Strona 1 z 1

synchro

: 16 czerwca 2016, 13:35
autor: mateusz3571
Witam, czy jest ktoś z okolic Rzeszowa i ogarnie gaźniki? czyszczenie + synchronizacja?

Pozdrawiam

Re: synchro

: 16 czerwca 2016, 15:34
autor: Pandik
Bądź jak Słodowy i zrób to sam :)

Re: synchro

: 16 czerwca 2016, 15:41
autor: mateusz3571
Dla mnie będzie to pierwszy raz, trochę się obawiam :)

Re: synchro

: 17 czerwca 2016, 08:35
autor: Doniu
"Dla mnie będzie to pierwszy raz, trochę się obawiam"
Pierwszy raz jest najbardziej ekscytujący i ........ chyba każdy się trochę obawia!!! :mrgreen:

Re: synchro

: 30 czerwca 2016, 12:59
autor: karol44
Podłączam się pod pytanie tylko interesuje mnie warszawa (virago 1100 po modyfikacjach m.in. wydechy, filtr) potrzebne synchro

Re: synchro

: 30 czerwca 2016, 16:43
autor: Blunio
Karolu, synchro to końcowa kosmetyka. Najpierw robi się regulacje gaziorów i zaworów. A tak na marginesie, wstępne synchro można robić na słuch. Podkręcając śrubę słyszy się ja motor zaczyna pracować miarowo :kawa:

Re: synchro

: 30 czerwca 2016, 16:49
autor: HaCaT
karol44 pisze:Podłączam się pod pytanie tylko interesuje mnie warszawa (virago 1100 po modyfikacjach m.in. wydechy, filtr) potrzebne synchro
Napisz mi na PW co się dzieje, może będę w stanie Ci pomóc.

Re: synchro

: 30 czerwca 2016, 19:46
autor: toooomelo
Blunio pisze:... wstępne synchro można robić na słuch. Podkręcając śrubę słyszy się ja motor zaczyna pracować miarowo :kawa:
Synchronizację gaźników robi się raczej wakuometrem. Nie wiem, czy to można usłyszeć.
Raczej piszesz o składzie mieszanki ;-)

Re: synchro

: 01 lipca 2016, 00:10
autor: Blunio
Masz rację. Niemniej jak robiłem w swoim moto to zauważyłem ze słychać różnice w pracy silnika na korzyść. Ale jak zaznaczyłem, to tylko taka prowizorka :roll:

Re: synchro

: 02 lipca 2016, 08:06
autor: -waldi-
toooomelo pisze: Synchronizację gaźników robi się raczej wakuometrem. Nie wiem, czy to można usłyszeć.
Można i da się na ucho.... :mrgreen:

Re: synchro

: 02 października 2016, 21:53
autor: kamil030883
Witam z checia podepne sie pod temat... temat jest poruszany z każdej strony i kazdy tworzy swoje wizje a ja bym potrzebował kilku KONKRETNYCH informacji najlepiej + foto.
Mianowicie chodzi o wskazanie miejsc podłączenia wakuometrów no i śrób którymi sie reguluje gażniki.
Czyli takie synchro w pigułce.
Bede wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.

Re: synchro

: 03 października 2016, 11:30
autor: Pandik
śruba będzie raczej jedna (pomiędzy gaźnikami), miejsce podłączenia to króćce zaślepione gumowymi kapturkami.
Piszę z głowy bo gaźników w 0,7 nigdy dokładnie nie oglądałem, mam wspomnienia z 535tki ;)

Re: synchro

: 03 października 2016, 12:24
autor: marceli5555
Kolego, kamil030883 podaj jakie masz gaźniki to będzie łatwiej coś doradzić ,są co najmniej dwa rodzaje i każdy w innym miejscu ma śruby regulacyjne

Re: synchro

: 05 października 2016, 08:13
autor: kamil030883
Motorek z 96r. wiec gazniki raczej mikuni.

Re: synchro

: 05 października 2016, 10:52
autor: marceli5555
Powiadasz raczej mikuni,no to raczej w tych zaznaczonych miejscach (na dołączonych obrazkach) masz śrubki regulacyjne.
1.Śruba regulacyjna wzbogacania paliwa (pod tymi plastykowymi kapturkami)
2.Śruba do synchronizacji gaźników
3.Śruba regulacyjna wolnych obrotów

Re: synchro

: 05 października 2016, 14:33
autor: kamil030883
Wielkie dzieki o to wlasnie mi chodzilo.