problem
-
- Status: Offline
problem
Witam. Mam następujący problem z moją virażką. Otóż po przejechaniu kilkunastu kilometrów w czasie jazdy motor zaczyna nagle tracić moc, aż w końcu zgaśnie silnik. Po chwili postuju odpalam i pracuje ok, ale po krótkiej jeździe sytuacja znowu sie powtarza. Nie wiem co jest nie tak, może ktoś miał podobny probelm.
Ostatnio, gdy tych postojów miałem więcej po którymś odpaleniu motora i jeździe był coraz słabszy, tracił moc i coraz krótsze odcinki można na nim przejechać. (czasami tez zdarza sie mu strzelać z ruły).
Na drugi dzień jak sie go odpala to pracuje niby ok, ale najgorsze jest to, że wyjade i nigdy nie wiem kiedy znowu może stanąć w jeździe. Jeżeli ktoś coś przypuszcza to bardzo bym prosił o odpowiedź.
Z góry dzięki.
Ostatnio, gdy tych postojów miałem więcej po którymś odpaleniu motora i jeździe był coraz słabszy, tracił moc i coraz krótsze odcinki można na nim przejechać. (czasami tez zdarza sie mu strzelać z ruły).
Na drugi dzień jak sie go odpala to pracuje niby ok, ale najgorsze jest to, że wyjade i nigdy nie wiem kiedy znowu może stanąć w jeździe. Jeżeli ktoś coś przypuszcza to bardzo bym prosił o odpowiedź.
Z góry dzięki.
- kasia-jaro
- Posty: 1037
- Rejestracja: 02 października 2007, 19:26
- Motocykl: wigry 3
- Lokalizacja: Pcin Dolny
- Wiek: 50
- Status: Offline
-
- Status: Offline
Re: problem
hmmm. Najgorsze jest to, w sierpniu motor miał wymieniane świece oleje oraz moduł zapłonowy, bo stary był spalony i motor jechał na jednym garze. Regulacja zaworów i gaźników też była. Ale mimo to, po tym remoncie też sie takie coś zdarzyło kilka razy. Potem motor był nieużywany przez 2 miechy. Teraz mam prawko i niestety ta sytuacja, którą opisałem cały czas sie powtarza:/.
- Kaczor-Motorock
- Posty: 1049
- Rejestracja: 20 października 2007, 15:31
- Motocykl: Suzuki Intruder 1500
- Lokalizacja: Gostynin
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: problem
A może siadł regulator napięcia. Sprawdź prąd za regulatorem. Czasem bywają podobne objawy przy tej awarii
-
- Status: Offline
Re: problem
Dawno temu miałem identyczny problem z innym motocyklem przyczyna była prozaiczna:hunter pisze:Witam. Mam następujący problem z moją virażką. Otóż po przejechaniu kilkunastu kilometrów w czasie jazdy motor zaczyna nagle tracić moc, aż w końcu zgaśnie silnik. Po chwili postuju odpalam i pracuje ok, ale po krótkiej jeździe sytuacja znowu sie powtarza. Nie wiem co jest nie tak, może ktoś miał podobny probelm.
Ostatnio, gdy tych postojów miałem więcej po którymś odpaleniu motora i jeździe był coraz słabszy, tracił moc i coraz krótsze odcinki można na nim przejechać. (czasami tez zdarza sie mu strzelać z ruły).
Na drugi dzień jak sie go odpala to pracuje niby ok, ale najgorsze jest to, że wyjade i nigdy nie wiem kiedy znowu może stanąć w jeździe. Jeżeli ktoś coś przypuszcza to bardzo bym prosił o odpowiedź.
Z góry dzięki.
brak odpowietrznika w zbiorniku paliwa.Najlepiej sprawdzić to w trakcie usterki otwierając korek wlewu,jeśli słychać syczenie (w momencie otwierania)i po otwarciu pali normalnie to wystarczy odetkać mały otworek w korku paliwa
pozdrawiam
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: problem
To znana przypadlosc chinskich niby-motocykli ...
