Zawieszenie TR1/ swap/ regeneracja?
: 06 września 2014, 15:30
Cześć, miesiąc temu wymieniałem uszczelniacze i olej w lagach w mojej XV1000 (TR1). Niestety dzisiaj z prawej uszczelniacz "puścił" i cały olej wyciekł. W związku z tym mam pytanie i prośbę o poradę.
Rozważam 4 opcje:
1. Kupić nowe rury chromowane na allegro ( 500 zł sztuka SIC!), ale nie mogę nigdzie dostać panewek od lag, a bez tego regeneracja się nie powiedzie... zna ktoś jakiś sklep?
2. Swap od XJ 900 (bez antynurka) - tutaj można by się pobawić tj. wymienić sprężyny na progresywne, ehh te panewki..., wlać olej np 20W, uszczelniacze. Tylko nie wiem czy oryginalne zaciski będą pasować (jak nie to swap na te od fzr 600, takie niebieskie).
3. Kombinacja tylko nie wiem czy to przejdzie. Kupić dobre lagi od XV 920, wyciągnąć z nich rury chromowane i przeszczepić do oryginalnych goleni (znowu panewki...), oczywiście wymiana sprężyn na progresywne, uszczelniaczy... ale nie wiem czy to zagra.
4. Swap na widelec od nowszego moto np. R6 lub FZR 1000.
Dodam, że chciałbym, aby koło zostało oryginalne. Najbardziej pasowałaby mi opcja 1 lub 2, problem z tymi panewkami zarówno do TR1 jak i XJ 900 (uszczelniacze mają rozmiar 37x49x8/9,5).
Rozważam 4 opcje:
1. Kupić nowe rury chromowane na allegro ( 500 zł sztuka SIC!), ale nie mogę nigdzie dostać panewek od lag, a bez tego regeneracja się nie powiedzie... zna ktoś jakiś sklep?
2. Swap od XJ 900 (bez antynurka) - tutaj można by się pobawić tj. wymienić sprężyny na progresywne, ehh te panewki..., wlać olej np 20W, uszczelniacze. Tylko nie wiem czy oryginalne zaciski będą pasować (jak nie to swap na te od fzr 600, takie niebieskie).
3. Kombinacja tylko nie wiem czy to przejdzie. Kupić dobre lagi od XV 920, wyciągnąć z nich rury chromowane i przeszczepić do oryginalnych goleni (znowu panewki...), oczywiście wymiana sprężyn na progresywne, uszczelniaczy... ale nie wiem czy to zagra.
4. Swap na widelec od nowszego moto np. R6 lub FZR 1000.
Dodam, że chciałbym, aby koło zostało oryginalne. Najbardziej pasowałaby mi opcja 1 lub 2, problem z tymi panewkami zarówno do TR1 jak i XJ 900 (uszczelniacze mają rozmiar 37x49x8/9,5).