ok 7v Vpp na wolnych a im szybsze obroty to napięcie wzrasta. W 750 1100 może ale biorąc pod uwagę że nie projektuje się do każdego modelu innych obwodów wejściowych w modułach, to napięcia będą takie jak np w 535.
I nie będziesz tracił czasu na czekanie na czujniki żeby je podmienić i zajmiesz się np gaźnikami :mrgreen: :mrgreen:

P.s. świece W22TT sprawują się na razie dobrze.

Re: objawy padniętej cewki

: 24 września 2014, 18:30
autor: mak
naprawa modułu przez kolegę waldiego nie wiele pomogła ale coś dziś zauważyłem poprawia się po odpięciu regulatora a ładowanie dochodzi na wyższych obrotach prawie do 18 chyba za dużo
http://youtu.be/VCzUsMcsSqw

Re: objawy padniętej cewki

: 24 września 2014, 21:37
autor: -waldi-
ogromne ładowanie przez uszkodzony regulator i moduł się dławi - zrób porządek z ładowaniem to i zapłon będzie OK

A filmowi ustaw status publiczny lub na link, bo dałeś jako prywatny i nie da się oglądnąć

Re: objawy padniętej cewki

: 14 października 2014, 20:04
autor: mak
Witam Więc tak problem rozwiązany regulator wymieniony i laka śmiga aż miło więc temat zamknięty dziękuje wszystkim za pomoc w problemie i pozdrawiam :D