Warto to jednak sprawdzic poniewaz rzeczywiscie daje to takie objawy jak opisywane w Twoim przypadku.
Warto to jednak sprawdzic poniewaz rzeczywiscie daje to takie objawy jak opisywane w Twoim przypadku.
-
- Status: Offline
Re: problem
Dzieki za odpowiedzi. Postaram sie jak najszybciej posprawdzać. Jak dojde co jest przyczyną to napisze.
A moja virażka to xv 535 z 94'. Filtr powietrza też był wymieniany, ale głowy nie dam.
A moja virażka to xv 535 z 94'. Filtr powietrza też był wymieniany, ale głowy nie dam.
-
- Status: Offline
Re: problem
Filtr paliwa raczej nie był. Jeżeli mam racje to on sie znajduje od strony stacyjki i jest w kształcie walca?, jeżeli tak i to by była jego wina to w grę wchodzi tylko wymiana czy da sie go przeczyścić?
-
- Status: Offline
Re: problem
nie wiem gdzie jest filtr w 535 ale o czyszczeniu nie ma mowy - tylko wymiana na nowy
- ayo007
- Posty: 1207
- Rejestracja: 12 września 2007, 21:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Księstwo Cieszyńskie
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: problem
Taa,pachnie mi tu jakims problemem z paliwem,własnie rozpocznij od sprawdzenia filtra bo moze byc niedrozny,zanim zaczniesz rozbierac gazniki..
Virago 1100,na razie starczy..
-
- Status: Offline
Re: problem
Obecnie nie mam czasu, żeby sie za to zabrać:mad: , no i pogoda już nie ta.
-
- Status: Offline
Re: problem
ja miałem podobnie kupiłem używaną Virago
okazało się, że ktoś grzebał przy silniku, wymienił tłoki na jakieś chińskie badziewie. tłoki puchły po ok 20 minutach spokojnej jazdy. po ostudzeniu motor palił ale na chwilę. robiłem cuda z motorem. skończyło sie na rozebraniu silnika i przemierzeniu średnic tłoka - było malutkie jajo. kupiłem silnik i przełożyłem górę. jeden dobry tłok nowy to cena ok 800 pln (komplet razem z uszczelkami itp.)
okazało się, że ktoś grzebał przy silniku, wymienił tłoki na jakieś chińskie badziewie. tłoki puchły po ok 20 minutach spokojnej jazdy. po ostudzeniu motor palił ale na chwilę. robiłem cuda z motorem. skończyło sie na rozebraniu silnika i przemierzeniu średnic tłoka - było malutkie jajo. kupiłem silnik i przełożyłem górę. jeden dobry tłok nowy to cena ok 800 pln (komplet razem z uszczelkami itp.)
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: problem
Gdyby to byl ten problem to pojawialby sie caly czas. Kolega natomiast pisze, iz pojawia sie to od czasu do czasu ...marvin pisze:ja miałem podobnie kupiłem używaną Virago
okazało się, że ktoś grzebał przy silniku, wymienił tłoki na jakieś chińskie badziewie. tłoki puchły po ok 20 minutach spokojnej jazdy. po ostudzeniu motor palił ale na chwilę. robiłem cuda z motorem. skończyło sie na rozebraniu silnika i przemierzeniu średnic tłoka - było malutkie jajo. kupiłem silnik i przełożyłem górę. jeden dobry tłok nowy to cena ok 800 pln (komplet razem z uszczelkami itp.)
-
- Status: Offline
Re: problem
Joł.Przyznaje się że trochę przesadziłem...Ale to tylko z tego powodu że te forum dotyczy problemu mojego kolegi;) Przepraszam. A tak to ogólnie nie mam nic do virówek, tylko że akurat ta co ja miałem często się psuła:/a ogólnie virówka to spoko maszynka na początek,ale po 2 latach się nudzi:( no i oczywiście podstawa żeby miała najlepiej puste wydeszki, bo orginalne to są zdecydowanie za ciche.Pozdrawiam
P.S. Virago to jeden z ładniejszych czoperów,więc wypada że pykał jak czoper no nie??
