Prośba do posiadaczy XV 750
: 21 lutego 2018, 12:37
Drogą kupna nabyłem od kolegi kubi70 piękniusią kierownicę Przy próbie założenia okazało się, że cóś przykrótkie są linki gazu i wszystkie pozostałe, no i wyszło, że przyczyną są długie risery, jakie są zamontowane u mnie (tutaj na foto: https://zapodaj.net/1656d2707ed16.jpg.html ).
Poszukałem więc w necie krótkich, zakupiłem i... znowu problem, bo śruba mocująca jest nieco za cienka w stosunku do tulejek w górnej półce (tak wyglądają risery w porównaniu: https://zapodaj.net/143dcd6fc0e73.jpg.html ) - na szczęście udało się je zwrócić, więc zakupiłem kolejne, oczywiście pilnując rozmiaru tej tulejki - i oczywiście oryginalne od XV 750 z mojego rocznika czyli 93. Przyszły nowe, piękne, ale... zasłaniają połowę kontrolek i nie można ich do końca wsunąć w tulejki (a wyglądają tak: https://zapodaj.net/3b2c345e72474.jpg.html i tak: https://zapodaj.net/e9fbe62895b6e.jpg.html
Dlatego mam pytania, a raczej prośby do szanownych kolegów:
1. jak naprawdę wyglądają oryginalne risery do XV 750 z rocznika `93 ? - istnieją w ogóle?
2. krótkie czy długie powinny być?
3. ze śrubą M10 czy M14 (bodajże) czyli te cieńsze czy grubsze?
4. oryginalna kiera to rozmiar 22 mm ??? - bo tu też zaczynam mieć wątpliwosci.
Czy ktoś, kto posiada takie moto mógłby wrzucić fotkę jak to ma właściwie wyglądać i czego mam szukać? Owszem, mogę kupić "cobądź" ale chciałbym mieć moto jak najbliższe oryginału stąd moje pytania.
Poszukałem więc w necie krótkich, zakupiłem i... znowu problem, bo śruba mocująca jest nieco za cienka w stosunku do tulejek w górnej półce (tak wyglądają risery w porównaniu: https://zapodaj.net/143dcd6fc0e73.jpg.html ) - na szczęście udało się je zwrócić, więc zakupiłem kolejne, oczywiście pilnując rozmiaru tej tulejki - i oczywiście oryginalne od XV 750 z mojego rocznika czyli 93. Przyszły nowe, piękne, ale... zasłaniają połowę kontrolek i nie można ich do końca wsunąć w tulejki (a wyglądają tak: https://zapodaj.net/3b2c345e72474.jpg.html i tak: https://zapodaj.net/e9fbe62895b6e.jpg.html
Dlatego mam pytania, a raczej prośby do szanownych kolegów:
1. jak naprawdę wyglądają oryginalne risery do XV 750 z rocznika `93 ? - istnieją w ogóle?
2. krótkie czy długie powinny być?
3. ze śrubą M10 czy M14 (bodajże) czyli te cieńsze czy grubsze?
4. oryginalna kiera to rozmiar 22 mm ??? - bo tu też zaczynam mieć wątpliwosci.
Czy ktoś, kto posiada takie moto mógłby wrzucić fotkę jak to ma właściwie wyglądać i czego mam szukać? Owszem, mogę kupić "cobądź" ale chciałbym mieć moto jak najbliższe oryginału stąd moje pytania.