iglica xv 1100 92r
: 16 sierpnia 2016, 15:32
Cześć.
Dawno już nie pisałem (bo i czasu było mało).
Nurtuje mnie jedna rzecz, czy w virago 1100 z 92r w gaźnikach jest regulacja na iglicy (rozbieralem te gaźniki ale nie pamiętam)?
O co chodzi... Od początku borykamy się z problemem, że podczas szybkiej jazdy tzn wysokie obroty to drży całą maszyna (opony nowe, koła wyważone). I zauważyłem że po ostatniej regulacji gaznikow (synchronizacji i regulacji składu mieszanki srubą) drżenie przeniosło się trochę wyżej, tzn mogę jechać o ok 10km szybciej bez uciążliwych wibracji. Tak się zastanawiam czy nie należało by wzbogacić jeszcze mieszanki podczas obciążenia. Co chyba można zrobić tylko zwiększając skok iglicy lub zmiana dysz. Membrany raczej są ok bo podczas synchronizacji po dodaniu gazu i powrocie na wolnych obrotach podciśnienie było stabilne.
Może ktoś ma jakiś pomysł?
Dawno już nie pisałem (bo i czasu było mało).
Nurtuje mnie jedna rzecz, czy w virago 1100 z 92r w gaźnikach jest regulacja na iglicy (rozbieralem te gaźniki ale nie pamiętam)?
O co chodzi... Od początku borykamy się z problemem, że podczas szybkiej jazdy tzn wysokie obroty to drży całą maszyna (opony nowe, koła wyważone). I zauważyłem że po ostatniej regulacji gaznikow (synchronizacji i regulacji składu mieszanki srubą) drżenie przeniosło się trochę wyżej, tzn mogę jechać o ok 10km szybciej bez uciążliwych wibracji. Tak się zastanawiam czy nie należało by wzbogacić jeszcze mieszanki podczas obciążenia. Co chyba można zrobić tylko zwiększając skok iglicy lub zmiana dysz. Membrany raczej są ok bo podczas synchronizacji po dodaniu gazu i powrocie na wolnych obrotach podciśnienie było stabilne.
Może ktoś ma jakiś pomysł?