P.S. Virago to jeden z ładniejszych czoperów,więc wypada że pykał jak czoper no nie??
- kasia-jaro
- Posty: 1037
- Rejestracja: 02 października 2007, 19:26
- Motocykl: wigry 3
- Lokalizacja: Pcin Dolny
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: problem
...kiedyś miałem podobny problem wymieniłem dysze i było spoko
jaka przyczyna może być u Ciebie jeśli nie filtry to nie wiem.
jaka przyczyna może być u Ciebie jeśli nie filtry to nie wiem.
Ostatnio zmieniony 08 listopada 2007, 23:00 przez kasia-jaro, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Status: Offline
Re: problem
Hunter moim zdaniem sprawdź cały układ zasilania (paliwowy). Może się okazać że to jakiś paproch zatyka przepływ paliwa czy powietrza do zbiornika. Życzę szybkiego znalezienia tej przyczyny.
- pestek
- Posty: 2023
- Rejestracja: 04 września 2007, 12:19
- Motocykl: XV535 '95
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: problem
Na prosbe zorro1100xx w celu oczyszczenia tematu z "glupot" kasuje wszystkie zartobliwe wypowiedzi jego i bestialShadow oraz odpowiedzi do nich wiazace,
ja tam za wielce obrazliwe je nie uznalem wiec nie blokuje kont, ale ostrzegam ze lepiej nie zartowac jak sie nie ma pewnosci ze drugiej strony zart nie urazi.
ja tam za wielce obrazliwe je nie uznalem wiec nie blokuje kont, ale ostrzegam ze lepiej nie zartowac jak sie nie ma pewnosci ze drugiej strony zart nie urazi.
Zanim napiszesz pierwszą wiadomość przeczytaj REGULAMIN (kliknij tu)
_______________________________
_______________________________
- pestek
- Posty: 2023
- Rejestracja: 04 września 2007, 12:19
- Motocykl: XV535 '95
- Lokalizacja: Warszawa (Ursus)
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: problem
Wypowiedzi skasowane, przeprosiny chyba powinny byc przyjete. Temat uznaje za zamkniety.bestialShadow pisze:Joł.Przyznaje się że trochę przesadziłem...Ale to tylko z tego powodu że te forum dotyczy problemu mojego kolegi;) Przepraszam.
Ta czesc wypowiedzi moge przeniesc do innego tematu jesli chcesz kontynuowac opowiesc o swojej virazce, zaloz nowy temat. Mysle ze skoro masz spore doswiadczenie w naprawach Virazki (w przeciwienstwie do mnie, na szczescie ) to mozesz sluzyc radami, do czego zachecam.bestialShadow pisze: A tak to ogólnie nie mam nic do virówek, tylko że akurat ta co ja miałem często się psuła:/a ogólnie virówka to spoko maszynka na początek,ale po 2 latach się nudzi:( no i oczywiście podstawa żeby miała najlepiej puste wydeszki, bo orginalne to są zdecydowanie za ciche.Pozdrawiam
P.S. Virago to jeden z ładniejszych czoperów,więc wypada że pykał jak czoper no nie??
I tego sie trzymajmy...bestialShadow pisze: P.S. Virago to jeden z ładniejszych czoperów...
Prosze zeby w tym temacie nie odbiegac juz od pytania huntera.
pozdr.
Zanim napiszesz pierwszą wiadomość przeczytaj REGULAMIN (kliknij tu)
_______________________________
_______________________________
-
- Status: Offline
Re: problem
Witam.
Wiem, że temat stary, ale jeszcze nierozwiązany.
