Strona 1 z 1

Problem z gaśnięciem

: 09 września 2014, 14:09
autor: Blake66
Witam wszystkich, pytanie to kieruje głównie do posiadaczy Virażki xv 125. Jestem jej posiadaczem od bardzo niedawna, i jest to moje pierwsze moto. Zdążyłem nią zrobić zaledwie 200 km i od wczoraj zaczęły się małe problemy, a dokładniej podczas jazdy mniej-wiecej 100 km/h nagle zaczęła się dusić i tracić obroty jakby coś obcięło dopływ paliwa aż po chwili zgasła całkowicie. Odpaliła dopiero na pełnym ssaniu i jak gdyby nigdy nic wkręcała się na wysokie obroty. Jednak po kolejnych 3 km trafił ją szlak w dokładnie ten sam sposób i tym razem było ją znacznie trudniej odpalić. Dojechałem tylko do domu i jedyne co zdążyłem zrobić, to sprawdzić świece. Na tą chwile pali na dotyk bez ssania na zimnym silniku. Planuje wieczorkiem jeszcze raz ją sprawdzić i przejechać się te parę km. Czy powinienem pierwsze co zrobić, to dobrać się do filtra (jest pod bakiem ?). Dodam że jak narazie jestem w tych sprawach cholernie zielony, więc proszę o wyrozumiałość.

Pozdrawiam

Re: Problem z gaśnięciem

: 09 września 2014, 14:24
autor: HaCaT
to xv125 może wyciągąć 100 km/h? może masz odcięcie zapłonu, co by się bardziej nie rozpedzić :lol:

acha, tak w ogóle to dzień dobry, witaj na forum Miłośników Virago...

Re: Problem z gaśnięciem

: 09 września 2014, 15:03
autor: Blake66
Hmmm, za drugim razem zdechł mi przy 70 km/h, więc to chyba nie to :) A wczesniej jechalem nim max 103 hm/h,

Re: Problem z gaśnięciem

: 09 września 2014, 22:55
autor: -waldi-
a nie 103,5km/h ? :D


Problemu szukaj w dopływie paliwa do gaźnika

Re: Problem z gaśnięciem

: 12 września 2014, 06:48
autor: grzegorz 6
Cóż 150 to i tak nie pójdzie . :roll:
Moduł TNDF43-93
44-80
45-107
24-93 kil.h.
43 to chyba najwłaściwszy bo skoczy do 93-96 silnik nie hula na max.obrotach przez co i żywotność jego się zwiększa .Chcesz śmigać szybciej nie tą maszynką .