Do tego co już pisałem dodam, że występują teraz takie objawy. Ciężki start, czyli zanim motor zacznie pracować często zalewa świece. Jak sie już rozgrzeje to chodzi ok, ale podczas jazdy przy dodawaniu gazu na każdym biegu przerywa, zamiast jechać płynnie i wchodzić na obroty. Jak już przegnam go to jak sie zagrzeje jest coraz gorzej, czyli gaśnie co chwile, ale najczęściej przy jeździe miejskiej, w trasie to ciągle jakby tak szarpał.
Wczoraj przejechałem ok 16km. I jak zjechałem do domu to już wogóle nie chciał zapalić:/
PS: "A może siadł regulator napięcia. Sprawdź prąd za regulatorem. Czasem bywają podobne objawy przy tej awarii" ---> gdzie jest ten regulator żebym mógł sprawdzić i jakie napięcie powinno być?
Pozdrawiam.
Wiem, że temat stary, ale jeszcze nierozwiązany.
Do tego co już pisałem dodam, że występują teraz takie objawy. Ciężki start, czyli zanim motor zacznie pracować często zalewa świece. Jak sie już rozgrzeje to chodzi ok, ale podczas jazdy przy dodawaniu gazu na każdym biegu przerywa, zamiast jechać płynnie i wchodzić na obroty. Jak już przegnam go to jak sie zagrzeje jest coraz gorzej, czyli gaśnie co chwile, ale najczęściej przy jeździe miejskiej, w trasie to ciągle jakby tak szarpał.
Wczoraj przejechałem ok 16km. I jak zjechałem do domu to już wogóle nie chciał zapalić:/
PS: "A może siadł regulator napięcia. Sprawdź prąd za regulatorem. Czasem bywają podobne objawy przy tej awarii" ---> gdzie jest ten regulator żebym mógł sprawdzić i jakie napięcie powinno być?
Pozdrawiam.
- wuem
- Posty: 495
- Rejestracja: 28 marca 2008, 20:26
- Motocykl: virago 535
- Lokalizacja: Skoczów
- Wiek: 36
- Status: Offline
Re: problem
Jeżeli mogę się wtrącić, to powiem, że mój też przerywał przy dodawaniu gazu i po niedługim czasie okazało się, że rezerwa paliwa mi się już skończyła, tak więc może faktycznie jakiś syf Ci zatyka dopływ paliwa - tak jak już ktoś wyżej pisał..hunter pisze:Jak sie już rozgrzeje to chodzi ok, ale podczas jazdy przy dodawaniu gazu na każdym biegu przerywa, zamiast jechać płynnie i wchodzić na obroty.
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka głupota. Nie mam pewności co do Wszechświata."
-
- Status: Offline
Re: problem
Dwa pytania:
1. Mam pytanie czy przy ostrej przegazówce to normalne że z ruł leci smuga czarnego dymu?
2. Rozgrzałem moto i chodziło nawet nawet, a potem sprawdziłem i jedna ze świec ma trochę nagaru?, czego to przyczyna?
Na wolnych obrotach też da sie wyczuć takie falowania silnika, wydaje mi sie ze to ma wpływ potem przy jeździe, że tak przerywa.
1. Mam pytanie czy przy ostrej przegazówce to normalne że z ruł leci smuga czarnego dymu?
2. Rozgrzałem moto i chodziło nawet nawet, a potem sprawdziłem i jedna ze świec ma trochę nagaru?, czego to przyczyna?
Na wolnych obrotach też da sie wyczuć takie falowania silnika, wydaje mi sie ze to ma wpływ potem przy jeździe, że tak przerywa.
-
- Status: Offline
Re: problem
Hunter sprawdź świeczki może to być ich końcówka. Sprawdź czy na innych są te same objawy.
-
- Status: Offline
Re: problem
Druga ze świec była w porządku, aha świece to ngk R (dokładnie tu juz nie pamietam dalej nazwy)... 7 evx, made by japan